skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Očistil si to od barvy? Jinak bych klidně přidal ještě jednu na druhej silent a kabel od baterky na šroub u startéru
-> Eidy: , -> Nwkt: : kostru mam novou viz. foto...spojení nohy větráku a silent....špatně,dobře ?
jinak občasné prosvícení se projevilo až teď po vyndání automatu na světla a nandání nové baterky....
jinak občasné prosvícení se projevilo až teď po vyndání automatu na světla a nandání nové baterky....
-> T: Kostry motoru?
-> T: takže baterka nová, regly jsi měnil už loni, stejně jako altíky. Mám pravdu? Kolik to dobíjí, měřils? Tohle jde už trochu mimo mě, ale co třeba špatná kostra?
tak baterka vyměněna a aby toho nebylo málo, tak jsem ještě vyhodil automatický rozsvěcovač světel a byl dneska jen na kus se projet a občas se rozsvítí dobíjení :-/ jen teda bez zátěže,ale jen někdy a po prošlápnutí plynu samo zhasne, nápad co by to mohlo být ? :-/
-> onba: : děkuji velice za poklonu
potěší 2 x, když jsi auto viděl na vlastní oči




Hezký éro, auto jsem znal z fotek, ale poprvé jsem ho viděl až v Běšinách. Velká poklona a gratulace!
-> škodec: tak teraz som upadl



-> škodec: tak predpokladam ze ju vybija o to tolko isto ako by vybijal aj 45Ah baterku, takze ju o tolko isto aj dobije aj nech ma 120Ah :)
-> afro100: : no když se podíváš na fotku číslo 4 , tak jsem to přivezl s něčím podobným 

-> afro100: sak to ju ten seriovy altik nenabije ani cestou do Tokya

T 26.05.13 19:02:39 napsal: .. a pro vtipálky…měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší

napriklad 80Ah co mam v rapide







-> Péďa17: : potěší dvakrát tolik, když už jsi viděl auto naživo, díky 

-> m8rinek: já i na volnoběh.
-> T: krásné erko
chtěl jsem modrou vartu,ale převládá názor, ke kterému se kloním posledních pár dní, takže rozhodnuto...koupit něco :-D dík
-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší

-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší


-> Eidy: Bez baterky jde normálně jezdit
Akorát můžou shořet diody v altu..

-> Eidy: byl to první den s 2x DCOE, tak nevim jestli se ty otáčky daly považovat za volnoběh :D. Ale jinak jo, přelezl jsem dozadu a baterku z Transportéra díky neopatrný manipulaci odpojil, motor běžel, tak jsme ji zas připíchl jako by se nechumelilo...
-> m8rinek: i na volnoběh?
-> Eidy: hele, kdybych si tu baterku na jaře za chodu motoru neodpojil, tak taky tvrdim, že to nejde...