skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:37:25
25.09.2012
25.09.2012
Bery
to je na tobě,ale tam na konci stačí,když zůstane trojúhelník cca 5cm a do konce to poběží do ztracena,jen aby se ti to neprohlo,nebo nepružilo až kecneš do křesla,nebo se budeš klepat po výmolech
19:32:55
25.09.2012
25.09.2012
T
-> Bery: : aha, no já si říkám kterou svislou, ona je totiž ve skutečnosti na uchycení do kastle, takže vodorovná...to bude ten držák šílenej pak...nebo, že by nevadilo tu packu upálit a udělat uchycení blíž u sebe ? stejně budu originál uchycení vyztužovat....
19:26:54
25.09.2012
25.09.2012
Bery
-> T: Eidy myslí tu packu napravo,to není dobrý,musíš tomu udělat bok až do konce
19:13:58
25.09.2012
25.09.2012
T
-> m8rinek: . nee, teď jen zkouším varianty a ta, kterou si vyberu, tak se udělá znova, stejně mi kamarád ohnul držáky obráceně...
-> Eidy: : po pravdě nevím teď co myslíš
-> Eidy: : po pravdě nevím teď co myslíš
19:01:49
25.09.2012
25.09.2012
Eidy
-> T: Ale hlavně jsi měl dotáhnout svislou plochu vpravo až nakonec. Takhle to bude pružit.
18:47:31
25.09.2012
25.09.2012
m8rinek
-> T: a to budeš vrtat růčo? Nebylo by to lepší nakreslit sakum prdum už na začátku?
16:56:49
25.09.2012
25.09.2012
T
takže varianta č.3 už je asi moc
radiusy uvidím jestli budou...
-> Radek Retro eLeSo: : v pohodě
radiusy uvidím jestli budou...
-> Radek Retro eLeSo: : v pohodě
16:49:45
25.09.2012
25.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> T 07.09.12 14:08:51: k tobě vložit fotku nejde a u sebe mi to v tu dobu nešlo
neboj ale seknu to tam a odprezentuju se vší parádou
neboj ale seknu to tam a odprezentuju se vší parádou
16:37:49
25.09.2012
25.09.2012
m8rinek
-> T: já mám svuj držák v podstatě plnej, ale chtělo to radiusy... a když už díry volil bych asi menší....
16:33:45
25.09.2012
25.09.2012
havlik
-> T: nevim uz to nemam
16:33:22
25.09.2012
25.09.2012
MATTESS
-> T: v rozích to chtělo radius.
16:07:02
25.09.2012
25.09.2012
T
-> havlik: : to neni držák, to je cedník co to váží ?
-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím
-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím
15:44:22
25.09.2012
25.09.2012
ZdenoR
-> T: Pokud to máš dobře vymyšlené, budeš mít dobrý důvod proč nemůžeš auto půjčovat
15:43:06
25.09.2012
25.09.2012
havlik
15:38:49
25.09.2012
25.09.2012
T
-> m8rinek: : proč ? málo děr? pokud moc děr, tak udám nějaké rozměry : každá díra je od sebe 2,8 cm, samotná má 4cm průměr a nahoru dolu od díry je po 2 cm
-> ZdenoR: : posouvání asi nebude
-> ZdenoR: : posouvání asi nebude
15:33:27
25.09.2012
25.09.2012
ZdenoR
-> T: Držáky jsou v poho, ale jak budeš řešit posouvání sedaček ?
15:27:57
25.09.2012
25.09.2012
m8rinek
-> T: No nevim Karle... i když havlikoj jsem dělal vůbec děratý výztuhy :D
15:14:12
25.09.2012
25.09.2012
T
varianta číslo 2, stačí?
přemýšlím ještě jestli na spodek udělat pár dir nebo ne a jestli ještě a jaké díry vpravo pod uchycením,ale nějak mi tam žádnej tvar nepasuje.
přemýšlím ještě jestli na spodek udělat pár dir nebo ne a jestli ještě a jaké díry vpravo pod uchycením,ale nějak mi tam žádnej tvar nepasuje.
09:21:57
25.09.2012
25.09.2012
T
-> havlik: : tak mam 3 mm nerez, trošku to teda necham provrtat
-> Bery: : kastle přijde vyztužit v místě uchycení sedačky...
-> Bery: : kastle přijde vyztužit v místě uchycení sedačky...