skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:26:21
10.05.2013
10.05.2013
TTomas
-> U-Geen: Jde koupit makrolon rovnou s tvrdou transparentni folii
19:42:55
09.05.2013
09.05.2013
T
-> Eidy: : jasný, musím opratrně.....tak uvidíme,co to vydrží...asi tam ty folie pro začátek necham, ikdyž mají bublinky....tak bych tomu mohla ta folie třeba trošku pomoct :-)
jinak teda pro zajímavost zadní okno 10,5kg před a 3,4kg nyní
jinak teda pro zajímavost zadní okno 10,5kg před a 3,4kg nyní
19:22:15
09.05.2013
09.05.2013
U-Geen
nejaka folie by tomu nepomohla?
16:01:58
09.05.2013
09.05.2013
Eidy
-> T: Makrolon začne lehce matovat. Tak já je mám už asi 4 roky, meju to opatrně a není to nic strašnýho. Tak jako sklo to nevyleštíš, to je jasný.
15:45:07
09.05.2013
09.05.2013
T
no bude se to mýt stejně jako zbytek auta....ostříkat vodou pro smytí prachu a pak až šmrdlat houbou a jelenice :-)
tak se uvidí no....už takhle nejsou ty okna nový a nevypadají zle.....jen ta folie není podle mého gusta, takže půjde asi dolu :-/
tak se uvidí no....už takhle nejsou ty okna nový a nevypadají zle.....jen ta folie není podle mého gusta, takže půjde asi dolu :-/
15:34:15
09.05.2013
09.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.05.13 15:28:03: Ne každej šmudlá špinavým hadrem okna tak jako tomu je při rallye u nějakého nízkorozpočtového teamu
15:28:03
09.05.2013
09.05.2013
vhml
-> Tuner#2: on si na mě vzpomene až to ošmudlá hadrem
15:25:05
09.05.2013
09.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.13 15:14:59: Tak makrolon je náchylný na poškrábání, ale že by zas nějak extra aby jsi to nesměl ani umejt to ne. Nejhorší to je po prvním umytí když pak koukneš proti slunci. On Venca rád přehání.
15:14:59
09.05.2013
09.05.2013
T
-> vhml: : nemůžeš si ze mě dělat legraci, když nevim kd je legrace a kde ne
15:02:35
09.05.2013
09.05.2013
vhml
-> T: vem hadr a nech se překvapit :-D
14:48:23
09.05.2013
09.05.2013
T
-> Eidy: : dík :-)
-> vhml: : počkej, legrace ? :-/
-> vhml: : počkej, legrace ? :-/
12:34:30
09.05.2013
09.05.2013
vhml
-> T: hlavně ty okna v nikdy nemej jinak je poškábeš. Je to strašně náhlý.
18:41:28
08.05.2013
08.05.2013
Eidy
-> T: Jop, vyndat okno s lištou, nasadit gumu bez lišty a zasklívat s lištou.
18:34:13
08.05.2013
08.05.2013
T
-> m8rinek: : tak teď nechápu :-D takže při sundavání ji nechám....pak ji vyndám při výměně skel a než zase okno vrátím na místo, tak už s lištou ?
18:30:30
08.05.2013
08.05.2013
m8rinek
-> T: Ne, lištu nech, akorát, když ji budeš mordovat tak si ji zkroutíš... Nandat zase před montáží ;).
16:14:10
08.05.2013
08.05.2013
T
dneska první várka a tím necelé 2 kg dole...na každé straně
jen ještě uvidíme jestli folie zůstanou nebo ne...
zadní okno musím nejdřív vyndat tu hliníkovou lištu, pak až okno a zpět lišta na posledním místě. říkám to správně ?
jen ještě uvidíme jestli folie zůstanou nebo ne...
zadní okno musím nejdřív vyndat tu hliníkovou lištu, pak až okno a zpět lišta na posledním místě. říkám to správně ?
12:42:38
25.04.2013
25.04.2013
radekp
-> TTomas: Ale předsycená zkřehne po 3 měsících a navlhne ještě dřív...možná jestli často mění motor, že mění i fusekli Kdo ví, jaký průměr mají uhlíkové vlákna, co dělají v plicích a jak odolávají otěru, by si do interiéru uhlíkovou neprosycenou tkaninu asi nedal. Podle mě je to jen lesklá černá látka.
10:10:43
25.04.2013
25.04.2013
T
-> TTomas: : tak, tak plnej souhlas
jinak mě se to ani po pravdě nelíbí radši hotový carbon a nejlépe, pokud má hloubku zjišťuju....chtěl jsem teď něco lakovat,ale nelíbí se mi to,mam raději, když je to vyleštěné
jinak mě se to ani po pravdě nelíbí radši hotový carbon a nejlépe, pokud má hloubku zjišťuju....chtěl jsem teď něco lakovat,ale nelíbí se mi to,mam raději, když je to vyleštěné
09:54:59
25.04.2013
25.04.2013
TTomas
Klasicka sucha karbonova tkanina ma tendenci se neustale trepit, takze tohle z ni udelat je prakticky nemozne nebo si absolutne nedokazu predstavit jak na to. Mozna jak pise Tcko. Nejdriv ji nalepit na nejakou latku. Nebo mozna je to ta predsycena. Ta se netrepi vubec.