T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:38:11
18.04.2013
auto prostě jede až od 3t. tak jsem myslel, že by se to mohlo trošku šoupnout níž na běžný ježdění...

no tak uvidím, jak moc se budu nudit 5
07:23:54
18.04.2013
vhml
Na 1300 objem bude 30 málo. Ono jede dole nějak špatně že máš nutnost ubírat?



Protože jít do toho s teorií: nahoře to jede špatně kvůli větráku, tak to ještě zabiju difuzorama...
upraveno 1x, naposled 18.04.2013 07:24:41
21:04:42
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: ale ona 33 není uplně špatně...
21:00:11
17.04.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak zrovna tyhle jsou tam proto, že v tom Weberu byly původně 30 a Schwejk vytočil 33ku.
20:34:39
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: Vidiš já šel po milimetru a rozdíly jsem poznal... nejdřív jsem jezdil 32 a pak pro posílení spodku 31mm a ty jsem tam nechal. 30mm už moc zavíral vršek. Tenhle difuzor už jde proti potenciálu vačky.. I Když zas se zavřenějším výfukem jako má T... No nevim... Dal bych něco mezi...
20:31:42
17.04.2013
Eidy
-> T: Já je měl vždycky až na dno.

-> m8rinek: ty 30 má ode mě. Zkoušel jsem obojí a moc velkej rozdíl to není. Trošku lepší spodek, trošku horší vršek.
20:10:56
17.04.2013
m8rinek
-> T: 30 jsou malý, to tam ani nedávej...



Pokud někdo ladil podtlaky tak mají svoji polohu, pokud ne, tak je zašroubuj na dno..
20:08:27
17.04.2013
-> m8rinek: : válí se mi doma 30-ky a chci zkusit jestli to bude znát více odspoda, že mi přijde, že díky vrtuli nahoře stejně nic neni :-/



-> Eidy: , -> m8rinek: : tak šrouby jsem našel a ty mají svoji polohu nebo je to fuk ? já abych si pamatoval, jak byly nebo jestli je to fuk....?
19:48:59
17.04.2013
m8rinek
19:48:50
17.04.2013
Eidy
-> T: Tak si stáhni návod od Davese. Je to snadný. Jsou to malý šroubky s kontramatkou. Jako u vahadla ventilů.
19:46:57
17.04.2013
-> Eidy: : moment, už je tu nějake bypas...to už se mi nelíbí :-/ kde to,co to :-O

nezapomínej, že moje zkušenosti s autama jsou něco jako, když se začne v autě hrabat vyučená švadlena...8 3
19:45:47
17.04.2013
m8rinek
-> T: Trumpeta, vedlejší difuzor (rozprašovač), pak difuzor, prstícíma prstama vytáhnout, místy tam bejvaj zakyslý. Proč a za jaký je chceš měnit?
19:44:10
17.04.2013
Eidy
-> T: Jak říká -> TTomas: , musíš rozebrat půl auta. 1

Musíš úplně vyndat šrouby bypasu, jinak si ohneš jehly. Sundáš trumpetky a pak se k tomu dostaneš. Teď nevím, jestli jsou první difuzory nebo rozprašovače. Ale to poznáš. Jen to vytáhneš dáš jiný.
19:39:42
17.04.2013
-> TTomas: : tam nejsou nijak jinak zajištěný ? tim lépe, díky 4

bavíme se o weberu 4
19:34:25
17.04.2013
TTomas
-> T: Je to streasne narocny. Bez vyndani motoru a prevodovky to vetsinou nejde:)



Kecam, staci sundat trumpetky a vytahnout je ven:)
19:31:20
17.04.2013
jak náročné je vyměnit difuzory ? respektive jak na to ? 40
18:06:49
17.04.2013
-> Šediváček: : synchron se vždy sundal, měl krásný drářky, tak se to hned vracelo na místo...nevim proč,ale tam si chybu nepřipouštim...ale třeba je to jinak.....

vyměnil jsem olej, tak to projedu a uvidíme, eventuelně vrátim táhlo s gumou a nejhůř se na to vyseru a budu prostě jezdit....8
00:13:42
17.04.2013
Šediváček
-> T: Aha, a jak ste koukali na synchrony? To byly kolečka sundaný z hřídele? Pokud jo, mohlo se to složit jinak, než bylo, pokud ne, tak těžko poznáš jak na tom synchron opravdu je. K těm kvaltům, 3.ku do zubů sem zažil a to na dvou převodovkách ve stejným autě, z toho jednu sem dělal, takže chyba byla v kulise a nebo táhle. Pro celkovou vůli ve všem jsem to neřešil, ale všechny kvalty pohoda a 2-ka to dělá taky ráda. pomůže řidší olej a to dost, ale jestli to dělá i za tepla, hledej příčinu buď v KO převodovce a nebo co si měnil, takže klidně kloub. Ono ne vždycky je moc přesný řazení lepší, chroupne to i když třeba míň a nebo víc dáš řadičku k sobě? Různý polohy a dráhy řazení? S origo si to cestu najde, teď to řadíš tak jak to vedeš rukou a to nemusí být zprávně 4 Ale najednou 2 a 3 je divný, poloha kulisy je v tomhle případě nepravděpodobná. No uvidíš, jinak to hučení pořád a hlavně při brždění motorem je SP, má špatnou vůli.
14:45:59
16.04.2013
-> Šediváček: : nene převodovku jsem dělal s kamarádem, jen se to rozebralo a kouklo na synchrony, ty byly OK, tak se to všechno vrátilo zpět...převodovka před tím jezdila a nestála mě nic,stejně jako pomoc při skládání.

jinak řadit jde všechno, jen u té 2 a 3 to chroupne....

olej mám dost řídkej,proto zkusím husčí, jestli to pomůže synchronu při brždění...

a kloub jsem dával,to souhlasí,ale kdyby byl špatně, tak myslím, že nezařadím vůbec :-)



-> ZdrubT: : no pěkně ti taky chroupe 2-ka jestli dobře slyším 4 40 ale teď už to v Mostě nedělalo na jaře, pokud si pamatuju dobře :-)

jak s Tebou s tou nápravou na erko ? 4
Extreme Tyres