T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:19:39
10.03.2013
a další důvod,proč už bylo na čase...a o síle plechu nemluvě 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2013 08:19:39
08:00:26
10.03.2013
včera jsem dodělal výztuhy uchycení sedaček a po nandání mojí první vyrobené sedačky, kterou jsem považoval za slabou, se ukázalo, že ta výztuha přidá tak 100% pevnosti sedačky :-O :-D

ještě to spojit s prahem a tunelem,ale i tak je to super pokrok oproti originálu...doporučuju...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.03.2013 08:00:26
20:20:08
03.03.2013
20:19:43
03.03.2013
absolutně nestíhám :-/ tak jsem jen natáhl a nejdřív trošku obalil izolačkou a uchytil kabely a nějak se mi nelíbyly ty hadice u těch kabelů, tak jsem se to pokusil poladit, snad to bude k něčemu :-)

další práce bude až ve středu asi , tak to vidim s dostavbou včas bledě :-/
12:46:50
26.02.2013
-> minno: : hřídel se opírala o malé ložisko.....



-> onba: : dík 4



-> Tuner#2: : ani né tak moc malé násilí, jako násilí na špatném místě....přes ložisko to nejspíš pružilo,ale když se prásklo přímo do hřídele, která se o něj opírala, tak to zabralo 4
07:30:40
26.02.2013
onba
Velmi hezké erko!4
23:55:23
25.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NJ však jsem říkal, že malý ložisko je tam suvně a venkovní kroužek není o nic opřený, ale že tam bude takhle nafest. Holt asi opravdu málo násilí, ale tady od stolu se nám to kecá, taky se bojím "uhodit" 4
23:26:27
25.02.2013
Minik03
-> minno: málo násilí :-)
23:23:10
25.02.2013
minno
-> T: a ja stále nechápem, v čom bol problém :D
21:12:03
25.02.2013
-> Eidy: nojo no...to je fuk,hlavně, že to tam je :-)

jinak moje chyba, byl jsem přesvědčenej, že by se to už dávno hlo,ale ono jen pružilo přes to ložisko, bylo třeba bouchnout do hřídele :-/
21:01:29
25.02.2013
Eidy
-> T: Aháááá, tos ale neřekl.
20:58:02
25.02.2013
-> Eidy: : no protože, to starý ( jestli myslíš,to co jsem obrousil hodně ), jsem dával bez hřídele a tak nemělo co ho brzdit :-) jestli si rozumíme ? 4
20:29:36
25.02.2013
Eidy
-> T: No přece oba kroužky leží v jedné rovině. Když položím ložisko na rovnou desku, dotýkají se oba kroužky. A když tam šlo starý, proč by tam nešlo nový? Proč by se muselo hnout malý ložisko?
20:26:08
25.02.2013
-> Eidy: : nechápu :-O
20:17:23
25.02.2013
Eidy
-> T: No počkej ale, to by muselo mít každý ložisko jiný rozměry vnitřního kroužku. Nebo mi něco uniká?
20:14:45
25.02.2013
jo,ale už sem nebudu moct na virt :-D

nic nepomáhalo a tak jsem se rozhodl brousnout do ložiska a tím v podstatě odsouhlasil, že ho stejně vyměním a tak,když jsem odskočil z garáže, tak jak sám kamarád říkal "to jsem se odvážil bouchnout".....no a prásknul jí palicí přes bronz do hřídele a ejhle...ono se šouplo malé ložisko 42 51

ale na vnitřku nápravy jsem dost ubral a to tomu vůbec nevadí,takže je to stejně asi šišatý....
20:00:15
25.02.2013
Martin136COUPE
-> T: Nestyď se, my ti hlavu neutrhnem. 52
19:58:38
25.02.2013
m8rinek
-> T: Tak čim to bylo? :D
19:10:29
25.02.2013
je tam a necháme to kdyžtak bez komentáře...8 3
17:04:32
23.02.2013
-> Antony: :ale né v mojí práci :-D :_(

asi to odnese ložisko a pak se uvidí....
Extreme Tyres