T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:30:39
23.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T 23.02.13 09:36:54: když nemůže mohamed k hoře, musí hora k mohamedovi, aneb vem rameno do práce a změř ho. Jinak si myslím, že se nepohneš z místa 4

jelikož nic jinýho než jinej, menší průměr to být nemůže
13:12:49
23.02.2013
-> Zazaa: : jak píše Eidy...asi dojde i na to ložisko :-/
13:04:14
23.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Jenže T má na pomoc kamaráda Petra, kterej je dost šikovnej a je to zasloužilej škodovkář a taky nic. Ale třeba někdo třetí. Já bych brousnul ložisko a za deset let při výměně bych na to přišel.
12:38:01
23.02.2013
Zazaa
-> T: v takovouhle chvili casto pomuze ric nejakemu znamemu a mrknout na to ve dvou ... bude to nejaka picovina kterou clovek prehlidne jednou a nevsimne si ji uz nidky dokud to neuvidi jine oci :)
12:05:19
23.02.2013
-> Eidy: : grot tam nebyl a ani neni od začátku, jinak už jsem to brousil tak 10x určitě a pokaždé,když ložisko vrátím, tak je na stejném místě....už jsem to zkoušel i na sucho,s vazelínou,hledal otisky po napatlání fixky......

jediné, co mi přijde lepší,že už tolik nechroupe, jak se obrousily stěny....ale to je jediný pokrok....
11:55:05
23.02.2013
Eidy
-> T: Bez měření je to težký. Nevíš kde, co a proč děláš. Třeba je tam něco jinýho. Ačkoliv mě nenapadá co. Hrany a groty jsi zkontroloval stokrát, co? Je na ložisku nějaký otisk?
09:36:54
23.02.2013
-> Antony: : o pár v práci vim taky,ale to nikdo nemůže vzít domu...







jinak dneska proběhl pokus cca č.10 a ložisko je na chlup stejně.....já už nevim...brousit či nebrousit dál :-/
20:16:21
22.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: někdo poblíž nemá? Nějakej soustružník ? My ho máme v práci, ale to nic neřeší. . .
20:05:03
22.02.2013
-> Antony: : nojo,ale kde ho vzít :-/ zítra něco zkusím se šuplerou,ale vidim to černě,asi budu dál brousit :-(
19:55:31
22.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: to by chtělo mikrometr do díry, no 8
18:53:15
22.02.2013
-> Antony: : zatím nijak :-( mikrobruska a jedu jak drak, ložisko už jsem tam vrátil tak 7x a postup zatím žádný :-/

zítra se o to pokusím znova.....už mi z toho jde hlava kolem :-(
18:35:47
22.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: Tak jak?
12:40:03
21.02.2013
-> minno: ,-> Antony: : dneska na to jdu po práci, tak mi držte palce :-/ :-)



-> radekp: : aha, tak to nic, já měl za to, že jsi si je nechával dělat přímo Ty pro rapla....neva :-)
11:15:26
21.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: přesně jak píše -> minno: smirkem tomu neublížíš. Neboj se toho, tohle se dá pořád považovat skoro za "kovařinu" 4
upraveno 1x, naposled 21.02.2013 11:24:16
11:00:55
21.02.2013
radekp
-> T: já asi neporadím, ramena se u nás moc dlouho neohřály...koupili jsme je taky na inzerát, ale už si nevzpomenu od koho...
10:04:09
21.02.2013
minno
-> T: zas by som to tak neprežíval :) O rameno neprídeš, podľa toho čo píšeš je problém len na spodku toho zahĺbenia pre ložisko, čiže cca 95% ložiska tam vojde bez problému, problém je len so zvyškom, Ak na oko vyzerá byť všetko OK, tak by som vzal cca 5 mm pásik šmirglu zrnitosti 80 a prstami trochu obrúsil ten spodok osadenia ložiska po obvode a musí to byť OK. Nič tým nezničíš, presné uloženie ložiska sa nenaruší, a bude všetko v poriadku.
upraveno 1x, naposled 21.02.2013 10:05:19
09:44:11
21.02.2013
-> minno: : to se mi moc nechce, pokud bych někde podbrousil, tak přijdu o ložisko,ale o rameno bych nerad přišel... 4 8
08:01:36
21.02.2013
minno
-> T: nebrús ložisko, obrús to vnútro v ramene. Hádam nebudeš brúsiť ložisko zakaždým keď ho budeš napríklad aj v budúcnosti zas meniť. A trubka z kyvky to nie je, už som písal vysvetlenie nižšie.
07:37:48
21.02.2013
jestli je to trubka z kyvky nebo vlečky jsem neřešil, když jsou ložiska stejná a i kdyby, tak druhá strana šla krásně a mam tam i unašeč a všechno je OK, jinak jediný případně, kdo by nám to mohl říct je radekP, pokud to nezamotal na dílně pan Molčan.....



jinak teda dneska se pokusím ubrousit ložisko nahoře a dole a uvidíme, jak se zadaří...násilím to tam rvát určitě nebudu...



-> m8rinek: : a čemu jinému věříš ?
23:02:40
20.02.2013
m8rinek
Tak je to svařenec, tak je možná že 1000x se to nepohne a po 1001 jo... ale tomu moc nevěřim...
Extreme Tyres