skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
Vyzerá to super tá náprava.
Hezký 

-> T: Jojo, pořád Coyote. Ale to je fuk.
-> Eidy: :OK, vrhnu se na to ještě před geoškou
pořád používáš Coyote ?

pořád používáš Coyote ?

-> T: Když jenom proplachuješ, tak je to jedno. Já teda začínám odzadu, ale jsem už dělal jen předek samostatně. Je to fuk.
tak teď vlastně nevim jestli to neni obráceně.....ale to by mělo být taky jedno, ne ? ¨:-/
-> Eidy: : DOT 5 ani 5,1 jsem snad ještě ani neměl v ruce :-O :-D
-> Tuner#2: : no je to rok a půl, takže asi to udělam, jak píšeš
je nějakej systém vlastně v odvzdušnění celého auta ? si prd pamatuju
-> Eidy: : DOT 5 ani 5,1 jsem snad ještě ani neměl v ruce :-O :-D
-> Tuner#2: : no je to rok a půl, takže asi to udělam, jak píšeš

je nějakej systém vlastně v odvzdušnění celého auta ? si prd pamatuju

-> T: DOT 3 je mísitelná s DOT 4 a DOT 5.1. Neplést s DOT 5! To je úplně jiná kapalina.
-> T 03.04.13 17:00:34: Žádnej, ale osobně bych vyměnil 3jku za 4řku komplet. Stejně by se měla po 2 letech měnit. 

tak jsem dneska zkoušel odvzdušnit spojku a až po všem jsem si všiml, že jsem dolíval do DOT3, DOT4...velkej problém ? :-/
-> Eidy: : nám se líbí a moc
ale myslim si, že je to pro moje využití až moc
vzhledem k počasí jsem zatím nic neobjednával
zasr...sníh
teď běham okolo auta a měřim a měřim a vymejšlím pořád nějaký to hlazení.....zadek už nechci....
jinak jsem ti posílal email


vzhledem k počasí jsem zatím nic neobjednával


teď běham okolo auta a měřim a měřim a vymejšlím pořád nějaký to hlazení.....zadek už nechci....
jinak jsem ti posílal email

-> T: Nechceme velký áčka? Nám se nelíbí?
Ale super, žes to dodělal. Tak šup šup na geošku. Kdy to máš domluvený?

Ale super, žes to dodělal. Tak šup šup na geošku. Kdy to máš domluvený?
-> Zivosek: : no to se uvidí po geometrii jaký to je skok nebo není
jinak áčka jsem nastavil na max,ale takhle nezůstanou.....to vidim tak na 4st. a to nechci


jinak áčka jsem nastavil na max,ale takhle nezůstanou.....to vidim tak na 4st. a to nechci

To jsou teda řádné áčka, masakr. Super že tam máš molčanku, musí to být obrovský krok dopředu. Někdy do budoucna ji taky mám v plánu, ale je to asi ještě dost daleko.. Přeju hodně zdaru s tou novou nápravou :)
tak konečně fotky....dodělal jsem stěnu na chladič ( nahoře ) a dal nový zemnící kabel na místo, co mě napadlo...snad dobře :-)
-> havlik: : popravdě už mě to taky napadlo,ale jezdím to takhle už od začátku, co mám erko....tak nevím....
-> T: a nebude trošku vadit že kost má mít tu silonovou objímku v kastli(respektive v brejlích) v které to klouže,aby se to nekroutilo.
-> Eidy: : co uvidim s kostí ?
nemam měřák, je tady jeden pán ve škodovce, který tam dělá geošku asi 30 let a dá se s nim mluvit a motat u toho a říct si, takže to doma ani nezkoušim

nemam měřák, je tady jeden pán ve škodovce, který tam dělá geošku asi 30 let a dá se s nim mluvit a motat u toho a říct si, takže to doma ani nezkoušim

-> T: Ty nemáš žádněj měřák na geošku? Tak to se potom nediv. Jak je to rozjetý, je to k ničemu. Nech seřídit a pak to zkus ;)
A ta kost, no však uvidíš.
A ta kost, no však uvidíš.