skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
07:30:40
26.02.2013
26.02.2013
onba
Velmi hezké erko!
23:55:23
25.02.2013
25.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NJ však jsem říkal, že malý ložisko je tam suvně a venkovní kroužek není o nic opřený, ale že tam bude takhle nafest. Holt asi opravdu málo násilí, ale tady od stolu se nám to kecá, taky se bojím "uhodit"
23:26:27
25.02.2013
25.02.2013
Minik03
-> minno: málo násilí :-)
23:23:10
25.02.2013
25.02.2013
minno
-> T: a ja stále nechápem, v čom bol problém :D
21:12:03
25.02.2013
25.02.2013
T
-> Eidy: nojo no...to je fuk,hlavně, že to tam je :-)
jinak moje chyba, byl jsem přesvědčenej, že by se to už dávno hlo,ale ono jen pružilo přes to ložisko, bylo třeba bouchnout do hřídele :-/
jinak moje chyba, byl jsem přesvědčenej, že by se to už dávno hlo,ale ono jen pružilo přes to ložisko, bylo třeba bouchnout do hřídele :-/
21:01:29
25.02.2013
25.02.2013
Eidy
-> T: Aháááá, tos ale neřekl.
20:58:02
25.02.2013
25.02.2013
T
-> Eidy: : no protože, to starý ( jestli myslíš,to co jsem obrousil hodně ), jsem dával bez hřídele a tak nemělo co ho brzdit :-) jestli si rozumíme ?
20:29:36
25.02.2013
25.02.2013
Eidy
-> T: No přece oba kroužky leží v jedné rovině. Když položím ložisko na rovnou desku, dotýkají se oba kroužky. A když tam šlo starý, proč by tam nešlo nový? Proč by se muselo hnout malý ložisko?
20:26:08
25.02.2013
25.02.2013
T
-> Eidy: : nechápu :-O
20:17:23
25.02.2013
25.02.2013
Eidy
-> T: No počkej ale, to by muselo mít každý ložisko jiný rozměry vnitřního kroužku. Nebo mi něco uniká?
20:14:45
25.02.2013
25.02.2013
T
jo,ale už sem nebudu moct na virt :-D
nic nepomáhalo a tak jsem se rozhodl brousnout do ložiska a tím v podstatě odsouhlasil, že ho stejně vyměním a tak,když jsem odskočil z garáže, tak jak sám kamarád říkal "to jsem se odvážil bouchnout".....no a prásknul jí palicí přes bronz do hřídele a ejhle...ono se šouplo malé ložisko
ale na vnitřku nápravy jsem dost ubral a to tomu vůbec nevadí,takže je to stejně asi šišatý....
nic nepomáhalo a tak jsem se rozhodl brousnout do ložiska a tím v podstatě odsouhlasil, že ho stejně vyměním a tak,když jsem odskočil z garáže, tak jak sám kamarád říkal "to jsem se odvážil bouchnout".....no a prásknul jí palicí přes bronz do hřídele a ejhle...ono se šouplo malé ložisko
ale na vnitřku nápravy jsem dost ubral a to tomu vůbec nevadí,takže je to stejně asi šišatý....
20:00:15
25.02.2013
25.02.2013
Martin136COUPE
-> T: Nestyď se, my ti hlavu neutrhnem.
19:58:38
25.02.2013
25.02.2013
m8rinek
-> T: Tak čim to bylo? :D
19:10:29
25.02.2013
25.02.2013
T
je tam a necháme to kdyžtak bez komentáře...
17:04:32
23.02.2013
23.02.2013
T
-> Antony: :ale né v mojí práci :-D :_(
asi to odnese ložisko a pak se uvidí....
asi to odnese ložisko a pak se uvidí....
16:30:39
23.02.2013
23.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T 23.02.13 09:36:54: když nemůže mohamed k hoře, musí hora k mohamedovi, aneb vem rameno do práce a změř ho. Jinak si myslím, že se nepohneš z místa
jelikož nic jinýho než jinej, menší průměr to být nemůže
jelikož nic jinýho než jinej, menší průměr to být nemůže
13:12:49
23.02.2013
23.02.2013
T
-> Zazaa: : jak píše Eidy...asi dojde i na to ložisko :-/
13:04:14
23.02.2013
23.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Jenže T má na pomoc kamaráda Petra, kterej je dost šikovnej a je to zasloužilej škodovkář a taky nic. Ale třeba někdo třetí. Já bych brousnul ložisko a za deset let při výměně bych na to přišel.
12:38:01
23.02.2013
23.02.2013
Zazaa
-> T: v takovouhle chvili casto pomuze ric nejakemu znamemu a mrknout na to ve dvou ... bude to nejaka picovina kterou clovek prehlidne jednou a nevsimne si ji uz nidky dokud to neuvidi jine oci :)
12:05:19
23.02.2013
23.02.2013
T
-> Eidy: : grot tam nebyl a ani neni od začátku, jinak už jsem to brousil tak 10x určitě a pokaždé,když ložisko vrátím, tak je na stejném místě....už jsem to zkoušel i na sucho,s vazelínou,hledal otisky po napatlání fixky......
jediné, co mi přijde lepší,že už tolik nechroupe, jak se obrousily stěny....ale to je jediný pokrok....
jediné, co mi přijde lepší,že už tolik nechroupe, jak se obrousily stěny....ale to je jediný pokrok....