jinak teda neni to asi tak stažený jako hadice na vodu,ale je to o 100% lepší, jak ta origo sponka k té pásce, tak to snad bude stačit....
v sobotu zatěžkávací zkouška, tak držte palce...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
tak jsem tam dneska dotvořil i pásek teda....hledal jsem po Příbrami pásek o průměru 33cm a nikde nic
tak jsem vzal co jsem našel doma,ale nějak se mi to moc nezdálo s tou origo svorkou, tak jsem to na koncích provrtal a prdnul na šroub.....tak snad to tam udrží...

-> Tuner#2: : no počkám si co ještě napíše, ale v tomhle i kdyby to uchladil tak si minimálně stojím za názorem "kus od kusu" jako ve všem



Tak zatím takhle: "zdary, hele co vim ma to tak uz nejakych 5 let urcite , a dava tomu dost :) napisu mu a dam vedet"
-> vhml: : no to už jsem bohužel taky pochopil
takže náporák nebo serie

takže náporák nebo serie

-> T: jediný co te může spasit jen jiná geometrie lopatek a zapínání jen pod zátěží. Protože účinostně je elektromotor oproti řemenu nesmysl.
já do téhle debaty bohužel nemám co říct, že jsem v době ladění neměl ten okruh chlazení ve 100% stavu :-(
ale jediný, čím to vysvětlit, kolik umí ta elektrická vrtule otáček v maximální zátěži oproti mechanice...+ jaký jsou listy ...
ale jediný, čím to vysvětlit, kolik umí ta elektrická vrtule otáček v maximální zátěži oproti mechanice...+ jaký jsou listy ...
-> Tuner#2: Fotky jsem viděl. Je to moc hezký auto. Fakt pěkný. Ale jak říká Venca, vocaď pocaď. Téčkovi to taky do nějaký rychlosti fungovalo. Ještě se do toho zamotal zanesenej chladič atd. ale přesto neznám jedinej případ, kdy by tohle spolehlivě fungovalo za všech situací. Vždycky jsou tam potíže.
Ať se kamarád poptá.
Ať se kamarád poptá.
-> Tuner#2: na courání a i kratsi ostrejsi jizdu to nemá proc nefungovat. Me to s 5 listama a řemenem 1150 vařilo až na činovským okruhu, tj. 10km v kuse plnej plyn. Koráb a podobný drobnosti to ujede bez problémů. Takže ano, ona tahle elektrika bude fungovat, ale vocaď pocaď.
-> Eidy 13.06.12 08:35:32: Nemluvil, ale je to tohle auto a žádné další chladiče tam nemá. gallery.tuningy.com/displ
ayimage.php?album=355&... Kamarád se s ním zná, můžu se poptat jak to funguje.

-> Tuner#2: A ty jsi s ním mluvil? By mě zajímalo jak moc to funguje. Podle fotky tam už nic jinýho na chlazení připojený nemá, ale je otázka, jestli to prohání naplno nebo do 80km/h.
-> Tuner#2: : to mě taky žere
ale jsem rád, že to teď snad funguje a uvidíme, co se bude v zimě dít




-> T: Vím že máš chlazení asi už vyřešené a po očku jsem sledoval zdejší rady, ale tahle fotka a fakt, že min. v Běšinách mu to fungovalo by mě žrala: gallery.tuningy.com/displ
ayimage.php?album=355&...


-> Toušík: To jsi měl sakra štěstí jsem viděl na vlastní oči co dokážou ty dvě pásky. Chladič v háji, vrtule na který zbyla jedna lopatka a ještě jako bonus tři lopatky zaseknutý v kapotě
-> Eidy: : o tom vím, takže je to půl na půl...nové víčko,"špunty" na výpušťáky(takže bz mohlz jen prolínat), nové topení,repas chladič,nové vedení chlazení,správný kus na chladiči i s gumou,ještě otevřená kapota a přínos vzduchu odspoda auta....víc udělat nemůžu
takže snad už OK 


-> T: Máš Fridex? Aby ti nezamrznul chladič
. Ale faktem je, že nemrzka zvedá bod varu, což je mimo jiné velké plus.

OK, dneska se pokusím ještě naučit jak se zamotá ta páska
a máme teda chlazení v úplném finále 


-> T: Já jezdil pásky 2 :D A nikdy se mi nic nerozlítlo. Až jsem se divil.. Ale asi jak píše M8 dal bych ji na saharu, a pokud máš tvrdý uložení na motoru tak to bude v klidu.
-> T: Na chemoprén bych se vykašlal. Ono to drží dobře a podtlak to přimáčkne. Tak velká mezera, aby to mělo vliv, tam nikdy nevznikne. A ze sahary to nesjede.
-> T: stěžuj si v AZNP...