T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:02:47
09.08.2012
-> M@rtin: : ty též? 4



-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení? 5
20:50:13
08.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.4
19:59:01
08.08.2012
M@rtin
-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem4
07:36:36
08.08.2012
-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem 4
23:11:22
07.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam 4
14:49:59
07.08.2012
-> TTomas: : 52
14:48:47
07.08.2012
TTomas
-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
14:35:10
07.08.2012
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první 3 hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 4
13:29:11
07.08.2012
vhml
-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
10:26:25
06.08.2012
-> vhml: : říkám, že mě ty nejhorší zátěže ještě čekají 3 8
08:35:15
06.08.2012
vhml
-> T: pořád tam ještě máš tu 20 kilovou baterku? 3
18:45:50
05.08.2012
-> radekp: : tak prozatím jen drobnosti, že věci jako zadní sedačky atd mě čekají.....

přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g

přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g

to jsou zatím hotové výrobky.....
07:42:17
04.08.2012
-> radekp: : no ten doufám zmizí a když ne, tak půjdou madla zpět no 8

nebo j pak všechno právě sepíšu kde se co ušetřilo,ale až bude všechno, co mam v plánu, tak to bude ještě trvat 3 váha není problém,ale nějak jsem tam ještě nebyl 42

sedačky asi takhle : mám už ze zinkovny doma podložky s matkama na vnitřek a nakreslený držáky, který potřebuju nechat vypálit u kamaráda a pak ještě rozmýšlím pořád jakou tkaninu na sedačky 8



-> m8rinek: : jasný, vím co je to zač...jen jsem ji dostal zadarmo a moc se mi líbí vzhled a proto píšu, že nevím co s ní bude....jinak ji původně koupil známej holce na motorku....9
19:04:01
03.08.2012
m8rinek
-> T: Ta polská helma... no nevim Karle... Vždyť i podle přesky Ti musí být jasné, že je vhodná tak na poličku, zlatej dobovej kokos na fichtla...
18:24:00
03.08.2012
radekp
-> T: super je ten obrys madla...nalep na všechno štítek kolik jsi ušetřil gramů1

už jsi s tím byl na váze? a jak se hýbou sedačky?
18:11:34
03.08.2012
jo a blbnu s odlehčováním...snad bude během týdne už nějaký konkrétní výsledek...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 18:11:34
18:10:10
03.08.2012
pak jen aby se neřeklo, že kašlu na auto, tak se mi dostal do ruky tento doplněk 40 je na ní práce, tak uvidíme, co z toho bude 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 18:10:10
17:52:35
03.08.2012
dneska jsem se po dlouhé době pořádně projel s "novou" vrtulí.....50 km ve svižném tempu při 26st. ve stínu a poznatky :

chlazení OK, na okruh by to asi nestačilo,ale takhle po okreskách to bylo v pohodě i se zavřenou haubnou, ale pokaždé, když ji otevřu, tak je tam strašně vzduchu navíc ven, nechápu, že to se zavřenou funguje...a co se výkonu týká, tak jsem se hravě dostal do mírného kopečku na 120 km/h a klidně by to asi šlo víc,ale zatáčka nedovolila 3 , což před tím mi přišlo, že auto už po 110 km/h moc zrychlovat nechce...takže ve vyšších rychlostech přínos a v malých rychlostech nevím...poprvé mi hrábly zadní kola při rozjezdu,ale to jsme asi moc nadšeně sundal nohu ze spojky 3 a tak jsem si po téhle zkušenosti sundal s nadšením nohu ze spojky v křižovatce a na dvojku si ji projel dvěřma napřed 3 a pak jsem koukal na gumy a čím dál tím méně se mi začínají líbit 8 asi budu po gumách koukat dřív, než jsem chtěl...8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 17:52:35
13:32:38
31.07.2012
-> Eidy: : grilování za práci 40 4 5
Extreme Tyres