T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:15:31
12.06.2013
vhml
-> T: to by se mi chtelo srát s tahanim dopredu.



-> m8rinek: to udelej zelezny a neprehanej to s hliníkem
17:14:39
12.06.2013
-> m8rinek: : ale zkusil, i ta 1075 byla krásně znát :-) a věřím, že i ta Tvoje řemenice bude super,ale pořád to nebude jako náporák přece 4

a navíc nějaké to kilo dopředu mi nebude vadit a pořád mám ve sklepě schované svody....atd,adt...4
17:08:11
12.06.2013
m8rinek
-> T: Já se ti ani nedivim, že to chceš tahat do předu, když jsi nezkusil chlazení odlehčit ;).
15:34:05
12.06.2013
-> m8rinek: : no já budu stejně raději doufat, že dojde na moje plány s chlazením a nebudu tohle potřebovat 40 4
15:09:41
12.06.2013
Eidy
-> m8rinek: ne, roztavím to nad hořákek a leju to do formičky :)

Nedošlo mi, že je řeč o materiálu.
14:44:16
12.06.2013
m8rinek
-> Eidy: A z tý kostry pak lisuješ tyčovinu a točíš řemenice?
14:36:43
12.06.2013
Eidy
-> m8rinek: Dají se koupit i za mnohem míň. Záleží kde. Já kupoval měděnou kostru za asi 50Kč.
14:27:33
12.06.2013
m8rinek
-> T: Dneska jsem koupil matroš na jednu 130mm a je to celejch 300Kč za kus, takže se to moc nerentuje :))).
14:15:03
12.06.2013
OK, nakoupim ještě pár koster a budu kostřit 5





-> m8rinek: : volnoběh taky zkusím a řemenici mám origo, jen řemen je 1075

a jak píše vhml...nějaký vytoč 40
07:28:25
12.06.2013
vhml
-> m8rinek: tak teda vytoč rovnou tři noooo :-D
upraveno 1x, naposled 12.06.2013 07:28:36
20:03:15
11.06.2013
m8rinek
-> T: Hele zkus větší řemenici, dnes jsem nasadil malou a je to jak kdyby někdo držel auto za nárazník.



Jinak nemáš moc nízkej volnoběh? Mě to sem tam taky rozžhne...
19:51:13
11.06.2013
Eidy
-> T: Já mám nataženou kostru z převodovky přímo do kastle. Tobě to možná skvěle kostří na příčku, ale co příčka ke kastli?
19:49:51
11.06.2013
afro100
-> T: natreta priecka nekostri cez nosnik ..
19:35:52
11.06.2013
Nwkt
-> T: Očistil si to od barvy? Jinak bych klidně přidal ještě jednu na druhej silent a kabel od baterky na šroub u startéru
19:34:45
11.06.2013
-> Eidy: , -> Nwkt: : kostru mam novou viz. foto...spojení nohy větráku a silent....špatně,dobře ?

jinak občasné prosvícení se projevilo až teď po vyndání automatu na světla a nandání nové baterky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.06.2013 19:34:45
18:30:19
11.06.2013
Nwkt
-> T: Kostry motoru?
18:26:54
11.06.2013
Eidy
-> T: takže baterka nová, regly jsi měnil už loni, stejně jako altíky. Mám pravdu? Kolik to dobíjí, měřils? Tohle jde už trochu mimo mě, ale co třeba špatná kostra?
17:10:00
11.06.2013
tak baterka vyměněna a aby toho nebylo málo, tak jsem ještě vyhodil automatický rozsvěcovač světel a byl dneska jen na kus se projet a občas se rozsvítí dobíjení :-/ jen teda bez zátěže,ale jen někdy a po prošlápnutí plynu samo zhasne, nápad co by to mohlo být ? :-/
19:55:38
29.05.2013
-> onba: : děkuji velice za poklonu 4 potěší 2 x, když jsi auto viděl na vlastní oči 4 5
Extreme Tyres