skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:30:56
24.01.2013
24.01.2013

m8rinek
-> T: tak to je pak jasný, však to píšu, talíř je z druhý strany hrušky....
17:28:22
24.01.2013
24.01.2013

T
-> m8rinek: : já ti ani nevim, jen vim, že se mi točí opačně jak stará mokrá a má ten talíř na spočtení SP na druhé straně, než stará mokrá převodovka 

17:19:15
24.01.2013
24.01.2013

m8rinek
-> T: Takže Ti reparátor dal talířový kolo pod hrušku? www.skodateam.cz/Slozeni_
prevodovky_skoda_rapid_5q-
img_0dUs.jpg
17:18:02
24.01.2013
24.01.2013

T
-> m8rinek: : já osobně ne,ale pravdu máš



17:12:21
24.01.2013
24.01.2013

m8rinek
-> T: Jsi dal opačně diferák?
17:01:42
24.01.2013
24.01.2013

T
dneska jsem se konečně ujistil jak je to s převodovkou a zjistil jsem, že mokrá byla 4,22, takže se mi teď zvedne trošku maximálka 
nicméně to přineslo i jiné zjištění...novou převodovku musim znova rozebrat
abych neměl víc kvaltů na zpátečku než dopředu


nicméně to přineslo i jiné zjištění...novou převodovku musim znova rozebrat




12:46:32
24.01.2013
24.01.2013

T
-> minno: : všem to nějak vyšlo, tak snad nebudu jedinej, kdo nenastaví geometrii, takže bude se vařit jak to je 

12:43:44
24.01.2013
24.01.2013

minno
-> T: Aha. No každopádne to chce pomerať a navariť držiaky tak, aby to bolo rovno :) V prípade potreby upraviť, vypodložiť.....
12:37:34
24.01.2013
24.01.2013

T
-> minno: : na levé straně od předu dozadu...
-> radekp: : OK, poladím to na Most

-> radekp: : OK, poladím to na Most


10:08:03
24.01.2013
24.01.2013

Zazaa
-> radekp: tak potom by mel dat i volant doprava jako to maji placky a jine okruhove auta :)
09:02:42
24.01.2013
24.01.2013

radekp
-> T: mysli na to, že Most je pravotočivý

07:59:37
24.01.2013
24.01.2013

minno
-> T: a tých 5-9 mm ti chýba v smere dopredu/dozadu, alebo v smere vľavo/spravo?
21:22:34
23.01.2013
23.01.2013

T
-> Tuner#2: : tak jsem dneska ležel pod autem a měřil nápravy mezi sebou, nápravy s kastlí,kastli samotnou a všude mi nějak na levé straně chybí mezi 5-9 mm, takže je asi erko ve tvaru banánu
i na úhlopříčky...takže nejlepší výsledek je od té díry nápravnice a pak úhlopříčka spodek svisláku s koncem hřídele zadní nápravy, tam jsou "jen" asi 3 mm
takže se to navaří jak je a budu se modlit na geo, že to nějak naladíme



takže se to navaří jak je a budu se modlit na geo, že to nějak naladíme


21:16:34
23.01.2013
23.01.2013

T
-> De&coN: : to já taky, tak uvidíme jestli to bude veselý výsledek 

22:13:01
22.01.2013
22.01.2013

Milan 136
-> De&coN: 

22:11:32
22.01.2013
22.01.2013

Deacon
-> T: Pořádně měř a nenech se rozhodit!
Těším se na výsledek
Jsem jenom takovej ten tichý přihlížející 



22:08:13
22.01.2013
22.01.2013

škodec
-> Aidamgonnahate: po tebe tu je vidiet nejaka práca? Ja nič nevidím tak by som sa ukludnil.
22:03:47
22.01.2013
22.01.2013

minno
-> Pavel P..: no však to už bude pomaly rok 

19:48:55
22.01.2013
22.01.2013

T
výborně, takže uzavřeme tuto debatu a až to vše proměřím a přeměřím, tak budu informovat a můžeme se bavit dál 
