T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:14:10
08.05.2013
dneska první várka a tím necelé 2 kg dole...na každé straně 5

jen ještě uvidíme jestli folie zůstanou nebo ne...



zadní okno musím nejdřív vyndat tu hliníkovou lištu, pak až okno a zpět lišta na posledním místě. říkám to správně ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.05.2013 16:14:10
07:52:16
01.05.2013
už je to doma, tak to můžu prozradit, co se chystá 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.05.2013 07:52:16
12:42:38
25.04.2013
radekp
-> TTomas: Ale předsycená zkřehne po 3 měsících a navlhne ještě dřív...možná jestli často mění motor, že mění i fusekli1 Kdo ví, jaký průměr mají uhlíkové vlákna, co dělají v plicích a jak odolávají otěru, by si do interiéru uhlíkovou neprosycenou tkaninu asi nedal. Podle mě je to jen lesklá černá látka.
10:10:43
25.04.2013
-> TTomas: : tak, tak plnej souhlas 4



jinak mě se to ani po pravdě nelíbí 8 radši hotový carbon a nejlépe, pokud má hloubku zjišťuju....chtěl jsem teď něco lakovat,ale nelíbí se mi to,mam raději, když je to vyleštěné 5 40
09:54:59
25.04.2013
TTomas
Klasicka sucha karbonova tkanina ma tendenci se neustale trepit, takze tohle z ni udelat je prakticky nemozne nebo si absolutne nedokazu predstavit jak na to. Mozna jak pise Tcko. Nejdriv ji nalepit na nejakou latku. Nebo mozna je to ta predsycena. Ta se netrepi vubec.
07:18:48
25.04.2013
-> Eidy: : to chápu,ale jelikož jsem to měl párkrát v ruce, tak nechápu jak s tím můžou šít 40 leda jestli neni nějaká normální látka pod tím...
21:20:35
24.04.2013
Eidy
-> T: Je to ušitý z karbonový tkaniny. Pecka!
20:33:34
24.04.2013
-> Eidy: : doufám 40



-> Zivosek: : viděl jsem a moc to nechápu :-D ale inspiruju se zatím trošku jinak....uvidíme, jestli to stihnu do srazu 5
16:00:16
24.04.2013
Zivosek
cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../SW_Evo-54.jpg

Zajímavé, třeba se inspiruješ 6
20:28:40
21.04.2013
Eidy
-> T: Dej tomu čas. Třeba si to sedne.
20:08:51
21.04.2013
dneska jsem to projel s jiným olejem, dal jsem klasickou obyčejnou 80ku a trojka byla v pohodě, dokud se nezahřál olej a dvojka chroupe při podřazení,ať dělám co dělám....tak nevím jestli nezkusím ještě hustější olej,aby chroupala jen 2-ka....

dvojka při podřazení a trojka jak kdy...někdy i nahoru a někdy i dolu...
09:51:16
21.04.2013
Eidy
-> ZdrubT: Ty už to máš, pokud vím.
08:15:00
21.04.2013
-> ZdrubT: : to asi chceš 40 ale dokud to nebudu mít doma, tak budu dělat tajnýho 5
11:10:50
20.04.2013
ZdrubT
-> T: Ahoj chlapci. Nevim o čem je řeč, ale já to určitě chci taky!!!!!3
upraveno 1x, naposled 20.04.2013 11:11:24
09:20:32
20.04.2013
-> Eidy: : a já budu mít, to snad bude Éro lehčí než Kóča 3

pokud jde o ty stahovačky, tak koupíš na speedpru, bavil jsem se o tom se Zdrubem 4 jestli se nepletu 8
20:42:46
19.04.2013
Eidy
-> T: Ale ne všechny.3
15:33:11
19.04.2013
-> Eidy: : ale notak, teď jsem na řadě, Ty už máš přece 4
13:37:54
19.04.2013
Eidy
-> T: GRRRRRRR, jo.
12:38:49
19.04.2013
-> Eidy: : už není důvod ? byl jsem rychlejší ? 168 1
12:37:23
19.04.2013
Eidy
-> T: To náhodou nemám. Chtěl jsem ji tam mít jenže už není důvod. Ale když zaplatíš naftu... 1
Extreme Tyres