T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:55:51
17.10.2012
-> radekp: : 10 let vývoje v super podmínkách? tak mě dej ještě tak 47,5 roku a mam je taky 4 3

je to masakr a moc a moc krásná práce 156



-> Vojťas: : myslím, že údaj o ušetření 40-50% oproti nejlepším hliníkům je dostačující 4 5
19:16:04
17.10.2012
Vojťas
-> radekp: no ale váhu tam neuvedli :/
18:44:29
14.10.2012
dneska jsem dodělal konečně držák na foťák, tak snad neupadne 40

jinak klasická kontrola před Mostem, takže teď můžu pokračovat na věcech, které se chystají na zimu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.10.2012 18:44:29
19:53:39
07.10.2012
konečně jsem zdráv, takže už vesele makam...dneska jsem zkoušel držák jak sedí nebo nesedí a doupravil pro další výrobu, včetně odlehčení, viz nákres...

no a jinak je v plném proudu příprava na Most
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.10.2012 19:53:39
14:16:55
27.09.2012
havlik
-> radekp: ale ten měl ty starý držáky na starejch sedačkách:) ty byly na prd:)
14:14:39
27.09.2012
radekp
m8rinek 27.09.12 10:46:38 napsal:

→ havlik: to jo, tys tam měl poloh požehnaně všemi

směry :D.
A jen to otec dostal do ruky, hned je převařil 3
14:07:04
27.09.2012
radekp
-> havlik: když o tom tak přemýšlím tak jsem si na svých mtx vyzkoušel pozici, udělal obě natvrdo a doteď mi nepřišlo, že bych ji potřeboval šoupnout. I po cestě z Mostu (450 km). Spolujezdec sice skoro nevidí, ale to je kostrou z LR - rally, tam to k čtení itineráře stačí:-)
10:53:57
27.09.2012
-> havlik: : rám takovej, že s tím můžeš na pojezdech dopředu a dozadu a já díky bočním držákům mám alespoň nějakej pohyb nahoru a dolu...
10:52:33
27.09.2012
-> m8rinek: : ještě tam asi udělam nějakou díru,ale já nemam vpředu díry rantlu moc místa na šoupání... :-/
10:50:45
27.09.2012
havlik
-> T: jakej na to rám má vliv? krom toho že to nešlo nějak mega daleko dozadu jinak šlo všechno nastavit jak sem potřeboval i s těma hodně dírama

-> m8rinek: taky sem vybral nějakou polohu vcelku pohodlnou ale tušil sem že za jízdy bych to eště předělal
10:46:38
27.09.2012
m8rinek
-> havlik: to jo, tys tam měl poloh požehnaně všemi směry :D.
10:44:45
27.09.2012
-> havlik: : no pořád víc, než s rámem 3 jinak je to dělaný na míru, ještě zkusím před výrovou,ale takhle jsem to měl už v autě 4 a spolujezdec má smůlu 40
10:43:56
27.09.2012
havlik
-> m8rinek: je to měl taky jen na sebe, ale rozhodně vim že jedna až dvě pozice nestačily při jízdě se to líp pozná než když sedíš v garáži
10:33:13
27.09.2012
m8rinek
-> havlik: tak pokud to má jen na sebe tak není problem...
10:30:58
27.09.2012
havlik
-> T: přijde mi že máš hrozně málo možností na nastavení sedačky.
10:25:57
27.09.2012
a tady ještě...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.09.2012 10:25:57
10:24:51
27.09.2012
další návrhy
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.09.2012 10:24:51
20:38:15
25.09.2012
-> Bery: : jasný, chápu...udělam další návrh teda koukám 40
19:37:25
25.09.2012
Bery
to je na tobě,ale tam na konci stačí,když zůstane trojúhelník cca 5cm a do konce to poběží do ztracena,jen aby se ti to neprohlo,nebo nepružilo až kecneš do křesla,nebo se budeš klepat po výmolech
Extreme Tyres