skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: Ta 150 je dobrá, ale musí to bejt otevřený na laufu, seriový řešení co tam mam teď prostě brzdí odvod tepla...
-> m8rinek: to mi napadá ze mi kdysi nekdo sliboval 130mm z tisícovky. Zkusím hmu brnknout.
-> vhml: Spíš bych to udělal normálně z 15mm alu plechu a jen tomu dal z každý strany rozpěrnou trubku. Ale zas, aby se to na peru neprotočilo.
Já už mam nakoupeno, serie je 100mm, měl jsem 150, nechal jsem udělat 130 a snad to bude ok. Ta 150 byla jako nic, serie i s dlouhym řemenem je proti tomu nejezditelná...
Já už mam nakoupeno, serie je 100mm, měl jsem 150, nechal jsem udělat 130 a snad to bude ok. Ta 150 byla jako nic, serie i s dlouhym řemenem je proti tomu nejezditelná...
-> vhml: : moje svody bych asi nezmiňoval
ať je máš jakýkoliv, tak jsou lepší, jak ty moje... :-/


-> T: nemas fotku svodu jaky mas na aute ted? Já ted vyfiknul krasný svody ze dvou vejfuku z avie, ale brzo se mi spojujou trubky :-(
-> vhml: : a co jinýho mam dělat v zimě ?
něco mi napadlo a tak moc se toho držim, že se nemůžu dočkat a vzhledem k tomu, že je to konečně řešení, které asi nikdo nemá, tak se nemůžu tuplem dočkat


něco mi napadlo a tak moc se toho držim, že se nemůžu dočkat a vzhledem k tomu, že je to konečně řešení, které asi nikdo nemá, tak se nemůžu tuplem dočkat

-> T: to by se mi chtelo srát s tahanim dopredu.
-> m8rinek: to udelej zelezny a neprehanej to s hliníkem
-> m8rinek: to udelej zelezny a neprehanej to s hliníkem
-> m8rinek: : ale zkusil, i ta 1075 byla krásně znát :-) a věřím, že i ta Tvoje řemenice bude super,ale pořád to nebude jako náporák přece
a navíc nějaké to kilo dopředu mi nebude vadit a pořád mám ve sklepě schované svody....atd,adt...

a navíc nějaké to kilo dopředu mi nebude vadit a pořád mám ve sklepě schované svody....atd,adt...

-> T: Já se ti ani nedivim, že to chceš tahat do předu, když jsi nezkusil chlazení odlehčit ;).
-> m8rinek: : no já budu stejně raději doufat, že dojde na moje plány s chlazením a nebudu tohle potřebovat



-> m8rinek: ne, roztavím to nad hořákek a leju to do formičky :)
Nedošlo mi, že je řeč o materiálu.
Nedošlo mi, že je řeč o materiálu.
-> Eidy: A z tý kostry pak lisuješ tyčovinu a točíš řemenice?
-> m8rinek: Dají se koupit i za mnohem míň. Záleží kde. Já kupoval měděnou kostru za asi 50Kč.
-> T: Dneska jsem koupil matroš na jednu 130mm a je to celejch 300Kč za kus, takže se to moc nerentuje :))).
OK, nakoupim ještě pár koster a budu kostřit
-> m8rinek: : volnoběh taky zkusím a řemenici mám origo, jen řemen je 1075
a jak píše vhml...nějaký vytoč

-> m8rinek: : volnoběh taky zkusím a řemenici mám origo, jen řemen je 1075
a jak píše vhml...nějaký vytoč

-> m8rinek: tak teda vytoč rovnou tři noooo :-D
-> T: Hele zkus větší řemenici, dnes jsem nasadil malou a je to jak kdyby někdo držel auto za nárazník.
Jinak nemáš moc nízkej volnoběh? Mě to sem tam taky rozžhne...
Jinak nemáš moc nízkej volnoběh? Mě to sem tam taky rozžhne...
-> T: Já mám nataženou kostru z převodovky přímo do kastle. Tobě to možná skvěle kostří na příčku, ale co příčka ke kastli?
-> T: natreta priecka nekostri cez nosnik ..