T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:17:06
31.03.2013
-> vhml: : no já doufám, že to bude jen kulisou :-/ :-(

kloub, vždyť jsem to s Tebou řešil 4

je to tu někde i vyfocený o pár stránek dál 5
09:32:22
31.03.2013
vhml
-> T: mě pětka taky kdysi vyskakovala, ale pamatuju si hovno proč. Jestli blbě nastavená vidlička?



A řadící tyč. Tys dal kost jako byla na posledních sériovkách? Proč ne rovnou kloub?
upraveno 1x, naposled 31.03.2013 09:32:55
17:19:42
30.03.2013
dneska jsem to poprvé vytáhl a poznatky tedy :

na autě jsou maximální áčka, takže rozjezd v zatáčce mi hned nějak klouznul 40 a jinak vypadá , že jedno kolo je sbíhavé a druhé naopak, takže auto bylo zcela neovladatelné...honil jsem to po silnici....což vyřeší doufám geoška...tu plánuju tak cca 1mm sbíhavost a áčka kolem 2st.



jinak se mi zdálo, že někde něco drhne,ale to bude asi tím, než si zase vzyknu, že je všechno slyšet :-D doufám....že ložiska ani bubny se nehřály....ikdyž jsem s tim teda jel max. do 70 km/h



no a poznatky k převodovce.....nové táhlo s kostí je obrovskej skok, že při rychlejším zařazení jsem občas chroupnul zubama, což bude asi chtít doštelovat chod, ale i si myslim, že to bylo tim, že s tou kostí to řadí o moc rychlejc než před tím...takže všechno Ok, až na 5-tý stupeň....dal jsem ho párkrát a pokařdé vyskočil...takže doufám, že to vyřeší jen posunutí kulisy...doufám...



fotky se snažím natlačit,ale nějak mi nejde čtečka, takže zatím nic....
07:45:41
27.03.2013
matoo
-> m8rinek: jazdim ho dva roky a nic, ani kamienky nejako nejsu nachytane, ked tak by si si pred to dal sietku, ak jazdis po sotoline
22:30:46
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: Nevypadá to zas tak zle... jen není ten chladič ,,slabej,,? Tj do prvního šutru?
21:33:15
26.03.2013
matoo
21:28:37
26.03.2013
matoo
-> m8rinek: ramy radiatoru su plechove, cize to sa zvarit da :)
20:44:12
26.03.2013
J.T.
m8: 120cka měla jak plech, tak hlínu pokud se nepletu
20:41:22
26.03.2013
-> m8rinek: : to už chceš moc, počkej,až to uvede na pravou míru osobně matoo 4
20:30:41
26.03.2013
m8rinek
-> T: Nejsou z hlíny?
20:29:20
26.03.2013
-> m8rinek: : myslím, že má sletované dva nebo tři radiátory z topení ze 120...pokud se nepletu.....
20:26:19
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: a to je jak? Byla by fotka?
20:22:23
26.03.2013
-> matoo: : to možná jo,ale nemam na to žádný věci a nějak si na to sám netroufám...tady jen předělám díry v nejlepším případě a hotovo....4
20:04:30
26.03.2013
matoo
-> T: ja si aj tak stale myslim, ze moje riesenie je cenovo najpristupnejsie a vzhladovo by sa dalo poriesit aj krajsie ako mam ja :)
19:51:31
26.03.2013
-> Fifa: : OK, pokud to neni tajné, tak mi pošli fotky i s rozměrama pro zajímavost 4 díky
19:42:21
26.03.2013
Fifa
-> T: Docela dobré rozměry má i chladič vodního okruhu pro chlazení výměníku v saní na 1.2 TSI. Je široký a podlouhlý. Nevýhodou standardního dílu jsou plastové boční komory a malé průřezy trubek. Obdobný chladič je i na 1.4 TSI a na 1.4 TSI twincharger. Jen si nejsem jistý jaké přesně modely aut to mají. Jeden z modelů by měla být Fabia RS. TAm by chtělo udělat komory z alu s vývodama podle potřeby. To ale není podle mě zase tak velký a neřešitelný problém. O víkendu můžu vyfotit co mám připravené já :-)
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 19:43:33
14:36:42
25.03.2013
díky všem, po něčem se poohlédnu a uvidíme co z toho bude 5



-> matoo: : tak,tak 5
08:30:01
25.03.2013
vhml
-> T: redukce se nechaj vyprasit snadno, takže jde hlavně o tlak. Ale turba tlačej kolem tý jedný atm, takže by to mělo bejt v pohodě. Jen běžnej vodní chladič je velkej a tenkej, intercooler má zpravidla malou plochu a je hlubokej. Ale možná to je jen kvůli zástavbovým rozměrům.
08:17:02
25.03.2013
matoo
-> T: myslis mna? :)
23:19:38
24.03.2013
m8rinek
Na vlastní oči jsem viděl auto co mělo jako chladič oleje použitej radiátor topení nějaký Karosy, nebo tak něco (dlouhej chladič, ale jinak stejnej jako š120). Někteří by se možná divili o jaký auto šlo :D.
Extreme Tyres