T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:06:44
10.02.2013
Eidy
-> T: určitě se vejde.
16:19:27
10.02.2013
čistě náhodou nemá někdo vyndaná přední okýnka na erko ? zajímalo by mě, jestli se celé sklo vejde na desku 100 x 50 cm

dík
16:18:25
10.02.2013
-> Fifa: : no snažím se, děkuju 4
17:09:26
08.02.2013
Fifa
-> T: Dobře se s tím pereš. Frajer! :-) Pěkně do detailu vyřešený. Tak to má být.
16:49:04
08.02.2013
počínaje dneškem je příčka i po laku,převodovka už je správně ( jen jsem ji dělal už sám, tak jsem snad nic nepopletl....) a držáky jsou navařeny...byl to porod elektrikou,ale strávil jsem u toho 3 hodiny a snad to neupadne :-) auto jsem za ty držáky zvednul a když si vezmu jak byl nabodovanej originál nebo jak se to dělalo u němců 40 tak tohle musí držet....

zítra pokračuji a snad to všechno stihnu....
12:17:16
04.02.2013
-> Tuner#2: : voe 40



taková sranda tady,asi si to nenecham pro sebe a napráskam toho, kdo za to může 40 3
07:37:19
04.02.2013
MATTESS
-> Tuner#2: ale byl by king v Mostě couvat1
22:29:32
03.02.2013
Eidy
-> Tuner#2: 3 3
22:22:28
03.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.02.13 11:31:09: Ale zase by jsi mohl vyprášit Lambo 4



d24w6bsrhbeh9d.cloudfront .net/photo/257395_700b_v1. jpg



1
11:31:09
03.02.2013
-> MOLSO: : vzhledem k tomu. že ještě nebyla v autě, tak nasralo o něco méně 4 40



-> vhml: : s tímhle daleko a daleko 40



-> djmaso: : jak píšeš...stane se 4



jinak já za to nemůžu, naopak jsem na to přišel sám kdyby to někoho zajímalo 40 3
10:11:02
03.02.2013
djmaso
-> T: ouu stane se :D nebo budeš dávat motor na střed ?
10:06:30
03.02.2013
MOLSO
-> vhml: 107
10:05:48
03.02.2013
vhml
-> T: kam budeš couvat? :-D
09:59:46
03.02.2013
MOLSO
-> T: naskladane do nespravnej polovice ? 40 taak to nasere 3
09:51:45
03.02.2013
kdyby se chtěl někdo poučit....tak takhle se to NEDĚLÁ !!! 40 42
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.02.2013 09:51:45
18:50:08
30.01.2013
-> Eidy: : jojo, s tim se počítá 4
18:46:41
30.01.2013
Eidy
-> T: Hlavně ty šrouby zalep. Do 4-5mm materiálu to nemůžeš nijak brutálně utáhnout, takže určitě zalepit.
18:40:34
30.01.2013
-> Eidy: : no právě, že to tak jezdíš Ty a nic se neděje, tak jen taková jistota...líbí semi, že to nebude pružit už vůbec, jestli je moje myšlenka správná 4
18:35:05
30.01.2013
Eidy
-> T: Ty šrouby zespoda nahoru jsou podle mě skoro zbytečný. Ale když už to tak máš, tak to nech.
18:11:40
30.01.2013
našel jsem tam cca 4-5 mm masa, takže udělám závit do kastle a je to jen jako jistota....ta svislá stěna drží pěkně a tohle by mělo zabránit i s těma pár závitama jakémukoliv pohybu.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.01.2013 18:11:40
Extreme Tyres