skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:50:11
14.08.2012
14.08.2012

T
-> Eidy: , -> m8rinek: : jojo ,spíš nevím jestli se do toho pustit sám a nebo to dát Sixtovi a ještě dát delší pátý stupeň...ale asi to dopadne, že se do toho pustím sám a bez pětky....
20:38:38
13.08.2012
13.08.2012

m8rinek
-> T: Určitě ji nech udělat alespoň základní GO, převodovka co je jako černá koule věstí minimálně to, že bude řádně chcát...
20:28:28
13.08.2012
13.08.2012

Eidy
-> T: Aspoň rozebrat a zkontrolovat ložiska, opotřebení zubů a přetěsnit. Jo a gufero na mrkvi dej nový.
19:48:22
13.08.2012
13.08.2012

T
po...teď jen přemýšlím jestli se s ní bude ještě něco dělat nebo ne....
19:46:44
13.08.2012
13.08.2012

T
další příprava na přestavbu....před
07:32:12
12.08.2012
12.08.2012

T
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy

-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no
tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 

-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no
tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 
21:55:40
11.08.2012
11.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
07:54:57
11.08.2012
11.08.2012

Bery
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.
závodní je za balík,to je děs...
závodní je za balík,to je děs...
07:51:06
11.08.2012
11.08.2012

T
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima 

15:07:48
09.08.2012
09.08.2012

T
-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou 
jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme
takže musim auto umýt


jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme
takže musim auto umýt

14:19:09
09.08.2012
09.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš
My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 
My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 
08:02:47
09.08.2012
09.08.2012

T
-> M@rtin: : ty též? 
-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?

-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?

20:50:13
08.08.2012
08.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.

19:59:01
08.08.2012
08.08.2012

M@rtin
-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem

07:36:36
08.08.2012
08.08.2012

T
-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem 

23:11:22
07.08.2012
07.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam 

14:49:59
07.08.2012
07.08.2012

T
-> TTomas: : 

14:48:47
07.08.2012
07.08.2012

TTomas
-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
14:35:10
07.08.2012
07.08.2012

T
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první
hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 
hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 
13:29:11
07.08.2012
07.08.2012

vhml
-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
T/Éro

