T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:03:00
14.07.2013
Eidy
-> T: Tak ještě chvíli jezdi, aby sis byl jistej. Olej ještě nemám. To budu řešit až v týdnu. Vezmu nejakou 80W-90.
15:41:25
14.07.2013
-> Eidy: : nojo, snad je to v pořádku....až bude čas, tak se pokusím najet o pár km více....

máš už olej do převodovky ? 4
15:09:26
14.07.2013
Eidy
-> T: No tak tywoe, velká gratulace.5 Já tam právě loupnul novou převodovku. Teda jen na jeden šroub, ale to nejhorší mám za sebou.
13:33:51
14.07.2013
nevim, jestli tam ty zrcátka seděj nebo ne,ale sundavat je nebudu 40 5 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.07.2013 13:33:51
13:31:25
14.07.2013
hurá tak snad dobrý......přestalo to cvakat a cvakalo to podivně, jen s ručkou napůl.....tak tam asi pakny tam lítaj, jak splašený....bez ručky nebo s ručkou na max. to nic nedělá, tak jsem tomu dal trošku napít a tváří se to v pořádku a jak je to najednou tichý, to auto 40 4

jinak teda rovnou fotka...že mi nějak upadla flexa na zadní pružiny jen tak mimochodem :-D a první fotka venku s novýma zrcátkama vlastně 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.07.2013 13:31:25
11:00:43
14.07.2013
-> radekp: : nojo se nedá nic dělat,ale snad už to bude OK, každopádně jsem asi jen smolař, co jsem zjišťoval, tak se snad žádná molčanovka prý nevrátila 40 8

jinak molčanovce snad jako takové nic není, jen byla pokroucená nohavice na malé ložisko...







tak jsem to opět projel a vypadá to, že mi to jen cvakalo na brzdách......bez ručky nebo na úplně zataženou ručku to nic nedělá, tak je to snad dobrý 8 5

stejně nevim, kde jinde by to cvakalo....na velké matce jsem rajtoval a malá by to taky dotahla, že už šlo ložisko krásně, jak má jít.....tak já nevím :-/
09:35:31
14.07.2013
radekp
-> T: tak to mě mrzí, že jsou s nápravou takové problémy...nápravu jsme kupovali přes virt...nebyla dokonce od Havlíka? To bych možná kecal...snad už to ale bude v cajku
08:53:12
14.07.2013
-> Tuner#2: : nojo, pak mi řekni, co by se tam mohlo hýbat :-/
08:44:30
14.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.07.13 08:36:43: Menší ložisko nemá na vůli vůbec žádný vliv. To opravdu drži ty 4 šrouby klobouku + velká matice na náboji. Nic jiného. Malé je tam suvně a vůbec nedrží axiální sily ale to už jsme tady psali 4
upraveno 1x, naposled 14.07.2013 08:45:21
08:36:43
14.07.2013
-> Eidy: : to je mi jasný, taky jsem jel zpět domu 30km/h :-D :-/

mam podezření, že jsem tam dal málo menší ložisko, že velký je dle mě daný správně....kouknu na to a uvidíme...
22:50:50
13.07.2013
Eidy
-> T: No počkej. Jestli jsi dotáhl domeček velkýho ložiska (4x M8) a náboj kola (1x nevím kolik) tak se to nemá kde hýbat přece. Sundej kolo a mrkni na to. Buď se ti hýbe náboj na hřídeli nebo hřídel v trubce (bud hřídel v ložisku nebo ložisko v trubce). Každopádně to nesmí.
16:31:35
13.07.2013
-> Eidy: : tak jsem to poskládal a dneska projel a nevim nevim :-( levá strana je OK, jak se zdá...ale pravá vypadá, jako kdybych tam někde něco nedotahl nebo co.....někde je tam vůle a nevím kde, vzal jsem za kolo a lítalo, jako když je na kyvce šouplej kroužek....zítra to musím zase rozebrat :-(

jinak teda ložiska už jsou OK, točí se to jako nikdy 5
21:59:11
11.07.2013
Eidy
-> T: No tak sláva. Zítra to přivezeš a v sobotu večer jezdíš.
21:29:09
11.07.2013
ramena jsou doma, tak mi zítra držte palce, ať je vše OK

jinak opravdu byla trubka šišatá.....obě vlastně trubky.....
18:33:07
09.07.2013
m8rinek
-> Tuner#2: taky ne vždy a třeba rozvrtaný díry nebyly uplně 100%.
15:42:59
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 09.07.13 15:38:59: Vyřezává. Je to origo a právě vařením se to mohlo hnout. Nové dělá Kuba Řemen.
15:38:59
09.07.2013
minno
-> T: tak určite lepšie opraviť si to sám, ja len že či si mu napríklad aspoň informatívne nepísal, že čo za závada sa ti objavila a čo by on na to povedal.... Molčan vyrába tie trubky na ložiská vlastné, alebo ich vyrezáva zo starých šikmách vlečkových ramien, nevieme?
15:18:05
09.07.2013
-> havlik: : nevim, neznam a nechci pomlouvat, ale minimálně, než by se náprava dostala k němu atd. atd. takže bude rychlejší to opravit sám, no....
14:40:57
09.07.2013
havlik
-> T: s molčánem:D to by sis to doma dřív opravil pilníkem na nehty
14:38:03
09.07.2013
-> minno: : měl to být Molčan, ale nápravu už mám od radkap, takže nevim jestli by to mělo vůbec smysl a na jak dlouho by to bylo :-/
Extreme Tyres