skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:11:54
24.09.2012
24.09.2012
Bery
-> T: spíš to vyrveš při ráně z kastle celý i se sedačkou)
21:02:22
24.09.2012
24.09.2012
havlik
-> T: 3mm kov
20:59:04
24.09.2012
24.09.2012
T
-> Bery: : to mě napadlo,ale takový řešeto? to stačí při tloušťce 3 mm?
20:54:02
24.09.2012
24.09.2012
Bery
-> T: moc matroše na držáku...:-)
www.speedpro.cz/speedpro- drzaky-sedacek-1sedadlo-od lehcene-ocelove-pi-4485.ht ml
www.speedpro.cz/speedpro- drzaky-sedacek-1sedadlo-od lehcene-ocelove-pi-4485.ht ml
20:33:58
24.09.2012
24.09.2012
T
-> m8rinek: : sesle pořád není můj výtvor jen ty držáky, proč humpolácký? přemýšlím jestli tam udělat nějaký díry, ale moc se mi brát materiálu nechce
20:26:38
24.09.2012
24.09.2012
m8rinek
-> T: asi ta sesle, ty držáky jsou trochu humpolácký a náprava je taky slušnej pokrok...
18:54:11
24.09.2012
24.09.2012
T
-> m8rinek: : nevim co teď myslíš konkrétně,ale díky
18:41:02
24.09.2012
24.09.2012
m8rinek
-> T: hezká práce ;)
17:33:41
24.09.2012
24.09.2012
T
-> radekp: : nojo,ale já nejsem fit a budu rád, když pojedu alespoň Most už měsíc jsem doma a nedělam nic....
komax nee, to je ta "moje" kovářská barva, kterou mam všude
komax nee, to je ta "moje" kovářská barva, kterou mam všude
17:13:39
24.09.2012
24.09.2012
radekp
-> T: pěkně...do Mostu máš ještě měsíc čas .
na ramenech je komax?
na ramenech je komax?
17:08:54
24.09.2012
24.09.2012
T
a něco hodně málo jsem teda udělal no...pomalu ,ale jistě to dávam dohromady...
17:06:50
24.09.2012
24.09.2012
T
když já nic nedělám, tak alespoň někdo jo... kamarád donesl nějaký železo
15:33:32
07.09.2012
07.09.2012
afro100
-> Radek Retro eLeSo: dobra mikina ... vsecko bude ? :D:D
14:08:51
07.09.2012
07.09.2012
T
a tady s majitelem gallery.tuningy.com/displ
ayimage.php?album=372&...
-> Radek Retro eLeSo: : ty jsi se nepochlubil, tak to musim odprezentovat já, když už je to venku
nápad to byl Radka a já ho dělal a po pravdě mam z něj radost
-> Radek Retro eLeSo: : ty jsi se nepochlubil, tak to musim odprezentovat já, když už je to venku
nápad to byl Radka a já ho dělal a po pravdě mam z něj radost
14:01:22
07.09.2012
07.09.2012
T
-> vhml: : jak píše Radek a když už o tom tady mluví a byl na pár srazech, tak tohle je "můj"
-> De&coN: : rád bych,ale momentálně jsem marodnej a nevim na jak dlouho :-(
-> De&coN: : rád bych,ale momentálně jsem marodnej a nevim na jak dlouho :-(
12:59:35
07.09.2012
07.09.2012
Deacon
-> T: Pojedeš letos na podzimní Běšiny?
12:52:27
07.09.2012
07.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> vhml: nemá ale už ho vyrobil
jen si neřek tenhle cenovej nesmysl
jen si neřek tenhle cenovej nesmysl
12:51:01
07.09.2012
07.09.2012
Jurdaj
-> vhml:
12:36:38
07.09.2012
07.09.2012
vhml
Tohle v autě máš? :-D www.vw-club.cz/viewtopic.
php?f=106&...