skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:48:02
19.08.2013
19.08.2013
Kuba105
-> Pavel P..: myslím že jde o ty karbonový pokličky ložisek
20:46:31
19.08.2013
19.08.2013
T
-> Pavel P..: : i prd velebnosti, o gumy taky nejde
20:44:37
19.08.2013
19.08.2013
T
-> Eidy: : správně hádat všichni, jen ty ne
-> Milan 136: , -> Nwkt: : samá voda
-> Milan 136: , -> Nwkt: : samá voda
20:43:15
19.08.2013
19.08.2013
Pavel P..
tos tam mohl stočit zahradní hadici a vyšlo by to levnějc než tyhle šlupky
20:39:50
19.08.2013
19.08.2013
Nwkt
To je jasný, jiný čepičky na ventilcích
20:32:00
19.08.2013
19.08.2013
Milan 136
-> T: ještě matky a pak celý kola
20:00:09
19.08.2013
19.08.2013
Eidy
-> T: No a co? Tvoje kola všichni známe. Ale něco je tam přece jen novýho.
10:30:26
07.08.2013
07.08.2013
T
-> Tuner#2: : tak, tak....
-> Eidy: : tak máš ještě o nějaké to kilo dole oproti mě.....ale pod těch 800 nevim, nevim :-/ já bych byl spokojenej, kdybych se na těch 800 dostal
-> Eidy: : tak máš ještě o nějaké to kilo dole oproti mě.....ale pod těch 800 nevim, nevim :-/ já bych byl spokojenej, kdybych se na těch 800 dostal
15:47:46
06.08.2013
06.08.2013
Eidy
-> T: tybrďo. Tak to jsem zvědavej na Kóču. To asi pod 800kg nebude.
15:47:15
06.08.2013
06.08.2013
TTomas
-> Tuner#2: Myslis hmotnost?
15:34:03
06.08.2013
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Že by váha?
15:26:30
06.08.2013
06.08.2013
T
trošku jsem upravil popis...nic zajímavého...jen jeden údaj je zcela nový, kdo najde
23:21:37
23.07.2013
23.07.2013
Eidy
-> T: přihlaš se Dušanovi skoda-virt.cz/cz/.../1726
60-kdo-byl-na-pohofestu
10:31:59
19.07.2013
19.07.2013
T
-> Eidy: : nojo no uvidíme, na zimu bych si rád nechal něco postavit
19:00:22
18.07.2013
18.07.2013
Eidy
-> T: Koukám, že převodovky jsou teď syndromem tady na virtu.
17:52:35
18.07.2013
18.07.2013
T
-> Eidy: : snad jo, tváří se to v pořádku a že jsem to vzal párkrát u držky takže to bude snad OK, teď jen podvázání pokrátit, že jsem to ještě o kousíček fiknul vzadu a bude se jezdit, jen musí převodovka vydržet až do Mostu, chroupavka jedna
-> De&coN: : no hlavně 2x měř a jednou řež jinak už dle toho , jak to píšeš bych se věnoval mrtvým závitům a činnou plochu bych nechal bejt, jak je
Saky i T2 při výrobě pružin mají taky mrtvé závity, jestli se nepletu
-> De&coN: : no hlavně 2x měř a jednou řež jinak už dle toho , jak to píšeš bych se věnoval mrtvým závitům a činnou plochu bych nechal bejt, jak je
Saky i T2 při výrobě pružin mají taky mrtvé závity, jestli se nepletu
16:48:25
18.07.2013
18.07.2013
Deacon
-> T: Pěkný, konečně už to snad je tak, jak to bejt má
Já chci vzadu taky říznout pružiny, chci jít tak o 3cm níž, ale pořád nevím, jestli říznout na horní část pružiny (mrtvý závity), či spodní, kde jsou činný. Někdo říká to a druhej zase tohle a já vtom mám guláš Já bych spíš řízl ty mrtvý. Jestli stím máš podrobnější zkušenost, byl bych vděčný za Tvou radu
Já chci vzadu taky říznout pružiny, chci jít tak o 3cm níž, ale pořád nevím, jestli říznout na horní část pružiny (mrtvý závity), či spodní, kde jsou činný. Někdo říká to a druhej zase tohle a já vtom mám guláš Já bych spíš řízl ty mrtvý. Jestli stím máš podrobnější zkušenost, byl bych vděčný za Tvou radu
16:06:57
18.07.2013
18.07.2013
Eidy
-> T: No tak vidíš. Někdy to není jednoduchý, ale zas budeš mít co vyprávět na srazu u piva.
15:57:05
18.07.2013
18.07.2013
T
tak jsem včera najel cca 80 km v docela slušnym tempu a všechno se zdá být OK, tak je to snad dobrý