skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:33:37
01.06.2012
01.06.2012
T
-> m8rinek: : dobrá poznámka, leč pozdě projedu a uvidíme, kdyžtak se to oštípe a pak zabrousím, kde se to štípne a pak láknu znova no
17:31:13
01.06.2012
01.06.2012
T
zkoušel jsem si s tím dost a dost hrát,ale pokaždé se našel úhel pohledu,kde to nesedělo ale jak píšu...myslím, že lepší jak před tím...
17:30:36
01.06.2012
01.06.2012
m8rinek
-> T: a náš tam axiální vůli? On se motor se špajzem hejbe vpřed a vzad nepatrně, ale aby Ti rám vrtule to lamino neoštípal. Soudruzi tam měli fuku a gumu, věděli proč...
Jinak moc hezká práce;).
Jinak moc hezká práce;).
17:27:45
01.06.2012
01.06.2012
T
tak finále...asi ze mě nebude lakýra,ale rozhodně si myslím, že to je lepší jak to bylo 1.funkčnost, 2. vzhled a za 3. kdo by to byl řekl,ale uteklo nám někde 200 gramů
jinak mam mrtvý baterky, tak je to mobilem...ale o to líp se schovají nedostatky
jinak mam mrtvý baterky, tak je to mobilem...ale o to líp se schovají nedostatky
17:24:00
01.06.2012
01.06.2012
T
-> havevo: : dík
21:57:00
24.05.2012
24.05.2012
havevo
krasavice :)
21:22:04
24.05.2012
24.05.2012
T
-> m8rinek: : to by mohla být ta správná, ne? skoda-virt.cz/cz/.../1619
37-t-2
21:22:01
24.05.2012
24.05.2012
m8rinek
-> T: dej velkou řemenici a vyřezanou vrtuli a uvidíš jak to poletí, vyřezanej 5list funguje jak 9list... gumu okolo chladiče a hotové
21:20:28
24.05.2012
24.05.2012
T
-> Pavel P..: : buď a nebo email, jak chceš, dík :-)
21:19:59
24.05.2012
24.05.2012
T
-> m8rinek: : já na to právě koukám, že jsou úplně jiný, než mam já....počkám co mi Pavel napíše nebo vyfotí
21:19:08
24.05.2012
24.05.2012
Pavel P..
-> T: hodim ti fotku do vzkazů... lopatky má velký.
21:15:25
24.05.2012
24.05.2012
m8rinek
-> T: je víc druhů listů, plastovej 10list má taky jinej tvar, hliníkovej 10list co mam já nemá na koncích zůžený listy a funguje jak turbopes :D.
21:13:29
24.05.2012
24.05.2012
T
-> m8rinek: : no tak mě ještě čeká místo té gumy protáhnout ten plech mezi chladičem a vrtulí protáhnout k vrtuli, tak to snad taky pomůže a pak uvidíme.....
takže jak tak koukám na Tvoje stránky, tak jsou 2 druhy listů? a ty jezdíš větší listy z té deseti listé a máš jich jen 5, je to tak?
-> Pavel P..: : to jsou teda ty větší lopatky? popřípadě co za to?
takže jak tak koukám na Tvoje stránky, tak jsou 2 druhy listů? a ty jezdíš větší listy z té deseti listé a máš jich jen 5, je to tak?
-> Pavel P..: : to jsou teda ty větší lopatky? popřípadě co za to?
21:10:42
24.05.2012
24.05.2012
m8rinek
-> T: vem od Pavla 10list, ale jen s velkejma lopatama ;).
21:06:56
24.05.2012
24.05.2012
Pavel P..
-> T: nechceš 10ti listou vrtuli? origo škoda hliníková..
21:05:54
24.05.2012
24.05.2012
m8rinek
-> T: Vidiš a já mam 5list s velkejma lopatama, velkou řemenicí a jezdim se zavřenou a tlačnej se ani nezapne...
20:58:08
24.05.2012
24.05.2012
T
byl jsem se projet konečně s novým víčkem chladiče a paráda....pod autem maximálně malá kapička a dostal jsem se max k 85st. a zkoušel jsem zase zavřít kapotu a pak otevřít a je to neskutečnej rozdíl....až zakomponuju novej kus plechu(teda lamino místo plechu), tak asi ještě zkusím odebrat nějakou tu lopatku z větráku
tady jedna se zavřenou kapotou....neměl jsem sice foťák,ale bylo krásně, tak jsem zkusil pár mobilních fotek a třeba tahle myslím hezká...hlavně přední kolo
tady jedna se zavřenou kapotou....neměl jsem sice foťák,ale bylo krásně, tak jsem zkusil pár mobilních fotek a třeba tahle myslím hezká...hlavně přední kolo