skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:21:10
22.01.2013
22.01.2013
Luky
-> Aidamgonnahate: asi...
14:19:27
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.01.13 13:50:27: Pokud nebylo auto bourané, tak přední náprava nakřivo být nemůže, tam je tak malá šance jí dát špatně, že to je rozhodně minimum proti možnosti rozhození zadku. Navíc tím měřením od spodku svisláku jak rovně k zadnímu kolu, tak šikmo do kříže si to krásně potvrdíš/vyloučíš. Určitě bych to pro klid duše udělal.
14:17:18
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Aidamgonnahate 22.01.13 13:33:50: Tak hele ty smrade nevychovanej...
1. p. Marchal není bůh a pokud to dělá jak ty píšeš dle trubky na haver, tak to dělá hodně, ale hodně špatně...
2. Já nejsem teoretik, souoost jsem na svém autě řešil 2x. Prvně při stavbě a podruhé při výměně nápravy za kotoučovou. Věnoval jsem tomu dost času abych si zjistil jak to má být a byl bych rád, kdyby jsi uznal svou chybu a chybu nějakého tvého "boha/modly", protože je to neodiskutovatelný fakt.
3. Až budeš o autech skutečně něco vědět a mít přehled, tak teprve pak můžeš tady začít rozvíjet nějaké tvé teorie a praxe. Zatím jsi tady neukázal a nedokázal (krom peněz tatínka) vůbec nic...
1. p. Marchal není bůh a pokud to dělá jak ty píšeš dle trubky na haver, tak to dělá hodně, ale hodně špatně...
2. Já nejsem teoretik, souoost jsem na svém autě řešil 2x. Prvně při stavbě a podruhé při výměně nápravy za kotoučovou. Věnoval jsem tomu dost času abych si zjistil jak to má být a byl bych rád, kdyby jsi uznal svou chybu a chybu nějakého tvého "boha/modly", protože je to neodiskutovatelný fakt.
3. Až budeš o autech skutečně něco vědět a mít přehled, tak teprve pak můžeš tady začít rozvíjet nějaké tvé teorie a praxe. Zatím jsi tady neukázal a nedokázal (krom peněz tatínka) vůbec nic...
14:05:54
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> Luky: Bylo to napsané čistě jako nadsázka . Asi sem za to nenapsal dost smajlíků :)
14:03:06
22.01.2013
22.01.2013
Luky
Aidamgonnahate 22.01.13 13:49:50 napsal: Moje auto je ale stejně výzdoba garáže takže klidně ta náprava mohla bejt vzhůru nohama.
No ale vzhledem k tomu, že tady někomu radíš stejný postup na jezdící auto, tak to je trochu hloupé, ne? Ano, na vystaveném autě nevadí, pokud je náprava křivě. Na ježdění to třeba i vadí...
No ale vzhledem k tomu, že tady někomu radíš stejný postup na jezdící auto, tak to je trochu hloupé, ne? Ano, na vystaveném autě nevadí, pokud je náprava křivě. Na ježdění to třeba i vadí...
13:50:27
22.01.2013
22.01.2013
T
-> Aidamgonnahate: : vzhledem k tomu, že co auto, to originál a navíc co se píše v knížce, tak máš asi štestí, že to tak dopadlo
-> Tuner#2: : nojo,ale pokud je nakřivo přední náprava, tak je tohle měření k prdu jestli mi rozumíš a vzhledem k tomu, že jsem si to nezměřil s původní nápravou, tak vim prd :-(
-> Tuner#2: : nojo,ale pokud je nakřivo přední náprava, tak je tohle měření k prdu jestli mi rozumíš a vzhledem k tomu, že jsem si to nezměřil s původní nápravou, tak vim prd :-(
13:49:50
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
Neboj , podvozek mám kompletně ošefován už :)
Moje auto je ale stejně výzdoba garáže takže klidně ta náprava mohla bejt vzhůru nohama.
Moje auto je ale stejně výzdoba garáže takže klidně ta náprava mohla bejt vzhůru nohama.
13:46:40
22.01.2013
22.01.2013
Pavel P..
-> Aidamgonnahate: taky jsem byl na laserové geometrii kde vše bylo OK a souosost je pořád nahovno a musim jí nechat udělat znova.
13:42:16
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
Říkám že je vše ok :)
13:40:46
22.01.2013
22.01.2013
havlik
-> Aidamgonnahate: no a souosost náprav?
13:38:46
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> havlik: Odklony jsou stejné . Auto bylo na laserové
geometrii a vše ok :)
geometrii a vše ok :)
13:37:51
22.01.2013
22.01.2013
havlik
-> Aidamgonnahate: no to že někdo někam navaří nápravu nutně neznamená že je tam správně:) s nějakou rozumnou geometrii
13:35:53
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
Nebudu tady T zasírat kartu . Jen mě mrzí že jsi tak neuznalej člověk :) Konec debaty - Hrozně se těšim až tě uvidim ( doufám že nic takového jako ty nežije).
13:33:50
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> Tuner#2: Opravdu nechápu co jsi za druh člověka :) Mě to už prostě přijde až neuvěřitelný :D Na tý nápravě můžeš vidět nápravu na mém autě . Ano podepřenou klacíkem :*
Myslim že p . Marchal narozdíl od tebe už těch aut postavil několik a hlavně jenom neteorizuje na Virtu a něco dělá :)
Myslim že p . Marchal narozdíl od tebe už těch aut postavil několik a hlavně jenom neteorizuje na Virtu a něco dělá :)
13:30:45
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Aidamgonnahate 22.01.13 13:12:15: Ehm, přípravek je ten klacík podpírající rameno? Nic jiného zvláštního jinak na tom obrázku (fotkou bych to nenazval) nevidím. A to jestli někdo usazuje RS ramena dle díry pro klasický škoda hever a bere to jako bernou minci, tak za to by potřeboval průplesk, protože tam je rozdíl i v řádech centimetrů. Když nevíš jak se měří souosost, tak se raději v klidu podívej na mé odlazy a šoupej dál nohama děcko.
13:12:15
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> Tuner#2: Já narozdíl od tebe měl ten přípravek v ruce,ramena mám na autě tak asi vim jak se to dělalo :) Achjo achjo běž oprášit tu tvojí super vlečku
img145.imageshack.us/img1 45/.../boomrw.jpg
Kdyby jsi snad zas měl pochyb :)
img145.imageshack.us/img1 45/.../boomrw.jpg
Kdyby jsi snad zas měl pochyb :)
12:57:42
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.01.13 12:49:33: Já bych to určitě vzal od těch šroubů a nebo od spodku svislého čepu jak rovně, tak křížem. Pak bude jistota, že je tam stejná vzdálenost a nebo to dělat 4 stopy.
12:49:33
22.01.2013
22.01.2013
T
-> Tuner#2: : moje chyba
no,ale to nemění nic na tom, že se mi ta díra na nápravnici líbí pro základní navaření nejvíc....dneska přeměřim pro jistotu tu díru
no,ale to nemění nic na tom, že se mi ta díra na nápravnici líbí pro základní navaření nejvíc....dneska přeměřim pro jistotu tu díru
12:00:55
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.01.13 11:53:15: Cituji z odkazů: "Do otvoru za držákm pro zvedák vespod karoserie"
Navíc když se podíváš na obrázek přípravku, tak to snad musí být jasné, že to není do trubky z boku, ale zespoda do přesného otvoru.
Navíc když se podíváš na obrázek přípravku, tak to snad musí být jasné, že to není do trubky z boku, ale zespoda do přesného otvoru.
11:53:15
22.01.2013
22.01.2013
T
-> Tuner#2: : počkej, tak jsem to špatně pochopil nebo nevim....to co jsi mi poslal, tak tam jsem čerpal a pochopil jsem, že se díky dírám na hever měří souosost, ne ?