T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:08:25
19.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: anebo ti nesedí velký ložisko jak v nápravě, tak na hřídeli. Každopádně tam bych hledal chybu
12:05:57
19.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: Jak to nejlíp popsat. Podle mě máš dobře a sedí ti: náboj na velkým ložisku, velký ložisko na hřídeli, malý ložisko v nápravě, unašeč tripodu na ložisku.

Nesedí ti: velký ložisko v nápravě a hřídel na malým ložisku.

Musíš dostat velký ložisko správně do nápravy a tím se ti vyřeší i malý ložisko na hřídeli. A tím dotáhneš i ten plechovej klobouk s guferem ke štítu brzd 4
11:53:09
19.02.2013
-> Antony: : tomu moc nerozumim 3 8 42
11:44:02
19.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: vnitřek ti sedět nebude, teda unašeč na ložisku jo i ložisko v nápravě, ale nebude ti sedět malý ložisko na hřídeli.
upraveno 1x, naposled 19.02.2013 11:58:08
11:29:06
19.02.2013
-> m8rinek: : nejspíš...že vnitřek sedí a zvenku mi nejde sešroubovat ta mistička s guferem spolu se štítem brzd...
11:19:49
19.02.2013
m8rinek
-> T: Tobě leze ven venkovní náboj? Tak to je ok...
11:17:13
19.02.2013
-> Antony: : no ten je méně divnej, co jsme se bavil s kamarádem....že se ubrousí kus ramene a je to.....



-> m8rinek: : venkovní rozměry jsou při montáži snad nepodstatné, ne ?
11:11:18
19.02.2013
m8rinek
-> T: A to jsi měl náboj vyjetej dovnitř i při montáži a odměřování? Proto se ramena nevevařují smontovaná, ale s průchozí trubkou...
10:54:26
19.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: ten drhnoucí vnitřní unašeč je divnej, nicméně dá se to řešit přesnou podložkou mezi vnitřní unašeč a ložisko.
10:33:46
19.02.2013
-> Antony: : já právě, jak mi chybí jen ty 2 mm, tak to je prd patrný na každá straně jestli je to stejně nebo ne.....pokusím se to dneska nějak změřit...

a mimo jiné mi drhne trošku vnitřní unašeč o nápravu....
10:27:46
19.02.2013
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Hřídel vs náboj ti nic neřekne, jelikož se náboj opře o vnitřní kroužek ložiska. Tady jak píšeš nesedí velkej kroužek ložiska v nápravě.

->T: pokud máš správně nalisovaný malý ložiska, na ty špatný straně bude hřídel víc utopená u malýho ložiska, 4
upraveno 1x, naposled 19.02.2013 10:30:13
10:09:54
19.02.2013
-> Eidy: : no právě, že cca stejně...mě by stačily tak ty 2 mm :-/ aby se dala sešroubovat ta miska se štítem bubnu...
01:18:24
19.02.2013
Eidy
-> T: utahováním náboje to nedělej. Ložisko musíš nalisovat za vnější kroužek. Za vnitřní ho vymačkáš a brzo odejde. Kolik hřídele ti kouká z nábojů? Na obou stranách stejně?
21:28:30
18.02.2013
tak jsem dneska auto postavil na kola konečně....levá strana dobrá, jen na pravé asi něco neni dobře.....chybí mi tak cca 2 mm,abych mohl sešroubovat štít brzd s tou mističkou jak je v ní gufero a ať dotahuju, jak dotahuju, tak to pořád nesedí....co může vadit ? předpokládám, že ložisko, ale to by se mělo dotáhnut na své místo dotažením unašeče....takže rajtovat na klíči, dokud si to nesedne ? nebo špatná volba :-/
19:03:09
17.02.2013
-> Eidy: : zítra dodělám druhou stranu, položím to na zem a uvidíme, co tam najdu cca 40

jinak moje představa je tak kolem 1 mm sbíhavost a cca 2,5 st. áčka...tak uvidíme , jestli se přiblížim :-D :-/
18:44:13
17.02.2013
Eidy
-> T: Pěkně. A kolik máš odklony? Nebo kolik nastavíš?
16:06:05
17.02.2013
zase o kousek dál...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.02.2013 16:06:05
18:57:59
11.02.2013
jo a tady, kdyby se někdo divil, že mi to tak trvá…to je tak ,když si někdo řekne…to se zvládne

aktual interiér....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.02.2013 18:57:59
07:29:48
11.02.2013
-> ZdenoR: : nejraději bych celé auto, ale to já jen narazil na desku 1 x 05 m, tak jsem si říkal km s tim :-) zatím se nic nechystá...



-> radekp: : kéž by :-/ dneska ještě dosmrknu pár bodů a začne barvení a do víkendu je tam snad náprava zpět :-) no a pak už jen milion drobností 8
Extreme Tyres