T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:56:15
10.03.2013
Eidy
-> T: Pěkný poloosy. Jen si očisti těsnící plochy pro gufero. Určitě to víš, ale jistota je kulomet.4

Jo a dobře jsi poladil držáky sedaček. Já v budoucnu půjdu do něčeho podobnýho, jen ještě nemám konkrétní představu. Asi se chytnu ještě k prahům nebo tak nějak.



BTW: Tuší někdo, co by se stalo, kdybych spojil rámečky sedaček k sobě? Jako celek by to bylo tužší a pevnější.
19:53:42
10.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.03.13 19:19:59: Očisti pořádně plochu pro gufero 4 A jinak u nás mají běžně ty dvakrát protahovací spony skladem, není důvod dávat ani šroubové, ani plastové bindery byť to teda vyloženě ničemu nevadí pokud to manžetu udrží přes tu hranu 4
19:47:32
10.03.2013
Bery
-> m8rinek: problém K+K je že tam vyhrála cena,ne kvalita...

kdysi jsme tam rádi chodili a mohli si vybrat.
19:26:13
10.03.2013
Eidy
-> T: Vždyť jsou na ní ještě písmenka. Nech ji bejt.4
19:19:59
10.03.2013
jo a předělal jsem teda ty pásky na poloosách.....někdo se tu o tom zmínil a ani nevim jestli vážně nebo v legraci,ale jsou tam…tak do mě ? :-D



a ta váha :-D a docela se mi to i líbí v té černé :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2013 19:19:59
18:21:04
10.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.03.13 17:45:00: Myslím, že mám výkon srovnatelnej s Téčkem, krouťák dokonce určitě větší a mám tam od roku 2005 Sachs lamelu a přítlačák Valeo. Vše sériové, zažilo to spoustu sprintů cca. 25tkm+ najeto a o spojce zatím nevím (ťuk, ťuk, ťuk). Takže dle mě s těma radama s rozumem...
17:45:00
10.03.2013
vhml
Lamelu ideálně rovnou vzít a obratem poslat do Renovaku přeobložit na pořádnej materiál.
17:40:23
10.03.2013
m8rinek
-> Qwak: Ale musí to bejt tahle www.autobyznys.cz/x21465/ lamela-spojkova-skoda-1203 -5-rych.-;-109150111 Kolega si ji odsud objednal, byla maličko jiná(jinak tvarovanej plech s pružinama) a už pružiny dřely o šrouby kliky.
12:52:42
10.03.2013
Qwak
-> Bery: děkuju
12:36:39
10.03.2013
Bery
-> Qwak: pan Jirouš-Ocelot-napiš mu,Sachsy už mít nebude,ale má z německa,kvalita a funkce stejná,nepoznáš rozdíl a cena dobrá.
12:28:36
10.03.2013
Qwak
-> Bery: nevíš o nějaký? 40
12:23:29
10.03.2013
Bery
já používám ty TAZácký lamely a po sezoně 2011 ta moje vypadala stejně,ono se jí zdá trochu víc o čertech,když s tim autem pospícháš:-)
12:00:27
10.03.2013
to ne, jen jsem si říkal, jestli by neměla vypadat lépe na 1000 km, tak ji dam šanci v tom případě :-)
11:59:32
10.03.2013
Vojťas
-> Dušan: ale to driv zacnou ubejvat nejty ne?
11:50:45
10.03.2013
Dušan
jeste si ani nesedla na celou plochu
11:50:06
10.03.2013
Vojťas
kdy je vubec lamela spatna?
11:43:49
10.03.2013
Pavel P..
dyk nevypadá špatně...
11:32:00
10.03.2013
11:31:26
10.03.2013
tak jsem kouknul na lamelu a nejsem si jistej, ale přijde mi, že na 1000 km by měla vypadat asi lépe, ne ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2013 11:31:26
Extreme Tyres