skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:56:44
24.03.2013
24.03.2013
T
rozměry si musim já vymyslet a najít, mě šlo jen o to co říkáte na použití oleojových nebo vzduchových chladičů pro použití na vodu... ?
20:52:40
24.03.2013
24.03.2013
J.T.
www.autopartoo.com/oem/..
./467795320.html tento by taky šel... Měl jsem ho v ruce a chtěl eventuelně použit na svoje
20:43:20
24.03.2013
24.03.2013
matoo
-> havlik: prutex za 7tis bez papiera
20:38:45
24.03.2013
24.03.2013
havlik
www.prutex.cz/chladice-au
tochladice-vyroba-expanzni
-nadrze-pro-nakladni-vozid
la-autobusy-zemedelske-str
oje-zemni-stroje nevim neznam jen sem vygooglil
20:37:48
24.03.2013
24.03.2013
m8rinek
-> T: Si ho nech za 4500 udělat... Jen nesmíš oslovit Kvinto...
20:36:42
24.03.2013
24.03.2013
T
-> m8rinek: : takže by se našel jeden volnej ?
20:35:51
24.03.2013
24.03.2013
m8rinek
-> T: Docela často se vyrábějí z IC chladiče, přecijen udělat boky z alu a svařit to není zas tak velkej problém a funguje to...
Takovej chladič ala RS prodává ,,negr,,. Já měl toto skoda110r.eu/140rr/leden1 230001.jpg
Teď mám toto a přemýšlím co použiju skoda110r.eu/1150rr/breze n130004.jpg skoda110r.eu/1150rr/leden 1330003.jpg
Takovej chladič ala RS prodává ,,negr,,. Já měl toto skoda110r.eu/140rr/leden1 230001.jpg
Teď mám toto a přemýšlím co použiju skoda110r.eu/1150rr/breze n130004.jpg skoda110r.eu/1150rr/leden 1330003.jpg
20:35:51
24.03.2013
24.03.2013
T
-> havlik: : zeptej se Eidyho kolik stál ten jeho
20:35:15
24.03.2013
24.03.2013
T
-> Nwkt: : on se tu určitě ukáže ale na nějakej jsem se ho myslím ptal a nic....
-> Eidy: : tak pokud se fouká do turba i 1atm, tak by to měl vydržet i chladič, ne ?
no oleják by se asi předělával hůř, ale pokud by vypadal, že se dá předělat na větší vstup a výstup, pak je to taky fuk.....
jinak pokud by na tohle došlo, tak bych se rád zbavil minimálně zadní mechanický vrtule....
-> Eidy: : tak pokud se fouká do turba i 1atm, tak by to měl vydržet i chladič, ne ?
no oleják by se asi předělával hůř, ale pokud by vypadal, že se dá předělat na větší vstup a výstup, pak je to taky fuk.....
jinak pokud by na tohle došlo, tak bych se rád zbavil minimálně zadní mechanický vrtule....
20:32:05
24.03.2013
24.03.2013
havlik
-> T: nevim kolik stojí takovejhle celohliníkovej IC plus nějaká uprava, nebylo by jednodušší si nechat vyrobit chladič na zakázku?
20:31:11
24.03.2013
24.03.2013
havlik
Nwkt 24.03.13 20:29:04 napsal:
→ havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a nížpro nedostatek důkazů sem to smazal:)
→ havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a nížpro nedostatek důkazů sem to smazal:)
20:30:22
24.03.2013
24.03.2013
Eidy
-> T: IC chladič bude mít možná zbytečně velkej průtok. Přeci jen vzduch tam musí proletět. Ale když to zapojíš do série se zadním, tak bude ok. A něco určitě uchladí. Jen musíš sehnat nějakej, co vydrží přes 1atm. Já teda nevím, na kolik se normálně dělají. Olejový mají malý vstupy, takže to určitě ne. IC zní jako rozumný řešení.
20:29:04
24.03.2013
24.03.2013
Nwkt
-> havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a níž
20:27:07
24.03.2013
24.03.2013
T
-> havlik: : jo tááák, tak to jsem špatně pochopil, jak jsi to myslel
jen že intercooler je většinou hliník a olej mi dle vzhledu přijde něco jiného :-D , co jsem tak projížděl aukro, tak mi to tak přišlo....
jen že intercooler je většinou hliník a olej mi dle vzhledu přijde něco jiného :-D , co jsem tak projížděl aukro, tak mi to tak přišlo....
20:26:20
24.03.2013
24.03.2013
Nwkt
-> T: m8 něco prodával, tak zkus jestli ještě nemá
20:24:20
24.03.2013
24.03.2013
T
-> havlik: : nojo,ale zase ten hliník je lehčí ale ať olej nebo vzdcuh, spíš prostě hledám odpověď , jestli to mlže být problém ve využití, ikdyž tlaky jsou na olejáku větší a na vzduchu nemám tušení...ikdyž to bude asi podobný, jako u vody předpokládám...
20:20:05
24.03.2013
24.03.2013
havlik
-> T: to máš asi lepší koupit nějakej celokovovej a pak třeba jen ty boky nechat převařit
20:18:33
24.03.2013
24.03.2013
matoo
-> vhml: henten ma hodne malu celnu plochu, to neuchladi :/
20:18:00
24.03.2013
24.03.2013
T
-> vhml: : no rozměrů je spousta a asi bych asi taky šel do intercooleru, že se udělá redukce z velké díry na menší snadněji, mě šlo spíš jestli to bude konstrukčně vyhovovat, nemam tušení jestli je nějaký rozdíl mezi chladičem na vodu a na vzduch... :-/