T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:24:00
03.08.2012
radekp
-> T: super je ten obrys madla...nalep na všechno štítek kolik jsi ušetřil gramů1

už jsi s tím byl na váze? a jak se hýbou sedačky?
18:11:34
03.08.2012
jo a blbnu s odlehčováním...snad bude během týdne už nějaký konkrétní výsledek...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 18:11:34
18:10:10
03.08.2012
pak jen aby se neřeklo, že kašlu na auto, tak se mi dostal do ruky tento doplněk 40 je na ní práce, tak uvidíme, co z toho bude 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 18:10:10
17:52:35
03.08.2012
dneska jsem se po dlouhé době pořádně projel s "novou" vrtulí.....50 km ve svižném tempu při 26st. ve stínu a poznatky :

chlazení OK, na okruh by to asi nestačilo,ale takhle po okreskách to bylo v pohodě i se zavřenou haubnou, ale pokaždé, když ji otevřu, tak je tam strašně vzduchu navíc ven, nechápu, že to se zavřenou funguje...a co se výkonu týká, tak jsem se hravě dostal do mírného kopečku na 120 km/h a klidně by to asi šlo víc,ale zatáčka nedovolila 3 , což před tím mi přišlo, že auto už po 110 km/h moc zrychlovat nechce...takže ve vyšších rychlostech přínos a v malých rychlostech nevím...poprvé mi hrábly zadní kola při rozjezdu,ale to jsme asi moc nadšeně sundal nohu ze spojky 3 a tak jsem si po téhle zkušenosti sundal s nadšením nohu ze spojky v křižovatce a na dvojku si ji projel dvěřma napřed 3 a pak jsem koukal na gumy a čím dál tím méně se mi začínají líbit 8 asi budu po gumách koukat dřív, než jsem chtěl...8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2012 17:52:35
13:32:38
31.07.2012
-> Eidy: : grilování za práci 40 4 5
21:31:09
30.07.2012
Eidy
A co jako? Já grilování rád.1
21:09:28
30.07.2012
-> Eidy: : já Tobě, nevidíš co havlik píše 40



-> havlik: : 47



-> Qwak: : 4 157
21:07:43
30.07.2012
Eidy
-> T: Gratuluju 1
20:30:32
30.07.2012
Qwak
-> T: 1
20:20:05
30.07.2012
havlik
-> T: tak to uděláš víkendovou grilovačku pro eidyho a je to :)
20:19:28
30.07.2012
-> havlik: : jojo povedlo se, teď už jen do auta s tim 8 40
20:08:24
30.07.2012
havlik
-> T: no vidíš:)
19:18:12
30.07.2012
tak je to komplet....díky za spolupráci Qwakovi 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.07.2012 19:18:12
12:47:04
20.07.2012
-> vhml: : jasný,ale jezdíš taky s 1075?
18:31:49
19.07.2012
fidelmc
Cus, co rikaj na STK tomu dvouradku motoru, vpoho? Ceka me to za 3mesice :)
18:22:58
19.07.2012
vhml
-> T: a já mám právě že jinou. Běží to úplně po obvodu, ale na stejným průměru. Je tam jen udělanej jinak ten lem na vnějším průměru
19:31:19
16.07.2012
-> vhml: : takhle jsou vyhozený ty prostřední podložky a je ten řemen vlastně až na kraji té origo řemenice....1075
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.07.2012 19:31:19
19:29:30
16.07.2012
-> bibendum30: : bylo špatný počasí...8
23:43:25
14.07.2012
bibendum30
-> T: Jen víkendově...ted tu zrovna jsem,stavíš se???
Extreme Tyres