skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:38:03
09.07.2013
09.07.2013
T
-> minno: : měl to být Molčan, ale nápravu už mám od radkap, takže nevim jestli by to mělo vůbec smysl a na jak dlouho by to bylo :-/
13:06:48
09.07.2013
09.07.2013
minno
-> T: tak to je teda riadne na trt.....a čo na to výrobca nápravy, kontaktoval si ho?
13:19:26
08.07.2013
08.07.2013
T
-> Eidy: : jen tim měřákem v ruce to vycházelo na 3 desetiny...ale to je měřák k prdu, tak jsem to vyndal rovnou a zkusí to v práci nejdřív na kalibr a pak se uvidí....
každopádně prostě ložisko už po zasunutí na 3mm drhlo.....takže se celá díra vezme pěkně na správný rozměr a hotovo....snad :-/
každopádně prostě ložisko už po zasunutí na 3mm drhlo.....takže se celá díra vezme pěkně na správný rozměr a hotovo....snad :-/
12:56:17
08.07.2013
08.07.2013
Eidy
-> T: A o kolik to teda bylo šišatý?
12:31:20
08.07.2013
08.07.2013
T
tak auto je momentálně bez zadní nápravy, která je u soustružníka, tak doufám, že se bude co nejdříve jezdit....
15:47:47
24.06.2013
24.06.2013
T
-> Antony: : sakra, to jsi mě asi zaskočil trošku
15:20:58
24.06.2013
24.06.2013
Antony - zrušená registrace
-> T 22.06.13 12:08:05: počítá se když jsou z kevlaru?
12:08:05
22.06.2013
22.06.2013
T
-> Bery: : to by nikdo nezaplatil dokud jsem jedinej o kom vím, že je jezdí, tak hamty hamty a nedám a nedám
10:52:20
22.06.2013
22.06.2013
Bery
kdy pujde do výroby první serie? po cca 20-30ti párech se tu jen zapráší:-)
12:42:41
21.06.2013
21.06.2013
T
-> Rapid05: , -> Eidy: , -> Mates: : díky všem moc, jsem rád, že se líbí
11:26:30
21.06.2013
21.06.2013
Mates
-> T: Parádní zrcátka, je vidět kdo umí ten umí . Fotka v lese je boží
11:11:30
21.06.2013
21.06.2013
Eidy
-> T: Už jsem ti to chválil, ale tak ještě jednou. Pěkný to máš
10:56:23
21.06.2013
21.06.2013
Rapid05
-> T: Ty zrcadla jsou krásná práce
10:25:17
21.06.2013
21.06.2013
T
-> minno: : díky
22:41:54
20.06.2013
20.06.2013
minno
Super nové fotky. Aj zrkadlá paráda.
21:16:12
20.06.2013
20.06.2013
T
-> Radek Retro eLeSo: : nejraději bych je porovnal
jinak není problém, klidně vem pár prážáků a můžem se potkat někde napůl cesty
jinak není problém, klidně vem pár prážáků a můžem se potkat někde napůl cesty
21:08:57
20.06.2013
20.06.2013
Radek Retro eLeSo
-> T: však v poho,moje odpočívají ve vitrýně musíme dát srázek,nemáme to k sobě přece daleko
20:41:06
20.06.2013
20.06.2013
T
-> Nwkt: : to neni pravda, na takový tvar to chce trpělivost
20:38:48
20.06.2013
20.06.2013
Nwkt
-> T: Natáhnout to karbonovou fólií to přece umí každej ne
20:36:06
20.06.2013
20.06.2013
T
-> radekp: : jako zlatá ? mylsím, že si je uděláš sám a lépe jinak děkuji za poklonu
-> Radek Retro eLeSo: : částečně, vždyť jsem říkal jakou se o ně pokouším dobu a snad už se to povedlo konečně a vím pro příště jak na ně
-> Radek Retro eLeSo: : částečně, vždyť jsem říkal jakou se o ně pokouším dobu a snad už se to povedlo konečně a vím pro příště jak na ně