T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:25:07
24.03.2013
havlik
-> T: hliník neni kov?

upraveno 2x, naposled 24.03.2013 20:27:56
20:24:20
24.03.2013
-> havlik: : nojo,ale zase ten hliník je lehčí 4 ale ať olej nebo vzdcuh, spíš prostě hledám odpověď , jestli to mlže být problém ve využití, ikdyž tlaky jsou na olejáku větší a na vzduchu nemám tušení...ikdyž to bude asi podobný, jako u vody předpokládám...
20:20:05
24.03.2013
havlik
-> T: to máš asi lepší koupit nějakej celokovovej a pak třeba jen ty boky nechat převařit
20:18:33
24.03.2013
matoo
-> vhml: henten ma hodne malu celnu plochu, to neuchladi :/
20:18:00
24.03.2013
-> vhml: : no rozměrů je spousta a asi bych asi taky šel do intercooleru, že se udělá redukce z velké díry na menší snadněji, mě šlo spíš jestli to bude konstrukčně vyhovovat, nemam tušení jestli je nějaký rozdíl mezi chladičem na vodu a na vzduch... :-/
20:08:04
24.03.2013
vhml
-> T: tomu intercooleru bych asi i veril. Sharana ma malinkej na sirku auta. www.google.cz/imgres?imgu rl=htt...
20:04:41
24.03.2013
tak nějak pokukuju po nějakym chladiči pod nárazník a pořád mi rozměrově vychází nejlépe jen olejové chladiče nebo intercoolery.....co to použít jako vodní chladič, jen udělat jiné díry pro vstup a výstup ? nebo je to tak moc jiná konstrukce, oproti vodním chladičům ? nemam vůbec zdání, tak jestli tady je někdo, kdo ví víc.....
21:52:29
20.03.2013
Kurier Grobar
-> T: bo ti trebalo škodovku, skejt bol lepší 157
20:53:00
20.03.2013
sikula
-> T: Jak napsal -> ZdenoR: a bude to cajk.
20:50:05
20.03.2013
mirecek.666
-> T jinou nohu a nový pořádný ložiska = problém vyřešen
20:48:08
20.03.2013
ZdenoR
Vyklepnout ložisko, nové dat na Loctite 6xx a problém vyřešen.
18:03:02
20.03.2013
beru zpět, 1 mm to neni a má to pohyb jen doleva ( dle šipek ) a to tak o půl mm, dolu ještě méně a nahoru a doprava nic....

tak já nevím :-( pohyb vzniká v místě označení....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.03.2013 18:03:02
16:41:40
20.03.2013
-> m8rinek: : pokusím se tam vložit kus něčeho a uvidíme...













jinak kdyby někdo věděl o nějakym chladiči pod nárazník, prosím o info sem nebo sz

dík
09:04:51
20.03.2013
m8rinek
-> T: se dá řešit lepidlem do docela velký vůle...
09:01:57
20.03.2013
-> m8rinek: : zadní ložisko ( to u vrtule ) je na hřídeli v pořádku a hýbe se celé ložisko i s hřídelí...prostě místo, kam se dává ložisko je větší, než by mělo být...
08:36:59
20.03.2013
m8rinek
-> T: Noh je jak nasráno, otázka je kde máš vůli, jestli na hřídeli, futru, nebo ložisku, těžko říct takhle od PC...
08:20:37
20.03.2013
-> Eidy: : takže odklad prvního výjezdu opět odložen......



udělam asi náporák ještě , než vyjedu :-D
08:10:46
20.03.2013
Eidy
-> T: To bys asi měl. Nebo tohle vystružit a nalepit futra.
07:21:00
20.03.2013
-> m8rinek: : tak teď nevim...vyvážit nevyvážit :-O

a co s tou vůlí ? :-/ to je nejlepší asi sehnat jinou nohu větráku , ne ? :-/
21:24:45
19.03.2013
m8rinek
-> T: Pokud jsi to neřezal jen z jedný strany, tak to s tou nevyvážeností nebude tak špatné :D
Extreme Tyres