skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:33:15
26.03.2013
26.03.2013
matoo
-> m8rinek: takto to vyzera img8.rajce.idnes.cz/d0803
/.../Fotografia0178.jpg?ve
r=0
21:28:37
26.03.2013
26.03.2013
matoo
-> m8rinek: ramy radiatoru su plechove, cize to sa zvarit da :)
20:44:12
26.03.2013
26.03.2013
J.T.
m8: 120cka měla jak plech, tak hlínu pokud se nepletu
20:41:22
26.03.2013
26.03.2013
T
-> m8rinek: : to už chceš moc, počkej,až to uvede na pravou míru osobně matoo
20:30:41
26.03.2013
26.03.2013
m8rinek
-> T: Nejsou z hlíny?
20:29:20
26.03.2013
26.03.2013
T
-> m8rinek: : myslím, že má sletované dva nebo tři radiátory z topení ze 120...pokud se nepletu.....
20:26:19
26.03.2013
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: a to je jak? Byla by fotka?
20:22:23
26.03.2013
26.03.2013
T
-> matoo: : to možná jo,ale nemam na to žádný věci a nějak si na to sám netroufám...tady jen předělám díry v nejlepším případě a hotovo....
20:04:30
26.03.2013
26.03.2013
matoo
-> T: ja si aj tak stale myslim, ze moje riesenie je cenovo najpristupnejsie a vzhladovo by sa dalo poriesit aj krajsie ako mam ja :)
19:51:31
26.03.2013
26.03.2013
T
-> Fifa: : OK, pokud to neni tajné, tak mi pošli fotky i s rozměrama pro zajímavost díky
19:42:21
26.03.2013
26.03.2013
Fifa
-> T: Docela dobré rozměry má i chladič vodního okruhu pro chlazení výměníku v saní na 1.2 TSI. Je široký a podlouhlý. Nevýhodou standardního dílu jsou plastové boční komory a malé průřezy trubek. Obdobný chladič je i na 1.4 TSI a na 1.4 TSI twincharger. Jen si nejsem jistý jaké přesně modely aut to mají. Jeden z modelů by měla být Fabia RS. TAm by chtělo udělat komory z alu s vývodama podle potřeby. To ale není podle mě zase tak velký a neřešitelný problém. O víkendu můžu vyfotit co mám připravené já :-)
14:36:42
25.03.2013
25.03.2013
T
díky všem, po něčem se poohlédnu a uvidíme co z toho bude
-> matoo: : tak,tak
-> matoo: : tak,tak
08:30:01
25.03.2013
25.03.2013
vhml
-> T: redukce se nechaj vyprasit snadno, takže jde hlavně o tlak. Ale turba tlačej kolem tý jedný atm, takže by to mělo bejt v pohodě. Jen běžnej vodní chladič je velkej a tenkej, intercooler má zpravidla malou plochu a je hlubokej. Ale možná to je jen kvůli zástavbovým rozměrům.
08:17:02
25.03.2013
25.03.2013
matoo
-> T: myslis mna? :)
23:19:38
24.03.2013
24.03.2013
m8rinek
Na vlastní oči jsem viděl auto co mělo jako chladič oleje použitej radiátor topení nějaký Karosy, nebo tak něco (dlouhej chladič, ale jinak stejnej jako š120). Někteří by se možná divili o jaký auto šlo :D.
23:16:47
24.03.2013
24.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.03.13 21:19:02: Jde to a funguje to
21:19:02
24.03.2013
24.03.2013
T
-> J.T.: : nejsem si jist,ale mylsím, že i z radiátoru to jde....to se tady ukáže zase někdo jinej, kdo to potvrdí
21:17:16
24.03.2013
24.03.2013
J.T.
-> T: Podle něho ano, ale netestoval jsem to... asi z radiatoru topení bych to nedčlal, že to bude mít špatný průtok, ale z intercooleru bych se nebál. Pokud nedostanu chladič od jednoho tady z virtu, tak půjdu touto cestou
21:08:25
24.03.2013
24.03.2013
T
-> J.T.: : takže v podstatě je prostě chladič jako chladič...jen jde hlavně o vstupní a výstupní otvory teda ?
21:05:13
24.03.2013
24.03.2013
J.T.
Konzultoval jem to u nás s jedním, co dělá chladiče a chtěl na to použít intercooler z kamionu a říkal, že by to mělo normálně fungovat