T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:10:42
19.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Voda může jít do válců, tudíš výfukem pryč 4 Ale osobně bych něco pojezdil ještě s bandaskou a uvidíš zda přece jen víčko nefoukne ven.
14:54:42
19.06.2012
m8rinek
-> T: Vstřikování vody mělo i wrc ;). Těsnění je vyměněný za 2h a aspoň máš jistotu...
14:41:23
19.06.2012
-> m8rinek: : to jsem vědět nechtěl :-( a jiná možnost, než sundat hlavu asi neni :-(

jinak kam jde ta voda, když ne do oleje? :-O
13:09:15
19.06.2012
m8rinek
13:01:13
19.06.2012
-> Toušík: : neřeším....T2 dal laso na diskusi, tak diskutujeme 40

jinak chlazení bylo teď OK, sice jsem se musel kontrolovat, ale zase co bych chtěl při 25st. :-)





spíš mě zaráží, kde je zase ten litr vody 8



-> TTomas: : možný to je,ale v tomhle řešení bych asi k tomu přidal nějakej menší náporák pro jistitu, když už 4
11:48:27
19.06.2012
TTomas
-> T: Jasne ze co motor to original, ale pri dostatecne silnem vetraku s chladicem v dobrem stavu a vhodne zvolenou pumpou to proste fungovat musi vsude:)
11:45:42
19.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 19.06.12 11:13:50: Kdyby tam chtěl náporád, tak už do toho kuchnul dávno, ale třeba mě se to nelíbí (vyjma provedení ala Eidy ale to je dnes raketa).



-> Eidy: -> T: No je to zajímavý, až se vrátí, tak s ním pokecám případně víc 4
11:13:50
19.06.2012
Toušík
-> T: Hele neřešíš to až zbytečně moc? Co takhle něco nasadit odzkoušet a popřípadě hledat lepší řešení. Pokud chceš to co uchladí natáhni to dopředu, dej tam chladič z 1,6 feldy, 2 vrtule a máš to vyřešený. Stejně si to stavíš na "okruh" tak trubky natáhni spodem a jezdi.
11:09:14
19.06.2012
m8rinek
-> T: 4
11:07:07
19.06.2012
a já si stojím za tím, že co motor, to originál...takže na to jednotná odpověď neexistuje...40
10:24:45
19.06.2012
TTomas
Ja to rikam furt, ze elektrika funguje3 4
10:06:31
19.06.2012
-> Pavel P@nkáč: : no taky se mi to moc nelíbí...ale ještě jsem se neodhodlal něco vymýšlet 4
10:03:24
19.06.2012
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Na erku si to zastavuje kde chce :/
09:59:24
19.06.2012
Pavel P@nkáč
-> T: nechci rejpat ale nejdou na tom nejak ucesat nebo upravit sterace? vypada to jak spadnute vetve:)
07:12:09
19.06.2012
-> vhml: : nojo, ale kolik už je u Tebe větší rozdíl...já měl v podstatě rozdíl 20st.



-> Tuner#2: : videa jsem proklikal a chystam se na celé....4

jinak jsem taky lehce zmaten z toho chlazení....8
23:36:06
18.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Tak to jsem z toho jetel.
21:18:15
18.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Mrkni na videa k Eidymu, taky Tě budou zajímat 4



Jinak tu mám reakci majitele zeleného eRka:



Cusz pane,jen zkracene pac jsem porad v Chorvatsku . Funguje to tak,ze pokud jedes vic jak 175km/h tak se začne vic hřát,ale v rámci možnosti dobrý,jinak pod plným kotlem je taky ohraty ale nepřehřeje se to . Ale bez čočky dlouhý a rychlosti dlouho nad 100-140km/h to bez problemu funguje . Je tam novej chladič + soustava čistá a jen voda bez fridexu a olej chladič a vrtule 1.6i Filcka . Motor má cca 92-95koni a čočky docela snáší jak jsem psal . Jinak na normal jízdu to funguje uplne bez sebemensich problemu.



Kamarad: tak nevim v cem to ma tak zazracny , ale fakt mu to fuznguje to muzu potvrdit [:)]

jeste pise :



Jeste pujde mezichladič dopředu . A hlavne pokud je good těsnění s vickem na chladici tak to jde, dávala se i pruzina s vickem ze Zigula, ale je jasný že náporák je náporák .
13:10:27
18.06.2012
vhml
-> T: výměník víceméně funguje jen při vyšším rozdílu teplot. Na rychlejší ohřívání a chlazení opravdu v zátěži. Při běžném provozu je tam malý teplotní gradient a tak i nízká účinost. Jak chlazení oleje, tak ohřívání vody. Tudíž netřeba mít strach, že tě to nějak zásadně přehřívá vodu.
10:30:36
18.06.2012
-> Tuner#2: : to jsem měl,ale nic moc...ale asi to budu muset udělat znova na delší trasu....ikdyž víčko podle mě drží....
10:16:41
18.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.06.12 09:48:03: Co si udělat přepad do flašky? Min. nouzově na pozorování?
Extreme Tyres