skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:49:34
26.06.2012
26.06.2012
Duri
-> T: Mozem jednu OT otazku? Co planujes s tou 10 listovou vrtulou robit, ked pises ze ti je luto do nej rezat?
14:44:35
26.06.2012
26.06.2012
Wena
T: na montáž té Molčanovky tě můžu půjčit přípravek :-)
14:38:43
26.06.2012
26.06.2012
vhml
-> radekp: silentbloky od pemita, silon, unibaly, excentr. Jen zapojit fantazii
14:36:16
26.06.2012
26.06.2012
T
-> havlik: : hotovo
14:35:36
26.06.2012
26.06.2012
havlik
-> T: qwak má držáky na 100-110R a schání držáky na 742ku tak mu zkus napsat na výměnu
14:34:25
26.06.2012
26.06.2012
T
-> vhml: : no s těma bych klidně souhlasil,ale na svoje auto nikde unibal...na závodění ano,ale pro mě asi spíš ne...
-> radekp: : aha, no já právě koukal a dohledal na erko nějakých 6 dílů...a tady jich je fůra....takže mě zůstanou vlastně jen ramena
-> radekp: : aha, no já právě koukal a dohledal na erko nějakých 6 dílů...a tady jich je fůra....takže mě zůstanou vlastně jen ramena
13:57:43
26.06.2012
26.06.2012
radekp
-> T: jo, všechno kromě minipříčky. Na 100-110R je zástavba jednodušší...
-> vhml: jsi to napsal jako bysme měli na výběr...až to začne někdo dělat, klidně odzkouším
-> vhml: jsi to napsal jako bysme měli na výběr...až to začne někdo dělat, klidně odzkouším
13:40:00
26.06.2012
26.06.2012
vhml
-> T: železo nutně ne, ale aspoň tvrdý gumy...
13:18:48
26.06.2012
26.06.2012
T
-> vhml: : takže místo gumy železo? nevim nevim, zda-li to už neni moc na moje civilnější ježdění...
-> Tuner#2: : jak psal Radek...
-> radekp: : hele a Ty jsi použil všechno to harampádí na Tvoje auto ? že mi toho přijde nějak moc proti úchytům na 100-ku...
-> Tuner#2: : jak psal Radek...
-> radekp: : hele a Ty jsi použil všechno to harampádí na Tvoje auto ? že mi toho přijde nějak moc proti úchytům na 100-ku...
13:01:42
26.06.2012
26.06.2012
Toušík
-> vhml: Kvůli nim jsem začal otravovat Permita, zda by nevyrobil tvrdé uložení. Protože to by bylo ideální popřípadě na okruhy do silonu nebo unibal..
12:51:42
26.06.2012
26.06.2012
vhml
-> radekp: bokem můžeš hoblovat klidně kyvku...
11:49:33
26.06.2012
26.06.2012
Qwak
11:24:28
26.06.2012
26.06.2012
radekp
-> Tuner#2: vymění s Qwakem.
-> vhml: já ti nevím, eidy to hobluje bokem pořád a na silenty si nestěžuje...
-> vhml: já ti nevím, eidy to hobluje bokem pořád a na silenty si nestěžuje...
10:31:57
26.06.2012
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.06.12 08:33:04: Pěkný, pěkný takže držáky nakonec budeš dělat?
08:44:14
26.06.2012
26.06.2012
vhml
-> T: hlavně to nezabij použitím sériovejch silentbloků
08:33:04
26.06.2012
26.06.2012
T
nechtěl bych podceňovat ostatní dárky,ale asi nejhezčí dárek k narozeninám jsem si pořídil sám aneb práce na dlouhé zimní večery...kdo se mi hlásí na pomoc?
21:09:44
25.06.2012
25.06.2012
T
-> bibendum30: : nojo, ale čas je nepřítel, tak až teď
19:18:18
25.06.2012
25.06.2012
bibendum30
T 25.06.12 16:07:53 napsal:
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(
jinak díky PavloviPDoma už je přece dávno... a ne až ted
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(
jinak díky PavloviPDoma už je přece dávno... a ne až ted
17:31:05
25.06.2012
25.06.2012
T
-> m8rinek: :
16:09:37
25.06.2012
25.06.2012
m8rinek
-> T: tak to neřež, jen to olámej ....