skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:00:57
26.05.2013
26.05.2013
vhml
-> T: tak tak, baterka stačí maličká, do těch 45Ah, v zime s tím jezdit nebudeš a v létě to nastartuješ pomalu na tužkovky :-)
14:58:52
26.05.2013
26.05.2013
Eidy
-> T: Hlavně zase nechoď do truck shopu . 45Ah bude stačit a vezmi klidně v Autokelly nebo tak. Nemá cenu kupovat baterku za 2000Kč. Beztak půlroční zimní přestávka ji za pár let popraví.
14:35:27
26.05.2013
26.05.2013
Nepér
Je to fuk. Já kupoval minulej tejden 44Ah AK Power za 930,-
14:27:24
26.05.2013
26.05.2013
Pavel P..
modrou vartu..
13:21:24
26.05.2013
26.05.2013
T
zítra jdu pro novou baterku konečně...tak jakou mam vlastně koupit kapacitu ? :-D a doporučení na nějakou značku nebo je to při mojim použití fuk ?
18:54:26
22.05.2013
22.05.2013
T
tak jsem ještě pro jistotu dal do zadního okna novou gumu pro jistotu na cestu na sraz, jen překvapení se asi nestihne ,ale jak vidím to počasí, tak je to asi stejně fuk :-/
18:01:30
20.05.2013
20.05.2013
T
kelly navštíveno a manžety na vnitřku mají svoje pásky, tak uvidíme, jestli budu mít možnost to v sobotu vyzkoušet...
jinak se mi povedlo sem vložit už fotky v úpravě....tak snad se budou líbit....
jinak se mi povedlo sem vložit už fotky v úpravě....tak snad se budou líbit....
08:54:47
20.05.2013
20.05.2013
T
-> Antony: : tak přesně tyhle jsem měl jak píšeš.....a to by to měl být odpovídající rozměr
22:57:25
19.05.2013
19.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Já nechápu, proč se drbete s páskama z Fáva, který se taky rádi časem povolí (navíc nasadit je aby se zakousli zobáčky je porod jak píše Antony), když jdou sehnat origo 2x protáhnout a ohnouit a ty drží díky dvojímu protažení naprosto perfektně
20:40:36
19.05.2013
19.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: bohužel náš kraj je na tohle zboží úplně na pikaču. K sehnání jsou jen ty dvě sady, nic víc, ani kusovky.
20:35:14
19.05.2013
19.05.2013
m8rinek
-> Antony: u nás to maj i jako kusovky a pokud se tenhle system prodává i jako uni na zkrácení, tak není co řešit...
shop.berner.eu/berner/... /Nerezova+paska+pro+manzet y+poloos&
shop.berner.eu/berner/... /Nerezova+paska+pro+manzet y+poloos&
20:28:37
19.05.2013
19.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: kupoval jsem sadu 85,5 a 30 ta má být na škůdky, a po scvaknutí sedí pěkně ale dostat je tam
76 a 28 jsou na feldy a jiný jsem neviděl
76 a 28 jsou na feldy a jiný jsem neviděl
20:20:12
19.05.2013
19.05.2013
m8rinek
-> Antony: Tak jsi koupil špatnej rozměr, já je dával na Lobra a problém nebyl...
Alespoň u nás v mototechně mi nabídli různé průměry...
Alespoň u nás v mototechně mi nabídli různé průměry...
20:13:38
19.05.2013
19.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: ty cos dával odkaz. abych je stáhnul kolem manžety, musel jsem zkrátit tu část, co se překrývá, skoro narovnat ten hrb, pak kombinačkama stáhnout aby se chytly za oba háčky. Udělat znova hrb. A pak štipačkama scvaknout k sobě. Dělal jsem celkem 6 poloos a "pěkně" si to užil.
19:55:35
19.05.2013
19.05.2013
m8rinek
-> Antony: jak jako? Koupíš odpovídající průměr, nasadíš na zoubky a normálně to skřípačkama na tom hrbu stáhneš, nic jednoduššího už není..
19:53:32
19.05.2013
19.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: tyhle spony (85,5 a 30) jdou dost těžko (hlavně ta 85,5) dvoje kombinačky, ještě je musíš zkrátit abys snížil průměr opásání. Hoodně blbě se dostávají z toho plasovyho obalu. Zkrátka je to spíš pomsta, než pomocník. .
19:15:21
19.05.2013
19.05.2013
m8rinek
-> T: Jsou různý průměry...
19:11:45
19.05.2013
19.05.2013
T
-> m8rinek: : ty jsem měl a nenarval je tam, nebo jak to :-/
-> Eidy: : zajdu tam :-)
-> Eidy: : zajdu tam :-)
16:59:43
19.05.2013
19.05.2013
Eidy
-> T: V Autokelly prodávají univerzální. Jsou fakt dlouhý, takže si zastřihneš jak potřebuješ. Jedna stojí asi 20Kč.
16:29:23
19.05.2013
19.05.2013
m8rinek
-> T: Tyhle jsem kupoval já www.autotypautodily.cz/cz
-detail-183088-spony-manze
ty-poloosy-ke-kolu-skoda-f
avorit-felicia-114-328601.
html Nemaj chybu