skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:40:52
18.04.2013
18.04.2013
m8rinek
-> T: Jenže na to, aby to jelo nějak zásadně líp níž máš zase špatnou vačku... Mě ta Krejbichova fungovala od 4t a menším difem se s tim dalo hnout, že to začlo jet tak nějak od 3500, ale menší difuzor to pak už níž nešoupnul, jen ořízl vršek...
10:38:11
18.04.2013
18.04.2013
T
auto prostě jede až od 3t. tak jsem myslel, že by se to mohlo trošku šoupnout níž na běžný ježdění...
no tak uvidím, jak moc se budu nudit
no tak uvidím, jak moc se budu nudit
07:23:54
18.04.2013
18.04.2013
vhml
Na 1300 objem bude 30 málo. Ono jede dole nějak špatně že máš nutnost ubírat?
Protože jít do toho s teorií: nahoře to jede špatně kvůli větráku, tak to ještě zabiju difuzorama...
Protože jít do toho s teorií: nahoře to jede špatně kvůli větráku, tak to ještě zabiju difuzorama...
21:04:42
17.04.2013
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: ale ona 33 není uplně špatně...
21:00:11
17.04.2013
17.04.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak zrovna tyhle jsou tam proto, že v tom Weberu byly původně 30 a Schwejk vytočil 33ku.
20:34:39
17.04.2013
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: Vidiš já šel po milimetru a rozdíly jsem poznal... nejdřív jsem jezdil 32 a pak pro posílení spodku 31mm a ty jsem tam nechal. 30mm už moc zavíral vršek. Tenhle difuzor už jde proti potenciálu vačky.. I Když zas se zavřenějším výfukem jako má T... No nevim... Dal bych něco mezi...
20:31:42
17.04.2013
17.04.2013
Eidy
-> T: Já je měl vždycky až na dno.
-> m8rinek: ty 30 má ode mě. Zkoušel jsem obojí a moc velkej rozdíl to není. Trošku lepší spodek, trošku horší vršek.
-> m8rinek: ty 30 má ode mě. Zkoušel jsem obojí a moc velkej rozdíl to není. Trošku lepší spodek, trošku horší vršek.
20:10:56
17.04.2013
17.04.2013
m8rinek
-> T: 30 jsou malý, to tam ani nedávej...
Pokud někdo ladil podtlaky tak mají svoji polohu, pokud ne, tak je zašroubuj na dno..
Pokud někdo ladil podtlaky tak mají svoji polohu, pokud ne, tak je zašroubuj na dno..
20:08:27
17.04.2013
17.04.2013
T
-> m8rinek: : válí se mi doma 30-ky a chci zkusit jestli to bude znát více odspoda, že mi přijde, že díky vrtuli nahoře stejně nic neni :-/
-> Eidy: , -> m8rinek: : tak šrouby jsem našel a ty mají svoji polohu nebo je to fuk ? já abych si pamatoval, jak byly nebo jestli je to fuk....?
-> Eidy: , -> m8rinek: : tak šrouby jsem našel a ty mají svoji polohu nebo je to fuk ? já abych si pamatoval, jak byly nebo jestli je to fuk....?
19:48:59
17.04.2013
17.04.2013
m8rinek
19:48:50
17.04.2013
17.04.2013
Eidy
-> T: Tak si stáhni návod od Davese. Je to snadný. Jsou to malý šroubky s kontramatkou. Jako u vahadla ventilů.
19:46:57
17.04.2013
17.04.2013
T
-> Eidy: : moment, už je tu nějake bypas...to už se mi nelíbí :-/ kde to,co to :-O
nezapomínej, že moje zkušenosti s autama jsou něco jako, když se začne v autě hrabat vyučená švadlena...
nezapomínej, že moje zkušenosti s autama jsou něco jako, když se začne v autě hrabat vyučená švadlena...
19:45:47
17.04.2013
17.04.2013
m8rinek
-> T: Trumpeta, vedlejší difuzor (rozprašovač), pak difuzor, prstícíma prstama vytáhnout, místy tam bejvaj zakyslý. Proč a za jaký je chceš měnit?
19:44:10
17.04.2013
17.04.2013
Eidy
-> T: Jak říká -> TTomas: , musíš rozebrat půl auta.
Musíš úplně vyndat šrouby bypasu, jinak si ohneš jehly. Sundáš trumpetky a pak se k tomu dostaneš. Teď nevím, jestli jsou první difuzory nebo rozprašovače. Ale to poznáš. Jen to vytáhneš dáš jiný.
Musíš úplně vyndat šrouby bypasu, jinak si ohneš jehly. Sundáš trumpetky a pak se k tomu dostaneš. Teď nevím, jestli jsou první difuzory nebo rozprašovače. Ale to poznáš. Jen to vytáhneš dáš jiný.
19:39:42
17.04.2013
17.04.2013
T
-> TTomas: : tam nejsou nijak jinak zajištěný ? tim lépe, díky
bavíme se o weberu
bavíme se o weberu
19:34:25
17.04.2013
17.04.2013
TTomas
-> T: Je to streasne narocny. Bez vyndani motoru a prevodovky to vetsinou nejde:)
Kecam, staci sundat trumpetky a vytahnout je ven:)
Kecam, staci sundat trumpetky a vytahnout je ven:)
19:31:20
17.04.2013
17.04.2013
T
jak náročné je vyměnit difuzory ? respektive jak na to ?
18:06:49
17.04.2013
17.04.2013
T
-> Šediváček: : synchron se vždy sundal, měl krásný drářky, tak se to hned vracelo na místo...nevim proč,ale tam si chybu nepřipouštim...ale třeba je to jinak.....
vyměnil jsem olej, tak to projedu a uvidíme, eventuelně vrátim táhlo s gumou a nejhůř se na to vyseru a budu prostě jezdit....
vyměnil jsem olej, tak to projedu a uvidíme, eventuelně vrátim táhlo s gumou a nejhůř se na to vyseru a budu prostě jezdit....
00:13:42
17.04.2013
17.04.2013
Šediváček
-> T: Aha, a jak ste koukali na synchrony? To byly kolečka sundaný z hřídele? Pokud jo, mohlo se to složit jinak, než bylo, pokud ne, tak těžko poznáš jak na tom synchron opravdu je. K těm kvaltům, 3.ku do zubů sem zažil a to na dvou převodovkách ve stejným autě, z toho jednu sem dělal, takže chyba byla v kulise a nebo táhle. Pro celkovou vůli ve všem jsem to neřešil, ale všechny kvalty pohoda a 2-ka to dělá taky ráda. pomůže řidší olej a to dost, ale jestli to dělá i za tepla, hledej příčinu buď v KO převodovce a nebo co si měnil, takže klidně kloub. Ono ne vždycky je moc přesný řazení lepší, chroupne to i když třeba míň a nebo víc dáš řadičku k sobě? Různý polohy a dráhy řazení? S origo si to cestu najde, teď to řadíš tak jak to vedeš rukou a to nemusí být zprávně Ale najednou 2 a 3 je divný, poloha kulisy je v tomhle případě nepravděpodobná. No uvidíš, jinak to hučení pořád a hlavně při brždění motorem je SP, má špatnou vůli.