T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:49:04
19.03.2013
m8rinek
-> Eidy: Jo z vnitřku jsou vyvažovací nálitky, který jsou různě obrobený...

skoda110r.eu/110r/duben12 70001.jpg
upraveno 1x, naposled 19.03.2013 16:49:50
16:46:49
19.03.2013
Eidy
-> m8rinek: no právě. Měla by. Já je teda nikdy nestudoval, ale jsou někde vrtnutý nebo mají jeden list kratší? Pokud ano, rád se nechám poučit.
16:44:03
19.03.2013
m8rinek
-> Eidy: Vrtule by měla být vyvážená
16:02:23
19.03.2013
Eidy
-> T: 1mm? Určitě řešit. Když se vrtule točí několik tisíc ot./min., tak to není sranda. Podle mě. Ještě by sis mohl nechat vrtuli vyvážit. Podle mě by to taky přidalo trochu klidu do běhu motoru.
15:58:33
19.03.2013
našel jsem vůli, tak cca 1 mm v uložení ložiska na větráku...prostě se mi hejbe celé ložisko i s hřídelí nahoru a dolu....řešit, neřešit ? :-/
20:35:51
16.03.2013
minno
-> vhml: keď jazdíš ako hulvát3
09:57:44
16.03.2013
vhml
-> T: copa já můžu za to že to vydrží hovno 3
09:43:48
16.03.2013
-> vhml: : Ty nejsi měřítko, co tu čtu na virtu, tak neni zatím asi nic, co bys nezničil 40 4
19:48:02
15.03.2013
vhml
-> Tuner#2: vidíš to, a já už jen ve stovce rozthal dvě.
17:38:28
15.03.2013
-> minno: : nojo a asi milion drobností okolo.....:-/



-> matoo: : počkej až jak dopadnu na geometrii...třeba auto ke mě nebudeš chtít dát :-D :-/
14:32:42
15.03.2013
matoo
-> T: kedy mozem doviest moje na nahodenie napravy?
13:44:10
15.03.2013
minno
-> T: už len motor a hotovo :)
20:21:01
14.03.2013
dělam co můžu,ale zatím vidím Most bledě :-(
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2013 20:21:01
20:25:17
10.03.2013
-> Tuner#2: : po pravdě jsem koupil jiné spony,ale ty velké byly prostě malé a nešly dopnout :-/ tak jsem se rozhodl takhle, tak uvidime :-)



-> Eidy: : jojo, k prahům by to bylo ještě lepší,ale to chce opravdu vymyslet a nebo začít bez původních držáků a do toho se mi nějak nechtěl, když jsem měl už doma držáky sedaček na míru...ale i takhle je přínos si troufám říci 100% :-)
19:56:15
10.03.2013
Eidy
-> T: Pěkný poloosy. Jen si očisti těsnící plochy pro gufero. Určitě to víš, ale jistota je kulomet.4

Jo a dobře jsi poladil držáky sedaček. Já v budoucnu půjdu do něčeho podobnýho, jen ještě nemám konkrétní představu. Asi se chytnu ještě k prahům nebo tak nějak.



BTW: Tuší někdo, co by se stalo, kdybych spojil rámečky sedaček k sobě? Jako celek by to bylo tužší a pevnější.
19:53:42
10.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.03.13 19:19:59: Očisti pořádně plochu pro gufero 4 A jinak u nás mají běžně ty dvakrát protahovací spony skladem, není důvod dávat ani šroubové, ani plastové bindery byť to teda vyloženě ničemu nevadí pokud to manžetu udrží přes tu hranu 4
19:47:32
10.03.2013
Bery
-> m8rinek: problém K+K je že tam vyhrála cena,ne kvalita...

kdysi jsme tam rádi chodili a mohli si vybrat.
19:26:13
10.03.2013
Eidy
-> T: Vždyť jsou na ní ještě písmenka. Nech ji bejt.4
19:19:59
10.03.2013
jo a předělal jsem teda ty pásky na poloosách.....někdo se tu o tom zmínil a ani nevim jestli vážně nebo v legraci,ale jsou tam…tak do mě ? :-D



a ta váha :-D a docela se mi to i líbí v té černé :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2013 19:19:59
Extreme Tyres