T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:35:56
19.04.2013
-> Eidy: : buď a nebo je někdo ukecanej 40 nemáš tam náhodou cestu ? 40 4
12:14:46
19.04.2013
Eidy
Ale ale ale. Tady bude někdo zase odlehčovat. Vrabčáci si to cvrlikají. 1
20:03:54
18.04.2013
-> m8rinek: : díky moc za nabídku,ale buď zkusím co mám doma a nebo se na to vyprdnu...už mě totiž něco málo napadlo ohledně chlazení, tak to snad nebude potřeba 40
10:58:36
18.04.2013
m8rinek
-> T: tak vem tu 30mm na soustruh a udělej z toho 31, když to bude omezovat vršek tak 32...



A nebo, že jsem takovej grant, tak jsem tu na skříni našel 2x32mm dif a jsem ochotnej ho půjčit... Případně doraž na slet www.skoda110r.cz/article. php?id=1275
upraveno 1x, naposled 18.04.2013 11:00:28
10:53:23
18.04.2013
-> m8rinek: : aha, no pokud bych se taky dostal o 500 ot. tak by to bylo super....no tak podle chutě, buď zkusím nebo ne, vrátit je můžu vždycky 4
10:40:52
18.04.2013
m8rinek
-> T: Jenže na to, aby to jelo nějak zásadně líp níž máš zase špatnou vačku... Mě ta Krejbichova fungovala od 4t a menším difem se s tim dalo hnout, že to začlo jet tak nějak od 3500, ale menší difuzor to pak už níž nešoupnul, jen ořízl vršek...
10:38:11
18.04.2013
auto prostě jede až od 3t. tak jsem myslel, že by se to mohlo trošku šoupnout níž na běžný ježdění...

no tak uvidím, jak moc se budu nudit 5
07:23:54
18.04.2013
vhml
Na 1300 objem bude 30 málo. Ono jede dole nějak špatně že máš nutnost ubírat?



Protože jít do toho s teorií: nahoře to jede špatně kvůli větráku, tak to ještě zabiju difuzorama...
upraveno 1x, naposled 18.04.2013 07:24:41
21:04:42
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: ale ona 33 není uplně špatně...
21:00:11
17.04.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak zrovna tyhle jsou tam proto, že v tom Weberu byly původně 30 a Schwejk vytočil 33ku.
20:34:39
17.04.2013
m8rinek
-> Eidy: Vidiš já šel po milimetru a rozdíly jsem poznal... nejdřív jsem jezdil 32 a pak pro posílení spodku 31mm a ty jsem tam nechal. 30mm už moc zavíral vršek. Tenhle difuzor už jde proti potenciálu vačky.. I Když zas se zavřenějším výfukem jako má T... No nevim... Dal bych něco mezi...
20:31:42
17.04.2013
Eidy
-> T: Já je měl vždycky až na dno.

-> m8rinek: ty 30 má ode mě. Zkoušel jsem obojí a moc velkej rozdíl to není. Trošku lepší spodek, trošku horší vršek.
20:10:56
17.04.2013
m8rinek
-> T: 30 jsou malý, to tam ani nedávej...



Pokud někdo ladil podtlaky tak mají svoji polohu, pokud ne, tak je zašroubuj na dno..
20:08:27
17.04.2013
-> m8rinek: : válí se mi doma 30-ky a chci zkusit jestli to bude znát více odspoda, že mi přijde, že díky vrtuli nahoře stejně nic neni :-/



-> Eidy: , -> m8rinek: : tak šrouby jsem našel a ty mají svoji polohu nebo je to fuk ? já abych si pamatoval, jak byly nebo jestli je to fuk....?
19:48:59
17.04.2013
m8rinek
19:48:50
17.04.2013
Eidy
-> T: Tak si stáhni návod od Davese. Je to snadný. Jsou to malý šroubky s kontramatkou. Jako u vahadla ventilů.
19:46:57
17.04.2013
-> Eidy: : moment, už je tu nějake bypas...to už se mi nelíbí :-/ kde to,co to :-O

nezapomínej, že moje zkušenosti s autama jsou něco jako, když se začne v autě hrabat vyučená švadlena...8 3
19:45:47
17.04.2013
m8rinek
-> T: Trumpeta, vedlejší difuzor (rozprašovač), pak difuzor, prstícíma prstama vytáhnout, místy tam bejvaj zakyslý. Proč a za jaký je chceš měnit?
19:44:10
17.04.2013
Eidy
-> T: Jak říká -> TTomas: , musíš rozebrat půl auta. 1

Musíš úplně vyndat šrouby bypasu, jinak si ohneš jehly. Sundáš trumpetky a pak se k tomu dostaneš. Teď nevím, jestli jsou první difuzory nebo rozprašovače. Ale to poznáš. Jen to vytáhneš dáš jiný.
19:39:42
17.04.2013
-> TTomas: : tam nejsou nijak jinak zajištěný ? tim lépe, díky 4

bavíme se o weberu 4
Extreme Tyres