skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:25:49
20.06.2013
20.06.2013
Radek Retro eLeSo
-> T 20.06.13 19:43:04: ááááááá koukám inspirace
19:59:20
20.06.2013
20.06.2013
radekp
-> T: bude ti stačit šupinka? Mooc hezký...
19:53:02
20.06.2013
20.06.2013
T
-> Tuner#2: : platí se ale zlatem :-D
-> havlik: : ano, levý přední
-> havlik: : ano, levý přední
19:47:21
20.06.2013
20.06.2013
havlik
-> T: to je blatník?
19:46:52
20.06.2013
20.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 20.06.13 19:43:04: Masakr, potřebuju taky jednu sadu
12:22:00
19.06.2013
19.06.2013
T
-> De&coN: : dík
20:21:34
18.06.2013
18.06.2013
Deacon
-> T: Máš to moc hezký
Poslední fotka se povedla
Poslední fotka se povedla
18:05:13
17.06.2013
17.06.2013
T
tak jsem se po dlouhé době trápil s leštěním, tak jsem se rovnou před tím zrcadlem vyfotil a zatím neřeknu a neřeknu
21:19:59
16.06.2013
16.06.2013
T
-> Eidy: : se nesměj, taky v tom máš prsty.....pořád něco odvrtávat.... .....
.......-> Zivosek: : a tohle je to poslední, co mě chybělo k tomu, abych něco taky odvrtal
takže ve dvou příspěvcích souhrn věcí, které za to můžou :-) alespoň nemusim vysvětlovat proč jsem to udělal
.......-> Zivosek: : a tohle je to poslední, co mě chybělo k tomu, abych něco taky odvrtal
takže ve dvou příspěvcích souhrn věcí, které za to můžou :-) alespoň nemusim vysvětlovat proč jsem to udělal
21:13:26
16.06.2013
16.06.2013
Zivosek
Hned se mi vybavilo tohle
cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../DP_Motorsports- 023.jpg
Every tiny weight-saving detail has been taken into account..
cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../DP_Motorsports- 023.jpg
Every tiny weight-saving detail has been taken into account..
21:03:50
16.06.2013
16.06.2013
Eidy
-> T: Chytlo ti to nějakýho červotoče.
20:27:51
16.06.2013
16.06.2013
T
to je tak , když někdo kouká na ostatní, co dělají s vrtačkama a líbí se mu to
venku horko, tak jsem se na chvilku zavřel s vrtačkou do sklepa :)
venku horko, tak jsem se na chvilku zavřel s vrtačkou do sklepa :)
17:38:20
12.06.2013
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: To je slušnej kolotoč 200mm řemenice :D.
Ničím jiným si to nemůžu vysvětlit, hliníková hlava obyčejně funguje líp co se chlazení týče, ale teď to o řád víc brzdim na laufu...
Ničím jiným si to nemůžu vysvětlit, hliníková hlava obyčejně funguje líp co se chlazení týče, ale teď to o řád víc brzdim na laufu...
17:29:10
12.06.2013
12.06.2013
vhml
-> m8rinek: jako že se motor moc hřeje protože nemá výplach jo?
Teď jsem se ještě informoval a na závodním litru jsme jako nejlepší kombinaci po dlouhém laborování jezdili 10listou vrtuli a řemenici 200mm
Teď jsem se ještě informoval a na závodním litru jsme jako nejlepší kombinaci po dlouhém laborování jezdili 10listou vrtuli a řemenici 200mm
17:26:31
12.06.2013
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: Ta 150 je dobrá, ale musí to bejt otevřený na laufu, seriový řešení co tam mam teď prostě brzdí odvod tepla...
17:22:48
12.06.2013
12.06.2013
vhml
-> m8rinek: to mi napadá ze mi kdysi nekdo sliboval 130mm z tisícovky. Zkusím hmu brnknout.
17:21:17
12.06.2013
12.06.2013
m8rinek
-> vhml: Spíš bych to udělal normálně z 15mm alu plechu a jen tomu dal z každý strany rozpěrnou trubku. Ale zas, aby se to na peru neprotočilo.
Já už mam nakoupeno, serie je 100mm, měl jsem 150, nechal jsem udělat 130 a snad to bude ok. Ta 150 byla jako nic, serie i s dlouhym řemenem je proti tomu nejezditelná...
Já už mam nakoupeno, serie je 100mm, měl jsem 150, nechal jsem udělat 130 a snad to bude ok. Ta 150 byla jako nic, serie i s dlouhym řemenem je proti tomu nejezditelná...
17:20:34
12.06.2013
12.06.2013
T
-> vhml: : moje svody bych asi nezmiňoval ať je máš jakýkoliv, tak jsou lepší, jak ty moje... :-/
17:18:44
12.06.2013
12.06.2013
vhml
-> T: nemas fotku svodu jaky mas na aute ted? Já ted vyfiknul krasný svody ze dvou vejfuku z avie, ale brzo se mi spojujou trubky :-(