skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:55:38
29.05.2013
29.05.2013
T
-> onba: : děkuji velice za poklonu potěší 2 x, když jsi auto viděl na vlastní oči
19:41:46
29.05.2013
29.05.2013
onba
Hezký éro, auto jsem znal z fotek, ale poprvé jsem ho viděl až v Běšinách. Velká poklona a gratulace!
20:47:56
27.05.2013
27.05.2013
castrol
-> škodec: tak teraz som upadl
20:46:49
27.05.2013
27.05.2013
minno
-> škodec: tak predpokladam ze ju vybija o to tolko isto ako by vybijal aj 45Ah baterku, takze ju o tolko isto aj dobije aj nech ma 120Ah :)
20:02:47
27.05.2013
27.05.2013
T
-> afro100: : no když se podíváš na fotku číslo 4 , tak jsem to přivezl s něčím podobným
19:28:08
27.05.2013
27.05.2013
škodec
-> afro100: sak to ju ten seriovy altik nenabije ani cestou do Tokya
19:23:08
27.05.2013
27.05.2013
afro100
T 26.05.13 19:02:39 napsal: .. a pro vtipálky…měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší
napriklad 80Ah co mam v rapide
napriklad 80Ah co mam v rapide
14:48:32
27.05.2013
27.05.2013
T
-> Péďa17: : potěší dvakrát tolik, když už jsi viděl auto naživo, díky
10:38:04
27.05.2013
27.05.2013
Bery
-> m8rinek: já i na volnoběh.
21:59:48
26.05.2013
26.05.2013
Péďa17
-> T: krásné erko
19:02:39
26.05.2013
26.05.2013
T
chtěl jsem modrou vartu,ale převládá názor, ke kterému se kloním posledních pár dní, takže rozhodnuto...koupit něco :-D dík
-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší
-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší
17:09:46
26.05.2013
26.05.2013
Kocvin
-> Eidy: Bez baterky jde normálně jezdit Akorát můžou shořet diody v altu..
17:04:33
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> Eidy: byl to první den s 2x DCOE, tak nevim jestli se ty otáčky daly považovat za volnoběh :D. Ale jinak jo, přelezl jsem dozadu a baterku z Transportéra díky neopatrný manipulaci odpojil, motor běžel, tak jsme ji zas připíchl jako by se nechumelilo...
16:59:17
26.05.2013
26.05.2013
Eidy
-> m8rinek: i na volnoběh?
16:57:43
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> Eidy: hele, kdybych si tu baterku na jaře za chodu motoru neodpojil, tak taky tvrdim, že to nejde...
16:54:29
26.05.2013
26.05.2013
Eidy
-> m8rinek: motor pojede s dynamem, ale s altíkem nee.
16:46:45
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> Eidy: Stát se může cokoli, tak bych zas nevymejšlel hovadiny s baterkou dobrou maximálně na jízdu do kopce a dal tam to co tam má být (baterka z trucku je zbytečná:)))
Jen tak mimochodem, pokud je odejitá baterka jakej to má vliv na zapalování? Pokud je dobíjení v pořádku, tak baterku můžu odpojit a motor musí stále jet...
Jen tak mimochodem, pokud je odejitá baterka jakej to má vliv na zapalování? Pokud je dobíjení v pořádku, tak baterku můžu odpojit a motor musí stále jet...
16:44:10
26.05.2013
26.05.2013
Eidy
-> m8rinek: Nebo až se to s Weberem uleje.
16:41:33
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> ZdenoR: Až se mu ucpe volnoběžka a proběhne 20 startů za sebou, než na to přijde, tak bude za 45Ah baterku rád.
16:18:54
26.05.2013
26.05.2013
ZdenoR
přemýšlel jsem o motorkové 20Ah