skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:52:22
14.07.2012
14.07.2012
T
-> vhml: : to jsi radil a uz tam davno je
12:49:54
14.07.2012
14.07.2012
T
-> TTomas: : tak zkusim no a uvidime
12:25:00
14.07.2012
14.07.2012
vhml
-> T: tak tak, nižší váha není to čeho jsi chtěl dosáhnout. Obrovskej rozdíl uvidíš po nasazení. A kup si rovnou řemen 1075. Točit to s 1050 je taky úplně zbytečný.
12:17:35
14.07.2012
14.07.2012
TTomas
-> T: Tady nejde o vahu, ale o odpor, ktery ta vrtule vytvari
12:03:08
14.07.2012
14.07.2012
T
tak jsem dotvoril 5-ti listou vrtuli a zvazil s 9-ti listou a po pravde mi tech asi 30g rozdilu neprijde jako zazrak ale libi se mi tvar lopatek , tak ji asi precejen zkusim...
09:52:25
30.06.2012
30.06.2012
T
-> pitrs-84@: :
09:23:24
30.06.2012
30.06.2012
pitrs-84@
-> T: "srací" rozumej "výborný"
15:43:55
29.06.2012
29.06.2012
T
-> Radek Retro eLeSo: : to jsem rád a kdy bude premiéra
15:32:22
29.06.2012
29.06.2012
Radek Retro eLeSo
-> T: mám to doma chlape a je to Bombice!!!!nebudu to tady rozebírat,písnem si SZ
15:10:47
29.06.2012
29.06.2012
T
-> pitrs-84@: : no moc nechápu slovíčko srací, ale za zbytek dík za pochvalu...
20:42:23
28.06.2012
28.06.2012
pitrs-84@
fakt mas srací auto.... sleduju dlouho a smekam . nevim ani proc ale nejak mi ani absence origo narazniku nevadi.... pritom bych rekl ze to bez nich musi byt hnusny...a neni....
20:18:35
26.06.2012
26.06.2012
T
-> Toušík: : zatím je čas, asi se zeptám přímo jeho teda ale...
20:13:03
26.06.2012
26.06.2012
Toušík
-> T: Ale myslím že je řeší. Protože je o ně zájem.
20:05:55
26.06.2012
26.06.2012
T
-> havlik: . tak neni co řešit
17:50:13
26.06.2012
26.06.2012
havlik
-> T: pemit už to má v nabídce
16:48:24
26.06.2012
26.06.2012
T
-> vhml: : no pokud by bylo něco od Pemita, tak proč ne....
-> Wena: : jak jsi mocný budu jen rád
-> Duri: : to nemam problém vyměnit,ale to by jsi si pro ni musel dojet....
-> Wena: : jak jsi mocný budu jen rád
-> Duri: : to nemam problém vyměnit,ale to by jsi si pro ni musel dojet....
15:06:49
26.06.2012
26.06.2012
TTomas
-> Duri: Mensi odpor - spotreba vykonu - a stale dostatecne chlazeni.
15:02:43
26.06.2012
26.06.2012
Duri
-> T: Prosim, nerob z toho 5-listovu! 5 listovu mam na 1100MB a rad by som origo.Prosim spravme vymenu...
-> vhml: Ja som to tusil :). Vdaka za info. Este ak mozem otazocku, ake to ma vyhody oproti 9 a 10 listovej. Mam 5 listovu na 1100MB a kukal som ako puk, ze preco to kto spravil.
-> vhml: Ja som to tusil :). Vdaka za info. Este ak mozem otazocku, ake to ma vyhody oproti 9 a 10 listovej. Mam 5 listovu na 1100MB a kukal som ako puk, ze preco to kto spravil.
14:55:58
26.06.2012
26.06.2012
vhml
-> Duri: pětilistou :-D