T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:31:11
24.03.2013
havlik
Nwkt 24.03.13 20:29:04 napsal:
→ havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a níž
pro nedostatek důkazů sem to smazal:)
20:30:22
24.03.2013
Eidy
-> T: IC chladič bude mít možná zbytečně velkej průtok. Přeci jen vzduch tam musí proletět. Ale když to zapojíš do série se zadním, tak bude ok. A něco určitě uchladí. Jen musíš sehnat nějakej, co vydrží přes 1atm. Já teda nevím, na kolik se normálně dělají. Olejový mají malý vstupy, takže to určitě ne. IC zní jako rozumný řešení.
20:29:04
24.03.2013
Nwkt
-> havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a níž
20:27:07
24.03.2013
T
-> havlik: : jo tááák, tak to jsem špatně pochopil, jak jsi to myslel 4
jen že intercooler je většinou hliník a olej mi dle vzhledu přijde něco jiného :-D , co jsem tak projížděl aukro, tak mi to tak přišlo....
20:26:20
24.03.2013
Nwkt
-> T: m8 něco prodával, tak zkus jestli ještě nemá
20:25:07
24.03.2013
havlik
-> T: hliník neni kov?
upraveno 2x, naposled 24.03.2013 20:27:56
20:24:20
24.03.2013
T
-> havlik: : nojo,ale zase ten hliník je lehčí 4 ale ať olej nebo vzdcuh, spíš prostě hledám odpověď , jestli to mlže být problém ve využití, ikdyž tlaky jsou na olejáku větší a na vzduchu nemám tušení...ikdyž to bude asi podobný, jako u vody předpokládám...
20:20:05
24.03.2013
havlik
-> T: to máš asi lepší koupit nějakej celokovovej a pak třeba jen ty boky nechat převařit
20:18:33
24.03.2013
matoo
-> vhml: henten ma hodne malu celnu plochu, to neuchladi :/
20:18:00
24.03.2013
T
-> vhml: : no rozměrů je spousta a asi bych asi taky šel do intercooleru, že se udělá redukce z velké díry na menší snadněji, mě šlo spíš jestli to bude konstrukčně vyhovovat, nemam tušení jestli je nějaký rozdíl mezi chladičem na vodu a na vzduch... :-/
20:08:04
24.03.2013
vhml
-> T: tomu intercooleru bych asi i veril. Sharana ma malinkej na sirku auta. www.google.cz/imgres?imgu rl=htt...
20:04:41
24.03.2013
T
tak nějak pokukuju po nějakym chladiči pod nárazník a pořád mi rozměrově vychází nejlépe jen olejové chladiče nebo intercoolery.....co to použít jako vodní chladič, jen udělat jiné díry pro vstup a výstup ? nebo je to tak moc jiná konstrukce, oproti vodním chladičům ? nemam vůbec zdání, tak jestli tady je někdo, kdo ví víc.....
21:52:29
20.03.2013
Kurier Grobar
-> T: bo ti trebalo škodovku, skejt bol lepší 157
20:53:00
20.03.2013
sikula
-> T: Jak napsal -> ZdenoR: a bude to cajk.
20:50:05
20.03.2013
mirecek.666
-> T jinou nohu a nový pořádný ložiska = problém vyřešen
20:48:08
20.03.2013
ZdenoR
Vyklepnout ložisko, nové dat na Loctite 6xx a problém vyřešen.
18:03:02
20.03.2013
T
beru zpět, 1 mm to neni a má to pohyb jen doleva ( dle šipek ) a to tak o půl mm, dolu ještě méně a nahoru a doprava nic....
tak já nevím :-( pohyb vzniká v místě označení....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.03.2013 18:03:02
16:41:40
20.03.2013
T
-> m8rinek: : pokusím se tam vložit kus něčeho a uvidíme...






jinak kdyby někdo věděl o nějakym chladiči pod nárazník, prosím o info sem nebo sz
dík
09:04:51
20.03.2013
m8rinek
-> T: se dá řešit lepidlem do docela velký vůle...
09:01:57
20.03.2013
T
-> m8rinek: : zadní ložisko ( to u vrtule ) je na hřídeli v pořádku a hýbe se celé ložisko i s hřídelí...prostě místo, kam se dává ložisko je větší, než by mělo být...
Extreme Tyres