T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:27:29
21.08.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: tak nenapinej ja uz hubnu :)))
11:48:32
21.08.2012
-> stika87: : ještě nic 8
21:39:09
20.08.2012
stika87 - Maschinenführer
tak kolik ??? 5
16:08:46
14.08.2012
-> havlik: : no akcelerace se mi taky líbí a v podstatě jak jsem psal...šlo jen o dálnici....s touhle kyvkovou převodovkou 130 km/h při 5500 ot./min. ( cyklo tacho )
15:17:36
14.08.2012
havlik
-> T: jen řikam měl sem 195/45R14 pneu tam nebude takovej rozdíl a s 3.9 5q to bylo v pohodě mělo to pěkný zrychlení a i slušnou maximálku, to vše se seriovym motorem
15:16:20
14.08.2012
-> havlik: : no co já vim co mám a co budu mít za převodovku 3
15:13:56
14.08.2012
havlik
-> T: s 3.9 je to akorát
15:04:47
14.08.2012
-> havlik: : no s těma mojema gumama jsem si říkal na cestování,ale asi z toho sejde, že se jedná stejně jen o dálnici...
14:55:12
14.08.2012
havlik
-> T: k čemu delší 5ku?
14:50:11
14.08.2012
-> Eidy: , -> m8rinek: : jojo ,spíš nevím jestli se do toho pustit sám a nebo to dát Sixtovi a ještě dát delší pátý stupeň...ale asi to dopadne, že se do toho pustím sám a bez pětky....
20:38:38
13.08.2012
m8rinek
-> T: Určitě ji nech udělat alespoň základní GO, převodovka co je jako černá koule věstí minimálně to, že bude řádně chcát...
20:28:28
13.08.2012
Eidy
-> T: Aspoň rozebrat a zkontrolovat ložiska, opotřebení zubů a přetěsnit. Jo a gufero na mrkvi dej nový.
19:48:22
13.08.2012
po...teď jen přemýšlím jestli se s ní bude ještě něco dělat nebo ne....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.08.2012 19:48:22
19:46:44
13.08.2012
další příprava na přestavbu....před
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.08.2012 19:46:44
07:32:12
12.08.2012
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy 3 8



-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no 10 tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 4
21:55:40
11.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
07:54:57
11.08.2012
Bery
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.

závodní je za balík,to je děs...
07:51:06
11.08.2012
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima 8
15:07:48
09.08.2012
-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou 4

jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme 4 40 takže musim auto umýt 8 3
14:19:09
09.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš 4 My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 1
upraveno 2x, naposled 09.08.2012 14:20:24
Extreme Tyres