T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:19:11
13.05.2013
19:56:49
12.05.2013
-> m8rinek: : bezvadný, díky 4
18:44:12
12.05.2013
neví někdo o nové gumě na zadní okno? respektive jsem našel za 1000 kč, tak jestli někdo neví o nějaké levnější variantě :-)
09:53:20
11.05.2013
ZdenoR
-> TTomas: Ano ale ta cena...
16:26:21
10.05.2013
TTomas
-> U-Geen: Jde koupit makrolon rovnou s tvrdou transparentni folii4 4
19:42:55
09.05.2013
-> Eidy: : jasný, musím opratrně.....tak uvidíme,co to vydrží...asi tam ty folie pro začátek necham, ikdyž mají bublinky....tak bych tomu mohla ta folie třeba trošku pomoct :-)



jinak teda pro zajímavost zadní okno 10,5kg před a 3,4kg nyní 40
19:22:15
09.05.2013
U-Geen
nejaka folie by tomu nepomohla?
16:01:58
09.05.2013
Eidy
-> T: Makrolon začne lehce matovat. Tak já je mám už asi 4 roky, meju to opatrně a není to nic strašnýho. Tak jako sklo to nevyleštíš, to je jasný.
15:45:07
09.05.2013
no bude se to mýt stejně jako zbytek auta....ostříkat vodou pro smytí prachu a pak až šmrdlat houbou a jelenice :-)

tak se uvidí no....už takhle nejsou ty okna nový a nevypadají zle.....jen ta folie není podle mého gusta, takže půjde asi dolu :-/
15:34:15
09.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.05.13 15:28:03: Ne každej šmudlá špinavým hadrem okna tak jako tomu je při rallye u nějakého nízkorozpočtového teamu 4
15:28:03
09.05.2013
vhml
-> Tuner#2: on si na mě vzpomene až to ošmudlá hadrem 3
15:25:05
09.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.13 15:14:59: Tak makrolon je náchylný na poškrábání, ale že by zas nějak extra aby jsi to nesměl ani umejt to ne. Nejhorší to je po prvním umytí když pak koukneš proti slunci. 4 On Venca rád přehání.
upraveno 1x, naposled 09.05.2013 15:25:24
15:14:59
09.05.2013
-> vhml: : nemůžeš si ze mě dělat legraci, když nevim kd je legrace a kde ne 3 8
15:02:35
09.05.2013
vhml
-> T: vem hadr a nech se překvapit :-D
14:48:23
09.05.2013
-> Eidy: : dík :-)



-> vhml: : počkej, legrace ? :-/
12:34:30
09.05.2013
vhml
-> T: hlavně ty okna v nikdy nemej jinak je poškábeš. Je to strašně náhlý.
18:41:28
08.05.2013
Eidy
-> T: Jop, vyndat okno s lištou, nasadit gumu bez lišty a zasklívat s lištou.
18:34:13
08.05.2013
-> m8rinek: : tak teď nechápu :-D takže při sundavání ji nechám....pak ji vyndám při výměně skel a než zase okno vrátím na místo, tak už s lištou ?
18:30:30
08.05.2013
m8rinek
-> T: Ne, lištu nech, akorát, když ji budeš mordovat tak si ji zkroutíš... Nandat zase před montáží ;).
Extreme Tyres