skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:55:02
21.08.2012
21.08.2012
T
-> stika87: . nene kolik?
13:27:29
21.08.2012
21.08.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: tak nenapinej ja uz hubnu :)))
11:48:32
21.08.2012
21.08.2012
T
-> stika87: : ještě nic
21:39:09
20.08.2012
20.08.2012
stika87 - Maschinenführer
tak kolik ???
16:08:46
14.08.2012
14.08.2012
T
-> havlik: : no akcelerace se mi taky líbí a v podstatě jak jsem psal...šlo jen o dálnici....s touhle kyvkovou převodovkou 130 km/h při 5500 ot./min. ( cyklo tacho )
15:17:36
14.08.2012
14.08.2012
havlik
-> T: jen řikam měl sem 195/45R14 pneu tam nebude takovej rozdíl a s 3.9 5q to bylo v pohodě mělo to pěkný zrychlení a i slušnou maximálku, to vše se seriovym motorem
15:16:20
14.08.2012
14.08.2012
T
-> havlik: : no co já vim co mám a co budu mít za převodovku
15:13:56
14.08.2012
14.08.2012
havlik
-> T: s 3.9 je to akorát
15:04:47
14.08.2012
14.08.2012
T
-> havlik: : no s těma mojema gumama jsem si říkal na cestování,ale asi z toho sejde, že se jedná stejně jen o dálnici...
14:55:12
14.08.2012
14.08.2012
havlik
-> T: k čemu delší 5ku?
14:50:11
14.08.2012
14.08.2012
T
-> Eidy: , -> m8rinek: : jojo ,spíš nevím jestli se do toho pustit sám a nebo to dát Sixtovi a ještě dát delší pátý stupeň...ale asi to dopadne, že se do toho pustím sám a bez pětky....
20:38:38
13.08.2012
13.08.2012
m8rinek
-> T: Určitě ji nech udělat alespoň základní GO, převodovka co je jako černá koule věstí minimálně to, že bude řádně chcát...
20:28:28
13.08.2012
13.08.2012
Eidy
-> T: Aspoň rozebrat a zkontrolovat ložiska, opotřebení zubů a přetěsnit. Jo a gufero na mrkvi dej nový.
19:48:22
13.08.2012
13.08.2012
T
po...teď jen přemýšlím jestli se s ní bude ještě něco dělat nebo ne....
07:32:12
12.08.2012
12.08.2012
T
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy
-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň
-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň
21:55:40
11.08.2012
11.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
07:54:57
11.08.2012
11.08.2012
Bery
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.
závodní je za balík,to je děs...
závodní je za balík,to je děs...
07:51:06
11.08.2012
11.08.2012
T
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima
15:07:48
09.08.2012
09.08.2012
T
-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou
jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme takže musim auto umýt
jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme takže musim auto umýt