T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:59:20
20.06.2013
radekp
-> T: bude ti stačit šupinka? Mooc hezký...
19:53:02
20.06.2013
-> Tuner#2: : platí se ale zlatem :-D







-> havlik: : ano, levý přední 4 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.06.2013 19:53:02
19:47:21
20.06.2013
havlik
-> T: to je blatník?36
19:46:52
20.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 20.06.13 19:43:04: Masakr, potřebuju taky jednu sadu 1
19:43:04
20.06.2013
teď už to snad půjde poznat oč jde 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.06.2013 19:43:04
12:22:00
19.06.2013
-> De&coN: : dík 4
20:21:34
18.06.2013
Deacon
-> T: Máš to moc hezký 4

Poslední fotka se povedla 6
18:05:13
17.06.2013
tak jsem se po dlouhé době trápil s leštěním, tak jsem se rovnou před tím zrcadlem vyfotil 40 a zatím neřeknu a neřeknu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.06.2013 18:05:13
21:19:59
16.06.2013
-> Eidy: : se nesměj, taky v tom máš prsty.....pořád něco odvrtávat....40 4 .....

.......-> Zivosek: : a tohle je to poslední, co mě chybělo k tomu, abych něco taky odvrtal 4



takže ve dvou příspěvcích souhrn věcí, které za to můžou :-) alespoň nemusim vysvětlovat proč jsem to udělal 40 3
21:13:26
16.06.2013
Zivosek
Hned se mi vybavilo tohle 6

cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../DP_Motorsports- 023.jpg

Every tiny weight-saving detail has been taken into account..
21:03:50
16.06.2013
Eidy
-> T: Chytlo ti to nějakýho červotoče. 3
20:27:51
16.06.2013
to je tak , když někdo kouká na ostatní, co dělají s vrtačkama a líbí se mu to 40 3

venku horko, tak jsem se na chvilku zavřel s vrtačkou do sklepa :)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.06.2013 20:27:51
17:38:20
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: To je slušnej kolotoč 200mm řemenice :D.



Ničím jiným si to nemůžu vysvětlit, hliníková hlava obyčejně funguje líp co se chlazení týče, ale teď to o řád víc brzdim na laufu...
17:29:10
12.06.2013
vhml
-> m8rinek: jako že se motor moc hřeje protože nemá výplach jo?



Teď jsem se ještě informoval a na závodním litru jsme jako nejlepší kombinaci po dlouhém laborování jezdili 10listou vrtuli a řemenici 200mm
17:26:31
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: Ta 150 je dobrá, ale musí to bejt otevřený na laufu, seriový řešení co tam mam teď prostě brzdí odvod tepla...
17:22:48
12.06.2013
vhml
-> m8rinek: to mi napadá ze mi kdysi nekdo sliboval 130mm z tisícovky. Zkusím hmu brnknout.
17:21:17
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: Spíš bych to udělal normálně z 15mm alu plechu a jen tomu dal z každý strany rozpěrnou trubku. Ale zas, aby se to na peru neprotočilo.



Já už mam nakoupeno, serie je 100mm, měl jsem 150, nechal jsem udělat 130 a snad to bude ok. Ta 150 byla jako nic, serie i s dlouhym řemenem je proti tomu nejezditelná...
upraveno 1x, naposled 12.06.2013 17:22:21
17:20:34
12.06.2013
-> vhml: : moje svody bych asi nezmiňoval 8 10 ať je máš jakýkoliv, tak jsou lepší, jak ty moje... :-/
17:18:44
12.06.2013
vhml
-> T: nemas fotku svodu jaky mas na aute ted? Já ted vyfiknul krasný svody ze dvou vejfuku z avie, ale brzo se mi spojujou trubky :-(
17:17:19
12.06.2013
-> vhml: : a co jinýho mam dělat v zimě ? 3 40

něco mi napadlo a tak moc se toho držim, že se nemůžu dočkat a vzhledem k tomu, že je to konečně řešení, které asi nikdo nemá, tak se nemůžu tuplem dočkat 40
Extreme Tyres