skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:17:52
03.04.2013
03.04.2013
Eidy
-> T: Když jenom proplachuješ, tak je to jedno. Já teda začínám odzadu, ale jsem už dělal jen předek samostatně. Je to fuk.
18:06:50
03.04.2013
03.04.2013
T
tak teď vlastně nevim jestli to neni obráceně.....ale to by mělo být taky jedno, ne ? ¨:-/
-> Eidy: : DOT 5 ani 5,1 jsem snad ještě ani neměl v ruce :-O :-D
-> Tuner#2: : no je to rok a půl, takže asi to udělam, jak píšeš
je nějakej systém vlastně v odvzdušnění celého auta ? si prd pamatuju
-> Eidy: : DOT 5 ani 5,1 jsem snad ještě ani neměl v ruce :-O :-D
-> Tuner#2: : no je to rok a půl, takže asi to udělam, jak píšeš
je nějakej systém vlastně v odvzdušnění celého auta ? si prd pamatuju
17:34:07
03.04.2013
03.04.2013
Eidy
-> T: DOT 3 je mísitelná s DOT 4 a DOT 5.1. Neplést s DOT 5! To je úplně jiná kapalina.
17:14:30
03.04.2013
03.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.04.13 17:00:34: Žádnej, ale osobně bych vyměnil 3jku za 4řku komplet. Stejně by se měla po 2 letech měnit.
17:00:34
03.04.2013
03.04.2013
T
tak jsem dneska zkoušel odvzdušnit spojku a až po všem jsem si všiml, že jsem dolíval do DOT3, DOT4...velkej problém ? :-/
13:52:53
01.04.2013
01.04.2013
T
-> Eidy: : nám se líbí a moc ale myslim si, že je to pro moje využití až moc
vzhledem k počasí jsem zatím nic neobjednával zasr...sníh
teď běham okolo auta a měřim a měřim a vymejšlím pořád nějaký to hlazení.....zadek už nechci....
jinak jsem ti posílal email
vzhledem k počasí jsem zatím nic neobjednával zasr...sníh
teď běham okolo auta a měřim a měřim a vymejšlím pořád nějaký to hlazení.....zadek už nechci....
jinak jsem ti posílal email
13:17:11
01.04.2013
01.04.2013
Eidy
-> T: Nechceme velký áčka? Nám se nelíbí?
Ale super, žes to dodělal. Tak šup šup na geošku. Kdy to máš domluvený?
Ale super, žes to dodělal. Tak šup šup na geošku. Kdy to máš domluvený?
12:36:30
01.04.2013
01.04.2013
T
-> Zivosek: : no to se uvidí po geometrii jaký to je skok nebo není
jinak áčka jsem nastavil na max,ale takhle nezůstanou.....to vidim tak na 4st. a to nechci
jinak áčka jsem nastavil na max,ale takhle nezůstanou.....to vidim tak na 4st. a to nechci
12:14:21
01.04.2013
01.04.2013
Zivosek
To jsou teda řádné áčka, masakr. Super že tam máš molčanku, musí to být obrovský krok dopředu. Někdy do budoucna ji taky mám v plánu, ale je to asi ještě dost daleko.. Přeju hodně zdaru s tou novou nápravou :)
08:25:35
01.04.2013
01.04.2013
T
tak konečně fotky....dodělal jsem stěnu na chladič ( nahoře ) a dal nový zemnící kabel na místo, co mě napadlo...snad dobře :-)
12:15:38
31.03.2013
31.03.2013
T
-> havlik: : popravdě už mě to taky napadlo,ale jezdím to takhle už od začátku, co mám erko....tak nevím....
12:02:26
31.03.2013
31.03.2013
havlik
-> T: a nebude trošku vadit že kost má mít tu silonovou objímku v kastli(respektive v brejlích) v které to klouže,aby se to nekroutilo.
11:59:35
31.03.2013
31.03.2013
T
-> Eidy: : co uvidim s kostí ?
nemam měřák, je tady jeden pán ve škodovce, který tam dělá geošku asi 30 let a dá se s nim mluvit a motat u toho a říct si, takže to doma ani nezkoušim
nemam měřák, je tady jeden pán ve škodovce, který tam dělá geošku asi 30 let a dá se s nim mluvit a motat u toho a říct si, takže to doma ani nezkoušim
11:36:33
31.03.2013
31.03.2013
Eidy
-> T: Ty nemáš žádněj měřák na geošku? Tak to se potom nediv. Jak je to rozjetý, je to k ničemu. Nech seřídit a pak to zkus ;)
A ta kost, no však uvidíš.
A ta kost, no však uvidíš.
10:17:06
31.03.2013
31.03.2013
T
-> vhml: : no já doufám, že to bude jen kulisou :-/ :-(
kloub, vždyť jsem to s Tebou řešil
je to tu někde i vyfocený o pár stránek dál
kloub, vždyť jsem to s Tebou řešil
je to tu někde i vyfocený o pár stránek dál
09:32:22
31.03.2013
31.03.2013
vhml
-> T: mě pětka taky kdysi vyskakovala, ale pamatuju si hovno proč. Jestli blbě nastavená vidlička?
A řadící tyč. Tys dal kost jako byla na posledních sériovkách? Proč ne rovnou kloub?
A řadící tyč. Tys dal kost jako byla na posledních sériovkách? Proč ne rovnou kloub?
17:19:42
30.03.2013
30.03.2013
T
dneska jsem to poprvé vytáhl a poznatky tedy :
na autě jsou maximální áčka, takže rozjezd v zatáčce mi hned nějak klouznul a jinak vypadá , že jedno kolo je sbíhavé a druhé naopak, takže auto bylo zcela neovladatelné...honil jsem to po silnici....což vyřeší doufám geoška...tu plánuju tak cca 1mm sbíhavost a áčka kolem 2st.
jinak se mi zdálo, že někde něco drhne,ale to bude asi tím, než si zase vzyknu, že je všechno slyšet :-D doufám....že ložiska ani bubny se nehřály....ikdyž jsem s tim teda jel max. do 70 km/h
no a poznatky k převodovce.....nové táhlo s kostí je obrovskej skok, že při rychlejším zařazení jsem občas chroupnul zubama, což bude asi chtít doštelovat chod, ale i si myslim, že to bylo tim, že s tou kostí to řadí o moc rychlejc než před tím...takže všechno Ok, až na 5-tý stupeň....dal jsem ho párkrát a pokařdé vyskočil...takže doufám, že to vyřeší jen posunutí kulisy...doufám...
fotky se snažím natlačit,ale nějak mi nejde čtečka, takže zatím nic....
na autě jsou maximální áčka, takže rozjezd v zatáčce mi hned nějak klouznul a jinak vypadá , že jedno kolo je sbíhavé a druhé naopak, takže auto bylo zcela neovladatelné...honil jsem to po silnici....což vyřeší doufám geoška...tu plánuju tak cca 1mm sbíhavost a áčka kolem 2st.
jinak se mi zdálo, že někde něco drhne,ale to bude asi tím, než si zase vzyknu, že je všechno slyšet :-D doufám....že ložiska ani bubny se nehřály....ikdyž jsem s tim teda jel max. do 70 km/h
no a poznatky k převodovce.....nové táhlo s kostí je obrovskej skok, že při rychlejším zařazení jsem občas chroupnul zubama, což bude asi chtít doštelovat chod, ale i si myslim, že to bylo tim, že s tou kostí to řadí o moc rychlejc než před tím...takže všechno Ok, až na 5-tý stupeň....dal jsem ho párkrát a pokařdé vyskočil...takže doufám, že to vyřeší jen posunutí kulisy...doufám...
fotky se snažím natlačit,ale nějak mi nejde čtečka, takže zatím nic....
07:45:41
27.03.2013
27.03.2013
matoo
-> m8rinek: jazdim ho dva roky a nic, ani kamienky nejako nejsu nachytane, ked tak by si si pred to dal sietku, ak jazdis po sotoline
22:30:46
26.03.2013
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: Nevypadá to zas tak zle... jen není ten chladič ,,slabej,,? Tj do prvního šutru?