skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:21:10
10.02.2013
10.02.2013
T
-> Eidy: : taky si myslim,ale nechce se mi sundavat tapec, tak to nevim jistě....
19:06:44
10.02.2013
10.02.2013
Eidy
-> T: určitě se vejde.
16:19:27
10.02.2013
10.02.2013
T
čistě náhodou nemá někdo vyndaná přední okýnka na erko ? zajímalo by mě, jestli se celé sklo vejde na desku 100 x 50 cm
dík
dík
16:18:25
10.02.2013
10.02.2013
T
-> Fifa: : no snažím se, děkuju
17:09:26
08.02.2013
08.02.2013
Fifa
-> T: Dobře se s tím pereš. Frajer! :-) Pěkně do detailu vyřešený. Tak to má být.
16:49:04
08.02.2013
08.02.2013
T
počínaje dneškem je příčka i po laku,převodovka už je správně ( jen jsem ji dělal už sám, tak jsem snad nic nepopletl....) a držáky jsou navařeny...byl to porod elektrikou,ale strávil jsem u toho 3 hodiny a snad to neupadne :-) auto jsem za ty držáky zvednul a když si vezmu jak byl nabodovanej originál nebo jak se to dělalo u němců tak tohle musí držet....
zítra pokračuji a snad to všechno stihnu....
zítra pokračuji a snad to všechno stihnu....
12:17:16
04.02.2013
04.02.2013
T
-> Tuner#2: : voe
taková sranda tady,asi si to nenecham pro sebe a napráskam toho, kdo za to může
taková sranda tady,asi si to nenecham pro sebe a napráskam toho, kdo za to může
07:37:19
04.02.2013
04.02.2013
MATTESS
-> Tuner#2: ale byl by king v Mostě couvat
22:29:32
03.02.2013
03.02.2013
Eidy
-> Tuner#2:
22:22:28
03.02.2013
03.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.02.13 11:31:09: Ale zase by jsi mohl vyprášit Lambo
d24w6bsrhbeh9d.cloudfront .net/photo/257395_700b_v1. jpg
d24w6bsrhbeh9d.cloudfront .net/photo/257395_700b_v1. jpg
11:31:09
03.02.2013
03.02.2013
T
-> MOLSO: : vzhledem k tomu. že ještě nebyla v autě, tak nasralo o něco méně
-> vhml: : s tímhle daleko a daleko
-> djmaso: : jak píšeš...stane se
jinak já za to nemůžu, naopak jsem na to přišel sám kdyby to někoho zajímalo
-> vhml: : s tímhle daleko a daleko
-> djmaso: : jak píšeš...stane se
jinak já za to nemůžu, naopak jsem na to přišel sám kdyby to někoho zajímalo
10:11:02
03.02.2013
03.02.2013
djmaso
-> T: ouu stane se :D nebo budeš dávat motor na střed ?
10:06:30
03.02.2013
03.02.2013
MOLSO
-> vhml:
10:05:48
03.02.2013
03.02.2013
vhml
-> T: kam budeš couvat? :-D
09:59:46
03.02.2013
03.02.2013
MOLSO
-> T: naskladane do nespravnej polovice ? taak to nasere
18:50:08
30.01.2013
30.01.2013
T
-> Eidy: : jojo, s tim se počítá
18:46:41
30.01.2013
30.01.2013
Eidy
-> T: Hlavně ty šrouby zalep. Do 4-5mm materiálu to nemůžeš nijak brutálně utáhnout, takže určitě zalepit.
18:40:34
30.01.2013
30.01.2013
T
-> Eidy: : no právě, že to tak jezdíš Ty a nic se neděje, tak jen taková jistota...líbí semi, že to nebude pružit už vůbec, jestli je moje myšlenka správná
18:35:05
30.01.2013
30.01.2013
Eidy
-> T: Ty šrouby zespoda nahoru jsou podle mě skoro zbytečný. Ale když už to tak máš, tak to nech.