T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:20:35
24.04.2013
Eidy
-> T: Je to ušitý z karbonový tkaniny. Pecka!
20:33:34
24.04.2013
-> Eidy: : doufám 40



-> Zivosek: : viděl jsem a moc to nechápu :-D ale inspiruju se zatím trošku jinak....uvidíme, jestli to stihnu do srazu 5
16:00:16
24.04.2013
Zivosek
cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../SW_Evo-54.jpg

Zajímavé, třeba se inspiruješ 6
20:28:40
21.04.2013
Eidy
-> T: Dej tomu čas. Třeba si to sedne.
20:08:51
21.04.2013
dneska jsem to projel s jiným olejem, dal jsem klasickou obyčejnou 80ku a trojka byla v pohodě, dokud se nezahřál olej a dvojka chroupe při podřazení,ať dělám co dělám....tak nevím jestli nezkusím ještě hustější olej,aby chroupala jen 2-ka....

dvojka při podřazení a trojka jak kdy...někdy i nahoru a někdy i dolu...
09:51:16
21.04.2013
Eidy
-> ZdrubT: Ty už to máš, pokud vím.
08:15:00
21.04.2013
-> ZdrubT: : to asi chceš 40 ale dokud to nebudu mít doma, tak budu dělat tajnýho 5
11:10:50
20.04.2013
ZdrubT
-> T: Ahoj chlapci. Nevim o čem je řeč, ale já to určitě chci taky!!!!!3
upraveno 1x, naposled 20.04.2013 11:11:24
09:20:32
20.04.2013
-> Eidy: : a já budu mít, to snad bude Éro lehčí než Kóča 3

pokud jde o ty stahovačky, tak koupíš na speedpru, bavil jsem se o tom se Zdrubem 4 jestli se nepletu 8
20:42:46
19.04.2013
Eidy
-> T: Ale ne všechny.3
15:33:11
19.04.2013
-> Eidy: : ale notak, teď jsem na řadě, Ty už máš přece 4
13:37:54
19.04.2013
Eidy
-> T: GRRRRRRR, jo.
12:38:49
19.04.2013
-> Eidy: : už není důvod ? byl jsem rychlejší ? 168 1
12:37:23
19.04.2013
Eidy
-> T: To náhodou nemám. Chtěl jsem ji tam mít jenže už není důvod. Ale když zaplatíš naftu... 1
12:35:56
19.04.2013
-> Eidy: : buď a nebo je někdo ukecanej 40 nemáš tam náhodou cestu ? 40 4
12:14:46
19.04.2013
Eidy
Ale ale ale. Tady bude někdo zase odlehčovat. Vrabčáci si to cvrlikají. 1
20:03:54
18.04.2013
-> m8rinek: : díky moc za nabídku,ale buď zkusím co mám doma a nebo se na to vyprdnu...už mě totiž něco málo napadlo ohledně chlazení, tak to snad nebude potřeba 40
10:58:36
18.04.2013
m8rinek
-> T: tak vem tu 30mm na soustruh a udělej z toho 31, když to bude omezovat vršek tak 32...



A nebo, že jsem takovej grant, tak jsem tu na skříni našel 2x32mm dif a jsem ochotnej ho půjčit... Případně doraž na slet www.skoda110r.cz/article. php?id=1275
upraveno 1x, naposled 18.04.2013 11:00:28
10:53:23
18.04.2013
-> m8rinek: : aha, no pokud bych se taky dostal o 500 ot. tak by to bylo super....no tak podle chutě, buď zkusím nebo ne, vrátit je můžu vždycky 4
10:40:52
18.04.2013
m8rinek
-> T: Jenže na to, aby to jelo nějak zásadně líp níž máš zase špatnou vačku... Mě ta Krejbichova fungovala od 4t a menším difem se s tim dalo hnout, že to začlo jet tak nějak od 3500, ale menší difuzor to pak už níž nešoupnul, jen ořízl vršek...
Extreme Tyres