skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:21:04
10.03.2013
10.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.03.13 17:45:00: Myslím, že mám výkon srovnatelnej s Téčkem, krouťák dokonce určitě větší a mám tam od roku 2005 Sachs lamelu a přítlačák Valeo. Vše sériové, zažilo to spoustu sprintů cca. 25tkm+ najeto a o spojce zatím nevím (ťuk, ťuk, ťuk). Takže dle mě s těma radama s rozumem...
17:45:00
10.03.2013
10.03.2013
vhml
Lamelu ideálně rovnou vzít a obratem poslat do Renovaku přeobložit na pořádnej materiál.
17:40:23
10.03.2013
10.03.2013
m8rinek
-> Qwak: Ale musí to bejt tahle www.autobyznys.cz/x21465/
lamela-spojkova-skoda-1203
-5-rych.-;-109150111 Kolega si ji odsud objednal, byla maličko jiná(jinak tvarovanej plech s pružinama) a už pružiny dřely o šrouby kliky.
12:52:42
10.03.2013
10.03.2013
Qwak
-> Bery: děkuju
12:36:39
10.03.2013
10.03.2013
Bery
-> Qwak: pan Jirouš-Ocelot-napiš mu,Sachsy už mít nebude,ale má z německa,kvalita a funkce stejná,nepoznáš rozdíl a cena dobrá.
12:28:36
10.03.2013
10.03.2013
Qwak
-> Bery: nevíš o nějaký?
12:23:29
10.03.2013
10.03.2013
Bery
já používám ty TAZácký lamely a po sezoně 2011 ta moje vypadala stejně,ono se jí zdá trochu víc o čertech,když s tim autem pospícháš:-)
12:00:27
10.03.2013
10.03.2013
T
to ne, jen jsem si říkal, jestli by neměla vypadat lépe na 1000 km, tak ji dam šanci v tom případě :-)
11:59:32
10.03.2013
10.03.2013
Vojťas
-> Dušan: ale to driv zacnou ubejvat nejty ne?
11:50:45
10.03.2013
10.03.2013
Dušan
jeste si ani nesedla na celou plochu
11:50:06
10.03.2013
10.03.2013
Vojťas
kdy je vubec lamela spatna?
11:43:49
10.03.2013
10.03.2013
Pavel P..
dyk nevypadá špatně...
11:31:26
10.03.2013
10.03.2013
T
tak jsem kouknul na lamelu a nejsem si jistej, ale přijde mi, že na 1000 km by měla vypadat asi lépe, ne ?
08:00:26
10.03.2013
10.03.2013
T
včera jsem dodělal výztuhy uchycení sedaček a po nandání mojí první vyrobené sedačky, kterou jsem považoval za slabou, se ukázalo, že ta výztuha přidá tak 100% pevnosti sedačky :-O :-D
ještě to spojit s prahem a tunelem,ale i tak je to super pokrok oproti originálu...doporučuju...
ještě to spojit s prahem a tunelem,ale i tak je to super pokrok oproti originálu...doporučuju...
20:19:43
03.03.2013
03.03.2013
T
absolutně nestíhám :-/ tak jsem jen natáhl a nejdřív trošku obalil izolačkou a uchytil kabely a nějak se mi nelíbyly ty hadice u těch kabelů, tak jsem se to pokusil poladit, snad to bude k něčemu :-)
další práce bude až ve středu asi , tak to vidim s dostavbou včas bledě :-/
další práce bude až ve středu asi , tak to vidim s dostavbou včas bledě :-/
12:46:50
26.02.2013
26.02.2013
T
-> minno: : hřídel se opírala o malé ložisko.....
-> onba: : dík
-> Tuner#2: : ani né tak moc malé násilí, jako násilí na špatném místě....přes ložisko to nejspíš pružilo,ale když se prásklo přímo do hřídele, která se o něj opírala, tak to zabralo
-> onba: : dík
-> Tuner#2: : ani né tak moc malé násilí, jako násilí na špatném místě....přes ložisko to nejspíš pružilo,ale když se prásklo přímo do hřídele, která se o něj opírala, tak to zabralo