skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:19:09
09.08.2012
09.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta
08:02:47
09.08.2012
09.08.2012
T
-> M@rtin: : ty též?
-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?
-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?
20:50:13
08.08.2012
08.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.
19:59:01
08.08.2012
08.08.2012
M@rtin
-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem
07:36:36
08.08.2012
08.08.2012
T
-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem
23:11:22
07.08.2012
07.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam
14:49:59
07.08.2012
07.08.2012
T
-> TTomas: :
14:48:47
07.08.2012
07.08.2012
TTomas
-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
14:35:10
07.08.2012
07.08.2012
T
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce
13:29:11
07.08.2012
07.08.2012
vhml
-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
10:26:25
06.08.2012
06.08.2012
T
-> vhml: : říkám, že mě ty nejhorší zátěže ještě čekají
08:35:15
06.08.2012
06.08.2012
vhml
-> T: pořád tam ještě máš tu 20 kilovou baterku?
18:45:50
05.08.2012
05.08.2012
T
-> radekp: : tak prozatím jen drobnosti, že věci jako zadní sedačky atd mě čekají.....
přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g
přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g
to jsou zatím hotové výrobky.....
přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g
přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g
to jsou zatím hotové výrobky.....
07:42:17
04.08.2012
04.08.2012
T
-> radekp: : no ten doufám zmizí a když ne, tak půjdou madla zpět no
nebo j pak všechno právě sepíšu kde se co ušetřilo,ale až bude všechno, co mam v plánu, tak to bude ještě trvat váha není problém,ale nějak jsem tam ještě nebyl
sedačky asi takhle : mám už ze zinkovny doma podložky s matkama na vnitřek a nakreslený držáky, který potřebuju nechat vypálit u kamaráda a pak ještě rozmýšlím pořád jakou tkaninu na sedačky
-> m8rinek: : jasný, vím co je to zač...jen jsem ji dostal zadarmo a moc se mi líbí vzhled a proto píšu, že nevím co s ní bude....jinak ji původně koupil známej holce na motorku....
nebo j pak všechno právě sepíšu kde se co ušetřilo,ale až bude všechno, co mam v plánu, tak to bude ještě trvat váha není problém,ale nějak jsem tam ještě nebyl
sedačky asi takhle : mám už ze zinkovny doma podložky s matkama na vnitřek a nakreslený držáky, který potřebuju nechat vypálit u kamaráda a pak ještě rozmýšlím pořád jakou tkaninu na sedačky
-> m8rinek: : jasný, vím co je to zač...jen jsem ji dostal zadarmo a moc se mi líbí vzhled a proto píšu, že nevím co s ní bude....jinak ji původně koupil známej holce na motorku....
19:04:01
03.08.2012
03.08.2012
m8rinek
-> T: Ta polská helma... no nevim Karle... Vždyť i podle přesky Ti musí být jasné, že je vhodná tak na poličku, zlatej dobovej kokos na fichtla...
18:24:00
03.08.2012
03.08.2012
radekp
-> T: super je ten obrys madla...nalep na všechno štítek kolik jsi ušetřil gramů
už jsi s tím byl na váze? a jak se hýbou sedačky?
už jsi s tím byl na váze? a jak se hýbou sedačky?
18:11:34
03.08.2012
03.08.2012
T
jo a blbnu s odlehčováním...snad bude během týdne už nějaký konkrétní výsledek...
18:10:10
03.08.2012
03.08.2012
T
pak jen aby se neřeklo, že kašlu na auto, tak se mi dostal do ruky tento doplněk je na ní práce, tak uvidíme, co z toho bude
17:52:35
03.08.2012
03.08.2012
T
dneska jsem se po dlouhé době pořádně projel s "novou" vrtulí.....50 km ve svižném tempu při 26st. ve stínu a poznatky :
chlazení OK, na okruh by to asi nestačilo,ale takhle po okreskách to bylo v pohodě i se zavřenou haubnou, ale pokaždé, když ji otevřu, tak je tam strašně vzduchu navíc ven, nechápu, že to se zavřenou funguje...a co se výkonu týká, tak jsem se hravě dostal do mírného kopečku na 120 km/h a klidně by to asi šlo víc,ale zatáčka nedovolila , což před tím mi přišlo, že auto už po 110 km/h moc zrychlovat nechce...takže ve vyšších rychlostech přínos a v malých rychlostech nevím...poprvé mi hrábly zadní kola při rozjezdu,ale to jsme asi moc nadšeně sundal nohu ze spojky a tak jsem si po téhle zkušenosti sundal s nadšením nohu ze spojky v křižovatce a na dvojku si ji projel dvěřma napřed a pak jsem koukal na gumy a čím dál tím méně se mi začínají líbit asi budu po gumách koukat dřív, než jsem chtěl...
chlazení OK, na okruh by to asi nestačilo,ale takhle po okreskách to bylo v pohodě i se zavřenou haubnou, ale pokaždé, když ji otevřu, tak je tam strašně vzduchu navíc ven, nechápu, že to se zavřenou funguje...a co se výkonu týká, tak jsem se hravě dostal do mírného kopečku na 120 km/h a klidně by to asi šlo víc,ale zatáčka nedovolila , což před tím mi přišlo, že auto už po 110 km/h moc zrychlovat nechce...takže ve vyšších rychlostech přínos a v malých rychlostech nevím...poprvé mi hrábly zadní kola při rozjezdu,ale to jsme asi moc nadšeně sundal nohu ze spojky a tak jsem si po téhle zkušenosti sundal s nadšením nohu ze spojky v křižovatce a na dvojku si ji projel dvěřma napřed a pak jsem koukal na gumy a čím dál tím méně se mi začínají líbit asi budu po gumách koukat dřív, než jsem chtěl...