skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:09:29
22.05.2012
22.05.2012
T
-> Eidy: : ale nic moc jen mi plandaly ty plastíky na výdechu topení, jak jsem to předělal do lamina a tak jsem tam dal jen tahokov místo toho
22:05:06
21.05.2012
21.05.2012
Eidy
-> T: A cos tvořil?
16:30:56
21.05.2012
21.05.2012
T
místo původních 45gramů jsem vrátil pouhých 5gramů kdyby to tak šlo s kilogramama
a jinak se patlam s pár věcma najednou, jen aby se neřeklo, že nic nedělam
a jinak se patlam s pár věcma najednou, jen aby se neřeklo, že nic nedělam
07:18:24
13.05.2012
13.05.2012
T
-> m8rinek: : něco se chystá, tak uvidíme
-> Eidy: : jojo, tohle je ještě ze začátku stavby a od té doby jsem na to nesáhnul...teď už se budu muset dokopat
-> Eidy: : jojo, tohle je ještě ze začátku stavby a od té doby jsem na to nesáhnul...teď už se budu muset dokopat
21:50:31
12.05.2012
12.05.2012
m8rinek
21:39:13
12.05.2012
12.05.2012
Eidy
-> T: Ta sahara by chtěla udělat jak jsem ti říkal. Kolem výfuku vyříznout a navařit plech. Ne to takhle vyklepat, aby to bylo úplně mimo.
17:56:55
12.05.2012
12.05.2012
m8rinek
-> T: tak si udělej saharu z karbónu....
14:34:29
12.05.2012
12.05.2012
m8rinek
-> T: Udělej fotku, guma velkej rozdíl pojme, je uplně běžný, že je chladič o nšjkej cm vejš a dál.
14:31:59
12.05.2012
12.05.2012
T
-> m8rinek: : gumu nemám...chtěl jsem,ale jak jsem zadělával stěnu dodatečně, tak to nesedí úplně jak má a tak by mi tam guma nedržela :-( ale pracuje se na něčem jiným místo gumy
řemenice je malá,ale to snad neni na škodu přece a vím co máš na haubnu...já mám doraz přední nápravy a "gumicuk"
řemenice je malá,ale to snad neni na škodu přece a vím co máš na haubnu...já mám doraz přední nápravy a "gumicuk"
13:07:21
12.05.2012
12.05.2012
m8rinek
-> T: Gumu okolo chladiče máš? Velkou řemenici taky? Nadzvednutá kapota je fajn, man na to i takovej spešl bazmek :)
10:33:27
12.05.2012
12.05.2012
T
-> Eidy: : těsnění je snad OK, dokud teda mám poprskanej podběh, tak si to alespoň myslim...mam objednaný to víčko, tak uvidím, co to udělá..
kapotu mám pár měsíců, takže se mi moc do nové jít nechce, budu takhle větrat... no co, tjůning
kapotu mám pár měsíců, takže se mi moc do nové jít nechce, budu takhle větrat... no co, tjůning
10:16:17
12.05.2012
12.05.2012
Eidy
-> T: Při 90°C by ti víčkem voda utíkat neměla. To minimálně až při 105°C. Ale je to divný. Já to jezdil bez problémů na 120 expanzce a pak i na tý nerezový. Těsnění pod hlavou jsem měnil jen při výměně pístních kroužků, jinak to za 5 let nezakolísalo.
Si pořiď zadní kapotu ve stylu 130 RS s výřezem.
Si pořiď zadní kapotu ve stylu 130 RS s výřezem.
21:30:22
11.05.2012
11.05.2012
T
a takhle se vyřešila zadní kapota...
jinak teda ještě poznatek...nevím jestli má karbec studenější vzduch díky kapotě nebo je ten výfuk tak znát, ale jak jsem si stěžoval, že to od 100km/h nejede, tak dneska jelo a krásně...ve 120 jsem radši sundaval nohu z plynu několikrát
jinak teda ještě poznatek...nevím jestli má karbec studenější vzduch díky kapotě nebo je ten výfuk tak znát, ale jak jsem si stěžoval, že to od 100km/h nejede, tak dneska jelo a krásně...ve 120 jsem radši sundaval nohu z plynu několikrát
21:07:03
11.05.2012
11.05.2012
Pavel P..
-> afro100: ale Š130 má klasický nízkotlaký víčko 0,04
18:40:48
11.05.2012
11.05.2012
T
-> afro100: , -> m8rinek: : jojo zítra pro něj jdu...dal jsem ještě jednu šanci starému víčku, když jsem našel unikající kapalinu jinde...
18:39:18
11.05.2012
11.05.2012
afro100
-> m8rinek: mno, nalejme si cisteho vina, ja som tento problem vyriesil az vymenou motora
18:37:51
11.05.2012
11.05.2012
m8rinek
-> afro100: T ví, ale já tenhle problém vyřešil až výměnou těsnění pod hlavou, ale neříkám, že je to Tho případ...