T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:32:12
12.08.2012
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy 3 8



-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no 10 tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 4
21:55:40
11.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
07:54:57
11.08.2012
Bery
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.

závodní je za balík,to je děs...
07:51:06
11.08.2012
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima 8
15:07:48
09.08.2012
-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou 4

jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme 4 40 takže musim auto umýt 8 3
14:19:09
09.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš 4 My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 1
upraveno 2x, naposled 09.08.2012 14:20:24
08:02:47
09.08.2012
-> M@rtin: : ty též? 4



-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení? 5
20:50:13
08.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.4
19:59:01
08.08.2012
M@rtin
-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem4
07:36:36
08.08.2012
-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem 4
23:11:22
07.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam 4
14:49:59
07.08.2012
-> TTomas: : 52
14:48:47
07.08.2012
TTomas
-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
14:35:10
07.08.2012
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první 3 hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 4
13:29:11
07.08.2012
vhml
-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
10:26:25
06.08.2012
-> vhml: : říkám, že mě ty nejhorší zátěže ještě čekají 3 8
08:35:15
06.08.2012
vhml
-> T: pořád tam ještě máš tu 20 kilovou baterku? 3
18:45:50
05.08.2012
-> radekp: : tak prozatím jen drobnosti, že věci jako zadní sedačky atd mě čekají.....

přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g

přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g

to jsou zatím hotové výrobky.....
07:42:17
04.08.2012
-> radekp: : no ten doufám zmizí a když ne, tak půjdou madla zpět no 8

nebo j pak všechno právě sepíšu kde se co ušetřilo,ale až bude všechno, co mam v plánu, tak to bude ještě trvat 3 váha není problém,ale nějak jsem tam ještě nebyl 42

sedačky asi takhle : mám už ze zinkovny doma podložky s matkama na vnitřek a nakreslený držáky, který potřebuju nechat vypálit u kamaráda a pak ještě rozmýšlím pořád jakou tkaninu na sedačky 8



-> m8rinek: : jasný, vím co je to zač...jen jsem ji dostal zadarmo a moc se mi líbí vzhled a proto píšu, že nevím co s ní bude....jinak ji původně koupil známej holce na motorku....9
19:04:01
03.08.2012
m8rinek
-> T: Ta polská helma... no nevim Karle... Vždyť i podle přesky Ti musí být jasné, že je vhodná tak na poličku, zlatej dobovej kokos na fichtla...
Extreme Tyres