T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

06:56:06
11.02.2013
radekp
-> m8rinek: moje 14" mají 4,2kg40

-> T: Tak co, už ti to jezdí?
23:26:30
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: Na díly co produkujete nemá :))), tam žádná pevnost potřeba není...
23:22:04
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: v našem případě má určitě smysl bavit se o pevnosti. Ta je totiž vzhledem naší technologii výroby mizerná :)
23:18:47
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: To není tak docela pravda, v porovnání s kolama ve 13" co mám doma těžké jsou, ale ostatní 6x14 kde se hmotnost pohybuje od 6,5-8,5kg to je tak nějak střed (samosebou jsou i vyjímky), ale tak v mym případě jde o seriový auto na podvozku, kterej je jen upravenej do jezditelný podoby s full weight interierem i exterierem, bez honby za úsporou hmotnosti :).



Takže jak pravím jsou dvě zásadní vlastnosti uhlíku(o pevnosti se bavit nebudem) a to hmotnost a vzhled... Jednu ale zabíjí jiné...
23:06:28
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: jakto? Vždyť každé odlehčení je prý k dobru ;)

Určitě jsou věci, kde to má větší a menší smysl. Ale tak karbonový díly nejsou třeba i o tom, že to každý nemá a neumí. Jako tvoje plechotrony. Taky by byly v absolutních číslech lepší celohlíny. A navíc se říká "neopouštěj staré věci pro nové" :)

-> vhml: tak to by mě zajímalo jak :)
22:39:15
10.02.2013
vhml
-> Eidy: i pres to bych radsi odlehcil 200 kg a pak nejak vyresil zataceni :-)
22:37:25
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: jenže vhmlova myšlenka není tak absurdní jako vážit každý doplněk z karbonu, když efekt snížení hmotnosti je zcela zabit autobaterkou, kterou nejde unést jednoruč a zbývá nám pouze vzhled. Totéž makrolon, buď to udělám, aby to mělo smysl a nebo to dělám na oko ;).
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 22:40:18
22:34:15
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: ale řekl "každá váha navíc". Trochu jsem to nadnesl a za jmotnost navíc lze považovat cokoliv. Jen jsem chtěl poukázat na to, že to vždycky neplati.
22:31:57
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: vhml, ale mluvil o zbytečný váze, takže pokud máš baterku z náklaďáku místo 44Ah, tak je to zbytečná váha ať je kde je, bo ji ani nedobiješ. Odlehčovat 200kg z předku ani není možný, protože tolik možná podběhy s nápravou ani neváží.



Co se týče přesouvání váhy, tak ano jezdilo se závaží ve vaničce, který má větší smysl, než dvojnásobná váha nad nápravou...
22:18:39
10.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.02.13 22:16:56: 52
22:17:38
10.02.2013
Eidy
-> ZdrubT: mám všechno ze 4mm a pohoda i při 200 :-)
22:16:56
10.02.2013
Eidy
-> vhml: to není úplně pravda. Když vezmu škodovku a odlehčí ji o 200kg vpředu, tak to bude tragédie jízdních vlastností.
22:06:24
10.02.2013
vhml
-> ZdenoR: každá váha navíc je špatně a je úplně jedno kde je...
22:02:57
10.02.2013
ZdrubT
-> ZdenoR: Jak tlustej maktolom by jsi použil na zasní okno a vyklápěčky? Máš to v origo gomě???
20:57:32
10.02.2013
ZdenoR
Váha na přední nápravu není na škodu, je to aspoň poslušnější.

-> T: Trojůhelníčky jsem vyměnil zpět za sklo protože od 120 dál se prohýbají ven a neměl jsem z toho dobrý pocit 4 Popřemýšlej o zadním okně to udělá kolem 7kg na správné straně.
20:22:15
10.02.2013
-> m8rinek: : no tak nějak jsem brouzdal po speedpru a tak jsem si říkal, až nebudu vědět za co utrácet :-)

baterka tam je, je mi ji líto, když funguje 3 a ještě je to váha vpředu 4
20:14:18
10.02.2013
m8rinek
-> T: Bude makrolon? Btw už jsi vyhodil tu 200kg baterku? :D
20:02:54
10.02.2013
-> ZdrubT: : takže se vejde, dík 4
19:55:44
10.02.2013
ZdrubT
mam jich doma několik, tak se jdu podivat, jak je velký. Tak je to 48 na 77cm
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 20:01:06
19:21:10
10.02.2013
-> Eidy: : taky si myslim,ale nechce se mi sundavat tapec, tak to nevim jistě....8
Extreme Tyres