T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:52:40
24.03.2013
J.T.
www.autopartoo.com/oem/.. ./467795320.html tento by taky šel... Měl jsem ho v ruce a chtěl eventuelně použit na svoje
20:43:20
24.03.2013
matoo
-> havlik: prutex za 7tis bez papiera
20:37:48
24.03.2013
m8rinek
-> T: Si ho nech za 4500 udělat... Jen nesmíš oslovit Kvinto...
20:36:42
24.03.2013
-> m8rinek: : takže by se našel jeden volnej ? 40
20:35:51
24.03.2013
m8rinek
-> T: Docela často se vyrábějí z IC chladiče, přecijen udělat boky z alu a svařit to není zas tak velkej problém a funguje to...



Takovej chladič ala RS prodává ,,negr,,. Já měl toto skoda110r.eu/140rr/leden1 230001.jpg

Teď mám toto a přemýšlím co použiju skoda110r.eu/1150rr/breze n130004.jpg skoda110r.eu/1150rr/leden 1330003.jpg
20:35:51
24.03.2013
-> havlik: : zeptej se Eidyho kolik stál ten jeho 40 4
20:35:15
24.03.2013
-> Nwkt: : on se tu určitě ukáže 40 ale na nějakej jsem se ho myslím ptal a nic....





-> Eidy: : tak pokud se fouká do turba i 1atm, tak by to měl vydržet i chladič, ne ?

no oleják by se asi předělával hůř, ale pokud by vypadal, že se dá předělat na větší vstup a výstup, pak je to taky fuk.....

jinak pokud by na tohle došlo, tak bych se rád zbavil minimálně zadní mechanický vrtule....
20:32:05
24.03.2013
havlik
-> T: nevim kolik stojí takovejhle celohliníkovej IC plus nějaká uprava, nebylo by jednodušší si nechat vyrobit chladič na zakázku?
20:31:11
24.03.2013
havlik
Nwkt 24.03.13 20:29:04 napsal:

→ havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a níž
pro nedostatek důkazů sem to smazal:)
20:30:22
24.03.2013
Eidy
-> T: IC chladič bude mít možná zbytečně velkej průtok. Přeci jen vzduch tam musí proletět. Ale když to zapojíš do série se zadním, tak bude ok. A něco určitě uchladí. Jen musíš sehnat nějakej, co vydrží přes 1atm. Já teda nevím, na kolik se normálně dělají. Olejový mají malý vstupy, takže to určitě ne. IC zní jako rozumný řešení.
20:29:04
24.03.2013
Nwkt
-> havlik: 0,1 má 136, 0,04 má 130 a níž
20:27:07
24.03.2013
-> havlik: : jo tááák, tak to jsem špatně pochopil, jak jsi to myslel 4

jen že intercooler je většinou hliník a olej mi dle vzhledu přijde něco jiného :-D , co jsem tak projížděl aukro, tak mi to tak přišlo....
20:26:20
24.03.2013
Nwkt
-> T: m8 něco prodával, tak zkus jestli ještě nemá
20:25:07
24.03.2013
havlik
-> T: hliník neni kov?

upraveno 2x, naposled 24.03.2013 20:27:56
20:24:20
24.03.2013
-> havlik: : nojo,ale zase ten hliník je lehčí 4 ale ať olej nebo vzdcuh, spíš prostě hledám odpověď , jestli to mlže být problém ve využití, ikdyž tlaky jsou na olejáku větší a na vzduchu nemám tušení...ikdyž to bude asi podobný, jako u vody předpokládám...
20:20:05
24.03.2013
havlik
-> T: to máš asi lepší koupit nějakej celokovovej a pak třeba jen ty boky nechat převařit
20:18:33
24.03.2013
matoo
-> vhml: henten ma hodne malu celnu plochu, to neuchladi :/
20:18:00
24.03.2013
-> vhml: : no rozměrů je spousta a asi bych asi taky šel do intercooleru, že se udělá redukce z velké díry na menší snadněji, mě šlo spíš jestli to bude konstrukčně vyhovovat, nemam tušení jestli je nějaký rozdíl mezi chladičem na vodu a na vzduch... :-/
20:08:04
24.03.2013
vhml
-> T: tomu intercooleru bych asi i veril. Sharana ma malinkej na sirku auta. www.google.cz/imgres?imgu rl=htt...
Extreme Tyres